  • 21. Data: 2020-11-16 01:38:39
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5fb1101d$0$6333$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 15.11.2020 o 02:57, J.F. pisze:

    >W Bydgoszczy mamy jedyną na Polskę w czasie pokoju zajmującą się
    >ratownictwem. Na wypadek "W" ją się dzieli na poszczególne jednostki.

    Hm ... ciekawe, jest to uzasadnione ?

    Ratownictwem, czyli czym ?

    Bo tak trzymac ... tysiace ... tylko dla gotowosci ... jakos glupio

    J.

  • 22. Data: 2020-11-16 01:52:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >O kur.... Ale żenada. Czuli jednak się myliłem i jednak szpital
    >próbowali postawić - dla swoich co prawda ale zawsze.

    Ale ja tu czegos nie rozumiem. Mia byc szpital na stadionie, szpital w
    hangarze, a ten jest ktory ?

    >I efekt był taki, że sie pozarażali.

    Wszyscy sie dzis zarazaja ... to czemu oni nie :-)

    J.

  • 23. Data: 2020-11-16 06:39:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 22:42, RadoslawF pisze:

    > Np. sprawdzają za policję "skazanych" na kwarantannę.

    Sorry - dalej nie jest to coś, do czego wojsko jest niezbędne. Poza tym
    to chyba żandarmeria co najwyżej nie wojsko jako takie.

    > Wypełniają ustawowe zadanie wojska.

    Czyli co konkretnie?

    > Jej kolega był z "urazem mechanicznym" czy jak to inaczej ładnie nazwali.

    Przeczytaj dokładnie - oprócz niej zbadano pięć osób jedna dodatnia -
    reszty nie badano, bo jeszcze coś by wyszło. Winnego co sprawę
    rozdmuchał do innej jednostki.

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2020-11-16 06:41:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.11.2020 o 01:52, J.F. pisze:

    > Ale ja tu czegos nie rozumiem. Mia byc szpital na stadionie, szpital w
    > hangarze, a ten jest ktory ?

    Okazuje się, że w lesie bemowski przy centrum zarządzania
    epidemoiologicznego postawili prawdziwy - dla swoich czyli monu.

    > Wszyscy sie dzis zarazaja ... to czemu oni nie :-)

    Bardziej chodzi o noty za styl;)

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2020-11-16 06:43:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.11.2020 o 00:49, J.F. pisze:

    > A ciecie maja prawo ? :-)

    Prosić mają. Jak odmówisz, to mają prawo nie wpuścić:P U ciecia jakoś
    się da uzasadnic - na przykład wpisem w plan ochrony. A wojsko to na
    podstawie czego cywilów szarpie?

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-11-16 07:05:28
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-16 o 06:39, Shrek pisze:

    > Sorry - dalej nie jest to coś, do czego wojsko jest niezbędne. Poza tym
    > to chyba żandarmeria co najwyżej nie wojsko jako takie.

    Nie rozmawiamy o tym do czego wojsko jest niezbędne.
    Rozmawiamy o tym co faktycznie robi.
    A żandarmerii jest za mało oby mogła policję zastąpić.
    Na wschodzie kraju policje zastępuje wręcz WOT.

    > Czyli co konkretnie?

    Czekają zwarci i gotowi na wojnę w międzyczasie organizując sobie
    różne ćwiczenia.

    > Przeczytaj dokładnie - oprócz niej zbadano pięć osób jedna dodatnia -
    > reszty nie badano, bo jeszcze coś by wyszło. Winnego co sprawę
    > rozdmuchał do innej jednostki.

    Przeczytałem.
    Samochód z jednostki wyjechał po jednego potłuczonego i na miejscu
    dosadzili im jeszcze niewiastę z objawami koronawirusa.
    Skoro ona złapała to i ta jedna z pięciu przebadanych też mogła złapać.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2020-11-16 07:30:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.11.2020 o 07:05, RadoslawF pisze:

    > Nie rozmawiamy o tym do czego wojsko jest niezbędne.
    > Rozmawiamy o tym co faktycznie robi.

    No to robi tyle co zwykly ciec. Nie za dużo... Może nich jeszcze listę
    obecności na nauce zdalnej sprawdzają? Można by to zrozumieć gdyby nie
    było dla nich innych zajęć, ale przypomnę że jakieś trzy tygodnie temu
    przewrócił nam się system opieki zdrowotnej. No tu wojsko by się mogło
    jakoś przydać. Może no sam nie wiem... tak strzelam - jakieś szpitale
    polowe - chyba jakieś kurwa jeszcze w tym zakresie możliwości mają? Jak
    będzie wojna, to też może niech sobie wtedy archiwa prządkują i trawę na
    zielono pomalują. Też będą mieli zajęcie.

    > A żandarmerii jest za mało oby mogła policję zastąpić.
    > Na wschodzie kraju policje zastępuje wręcz WOT.

    Tak bez żadnego trybu? To równie dobrze listonosz może sprawdzać albo ormo.

    > Czekają zwarci i gotowi na wojnę w międzyczasie organizując sobie
    > różne ćwiczenia.

    Czyli chuj wie czy są zwarci i gotowi a w zawiązku z pandemią nie robią
    raczej nic do czego byiby powołani. Na przykład nie słyszałem, żeby
    jakiś szpital polowy zadziałał, a już powinien bo cywilny system nam się
    przewrócił. Więc skoro nie zorganizowali żadnego to pewnie jest jakiś
    powód. Na przykład że nawet rozkazu nie dostali, bo ludzie na górze
    wiedzą, że to byłaby tylko kompromitacja? No bo jak inaczej to wytłumaczysz?

> [...]
    > dosadzili im jeszcze niewiastę z objawami koronawirusa.
    > Skoro ona złapała to i ta jedna z pięciu przebadanych też mogła złapać.

    Czyli nie z urazem mechanicznym, bo to inna sprawa, tylko z 6 dwóch
    złapało koronkę - co z resztą nie wiadomo, bo nie zbadano, a winnych
    (ujawninienia) przeniesiono do innej parafii. Tu bardziej chodzi o noty
    za styl - weź pod uwagę, że nie odbyło się to u harcerzy z wot a w
    specjalnej jednostce zabezpieczenia medycznego - normalnie gang olsena;)

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2020-11-16 12:16:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Okazuje się, że w lesie bemowski przy centrum zarządzania
    >epidemoiologicznego postawili prawdziwy - dla swoich czyli monu.

    IMO - dziwne troche, ale moze uzasadnione.
    Co sie maja kontenery marnowac, gdy łóżek w szpitalach brak.

    A ze ogrzewanie bedzie troche kosztowac ... zaoszczedza na poligonach
    :-)

    >Bardziej chodzi o noty za styl;)

    Co do stylu mam mieszane uczucia - zero za tę żenadę, czy max za te
    grubą rurę oskarzen :-)

    Ale w tym centrum zarzadzania maja cos oprocz zarzadu ? Nie mozna bylo
    zrobic testu na miejscu ?

    J.

  • 29. Data: 2020-11-16 13:11:48
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-16 o 07:30, Shrek pisze:

> [...]
    > będzie wojna, to też może niech sobie wtedy archiwa prządkują i trawę na
    > zielono pomalują. Też będą mieli zajęcie.

    Z tego co wiem aby zostać szeregowym w armii wystarczy podstawówka
    lub gimnazjum. Co chciałbyś im dać do roboty?
    Do przeprowadzania dzieci przez ulicę potrzeba już szkoły średniej.

    > Tak bez żadnego trybu? To równie dobrze listonosz może sprawdzać albo ormo.

    Listonosze mają własne obowiązki a ormo już chyba nie istnieje.

> [...]
    > powód. Na przykład że nawet rozkazu nie dostali, bo ludzie na górze
    > wiedzą, że to byłaby tylko kompromitacja? No bo jak inaczej to

    A tutaj to już jestem ciekawy do czego są powołani w związku z pandemią?
    Wyjaśnisz?

> [...]
    > za styl - weź pod uwagę, że nie odbyło się to u harcerzy z wot a w
    > specjalnej jednostce zabezpieczenia medycznego - normalnie gang olsena;)

    Samochód pojechał po poszkodowanego z urazem mechanicznym a w trakcie
    dołożyli kobietę z wirusem. Więc z wzmiankowanego transportu nie wrócili
    z koronką tylko wróciła jedna kobieta zarażona. Badania wykazały
    jeszcze jedną osobę zarażoną.
    Przestań pisać co ci się wydaje, pisz prawdę.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2020-11-16 14:42:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Z tego co wiem aby zostać szeregowym w armii wystarczy podstawówka
    >lub gimnazjum. Co chciałbyś im dać do roboty?

    Na mieso armatnie sie nadaja, ale czy teraz armia nie ma wyzszych
    wymagan?

    >Samochód pojechał po poszkodowanego z urazem mechanicznym a w trakcie

    Mam wrazenie, ze to tez byla ona - w sensie - druga kobieta.

    >dołożyli kobietę z wirusem. Więc z wzmiankowanego transportu nie
    >wrócili
    >z koronką tylko wróciła jedna kobieta zarażona.

    po 2-4 godzinach wspolnej podrozy, to bym nie byl taki pewny :)

    >Badania wykazały jeszcze jedną osobę zarażoną.
    >Przestań pisać co ci się wydaje, pisz prawdę.

    Prawde to tam dopiero zandermeria ustala :-P

    J.