  • Data: 2004-01-12 15:46:43
    Temat: Re: Akwizytorzy W I A R Y
    Od: Piotr Krzyżański <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Barbara" <b...@w...pl> wrote:

    > I to ma byc grupa inteligentnych ludzi?

    Kto Ci powiedział, że taka ma być?
    Okrutnie Ciebie okłamał . . .

    > Chamstwo i prostactwo !!

    No masz - jak wyżej

    > A o powiedzeniu slowa "dziekuje " nie jestem zainteresowany to Was gamonie
    > nie uczyli?

    Widocznie słabo uczyli, albo naprawdę jesteśmy gamonie :))

    > Nigdy nie spotkalam sie z ich nachalstwem !

    Ja spotkałem, nie jeden raz.

    > A proboszcza tez bys tak potraktowal ? napewno nie bo on ma wszystko w d..
    > On nie musi o Bogu rozmawiac tylko kasa dla niego sie liczy.

    "On" przychodzi 1 raz na dwa lata, nie zawsze proboszcz . . .

    > Wspolczuje ciemnoty!!

    Również, a dla uspokojenia proponuję, żebyś
    'założyła google' i tam poszukała co to jest
    emotikon.

    Piciu