  • Data: 2004-03-09 18:40:58
    Temat: Re: A jednak
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 9. marca 2004 11:49 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane bosz:

    > Nie o to chodzi czy sa wersje demo, czy tez nie ma, lecz o to,
    > ze prawa te (prawo do decydowania o warunkach i sposobie uzytkowania
    > programow) sa im (tzw "tworcom") moralnie nienalezne.

    No właśnie! Taki twórca napisał program i chce skurwysyn za to kasę. A
    dokopać gadowi, ma przecież pracować ku dobru niepodległej ojczyzny i ku
    chwale klasy użytkowników. A jak nie ma za co źreć, niech chodzi pod
    kościół.

    Szanowny Panie Anonimie, chciałem zwrócić uwagę, że jestem popularyzatorem
    myśli socjalistycznej, członkiem różnych organizacji z okolic OpenSource i
    bardzo popieram oprogramowanie niewłasnościowe, ale dobrowolnie. Mogę
    namawiać i przekonywać autorów, mogę wskazywać użytkownikom inne
    możliwości, ale nie upodlę się twierdzeniem, że jeśli ktoś, wycenia własną
    pracę na określoną kwotę, to jest moralnie naganny.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)