  • Data: 2004-03-09 22:27:46
    Temat: Re: A jednak
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan Alder napisał:
    > Oprogramowanie.

    Niby kto stracił to oprogramowanie?

    > Wskaż podstawę prawną zmuszającą mnie do podania Ci tych danych.

    Ponoć dziś cywilizowani ludzie takie sprawy - publiczne zniesławienie i
    zniewaga - załatwiają albo polubownie przez dobrowolne przeprosiny albo
    w sądzie. Dlatego też oczekuję od Ciebie przeprosin za to co o mnie
    napisałeś lub też - jeśli obstajesz przy swoim stanowisku - oczekuję
    podania Twoich danych personalnych do pozwu sądowego.
    To kwestia odwagi cywilnej - mam nadzieję, że nie masz jej tylko tyle by
    starczało Ci na opluwanie innych w poczuciu bezpieczeństwa bo przez kabelek?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek