  • 1. Data: 2020-11-14 14:50:52
    Temat: Prezes pilnuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    osobiscie ... czy Policja pilnuje kosciolow

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/jarosl
    aw-kaczynski-osobiscie-sprawdzal-czy-policja-pilnuje
    -kosciolow-nie-wierzyl-ze/xfwm8d1,79cfc278

    Ile tych Kosciolow w Warszawie/Polsce jest ?
    Na wszystkie chyba funkcjonariuszy nie starczy, a przestepcow
    "uprzejmie uprasza sie, aby zawiesili dzialalnosc do czasu ustania
    kryzysu" :-)

    J.

  • 2. Data: 2020-11-14 15:23:46
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2020 o 14:50, J.F. pisze:

    > Ile tych Kosciolow w Warszawie/Polsce jest ?
    > Na wszystkie chyba funkcjonariuszy nie starczy, a przestepcow "uprzejmie
    > uprasza sie, aby zawiesili dzialalnosc do czasu ustania kryzysu" :-)

    Przecież od dawna z powodu koronopierdolca zasadniczo policja i sądy nie
    działają.

    Baa. W sumie wszystkie "konstytucyjne" obowiązki państwa są zawieszone
    bez żadnego trybu. Sądy, policja, edukacja, ochrona zdrowia. Cud, że
    straż pożarna działa. I być może wojsko, ale nie wiadomo bo nikt nie
    sprawdzał. Sprawnie za to działa skarbówka.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-11-14 19:41:43
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-14 o 15:23, Shrek pisze:

> [...]
    > straż pożarna działa. I być może wojsko, ale nie wiadomo bo nikt nie
    > sprawdzał. Sprawnie za to działa skarbówka.

    Wojsko działa.
    W wielu miejscowościach zastępują policję w sprawdzaniu osób
    skazanych na kwarantannę.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2020-11-14 19:58:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2020 o 19:41, RadoslawF pisze:

    > Wojsko działa.
    > W wielu miejscowościach zastępują policję w sprawdzaniu osób
    > skazanych na kwarantannę.

    No to super działa. A może jakiś szpital polowy udało im się zbudować?

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-11-14 23:13:29
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-14 o 19:58, Shrek pisze:

    > No to super działa. A może jakiś szpital polowy udało im się zbudować?

    A mają takie możliwości?
    Wojsko jeszcze współpracuje ze szpitalami zastępując pracowników
    pierwszego kontaktu. Czyli zanim cie wpuszczą przesłucha cię
    i wypisze kwestionariusze wojskowy pielęgniarz lub jego PO.
    Bywa że nawet temperaturę ci sprawdzą. :(

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2020-11-15 00:22:24
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > No to super działa. A może jakiś szpital polowy udało im się zbudować?

    Ten most pontonowo-ściekowy już zbudowali?

    --
    animka

  • 7. Data: 2020-11-15 02:57:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >No to super działa. A może jakiś szpital polowy udało im się
    >zbudować?

    Wojsko sie sypie.
    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/korona
    wirus-w-polsce-zawiadomienia-o-spowodowaniu-zagrozen
    ia-zycia-zolnierzy/1gec7b8,79cfc278

    W sądach bedzie wojsko wojowac :-)

    A swoja droga - nie ma w Warszawie stosownej jednostki, ze trzeba z
    Bydgoszczy sciagac ?

    J.

  • 8. Data: 2020-11-15 08:14:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2020 o 23:13, RadoslawF pisze:

    > A mają takie możliwości?

    Nie wiadomo, nikt nie sprawdzał.

> [...]
    > i wypisze kwestionariusze wojskowy pielęgniarz lub jego PO.
    > Bywa że nawet temperaturę ci sprawdzą. :(

    A no to jestem spokojnyy. Ojczyzna jest bezpieczna mając taki wojaków.
    Ponoć nawet łożko w szpitalu znajdą, co go medycy zgubią;)

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2020-11-15 08:25:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 02:57, J.F. pisze:

    > W sądach bedzie wojsko wojowac :-)
    >
    > A swoja droga - nie ma w Warszawie stosownej jednostki, ze trzeba z
    > Bydgoszczy sciagac ?

    O kur.... Ale żenada. Czuli jednak się myliłem i jednak szpital
    próbowali postawić - dla swoich co prawda ale zawsze. I efekt był taki,
    że sie pozarażali.

    A co do warszawy - to masz opisane co w lesie bemowski jest i czemu nie
    działa...

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-11-15 12:25:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 02:57, J.F. pisze:
    > A swoja droga - nie ma w Warszawie stosownej jednostki, ze trzeba z
    > Bydgoszczy sciagac ?

    W Bydgoszczy mamy jedyną na Polskę w czasie pokoju zajmującą się
    ratownictwem. Na wypadek "W" ją się dzieli na poszczególne jednostki.

    --
    Robert Tomasik