  • 61. Data: 2020-11-19 16:48:10
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2020 o 15:22, RadoslawF pisze:

    > O to że zmyślasz.
    > W którym poście stwierdziłem to co mi przypisujesz?

    W tym gdzie stwierdziłeś, że wojsko szpitali polowych nie ma, a wojak po
    podstawówce nie nadaje się nawet do przeprowadzania dzieci przez jezdnie.

    > Bronili, kapliczki.
    > Bo to było bardzo dobre stanowisko polowe. :-)

    Którą najpierw zajęli na terenie obcego kraju... bo tłumaczyli się, że
    nie wiedzieli gdzie jest ta granica, której mieli bronić;)

    > Pół roku temu też "fachowcy" opisywali brak miejsc i zwały trupów.
    > Po czym okazało się że bredzili. Poczekamy, zobaczymy.

    Nie ma na co czekać - kanał warszawskiego pogotowia przynajmniej jakiś
    czas temu był publicznie dostępny i można było na żywo posłuchać -
    regularnie była dysponowana policja żeby w jej asyście załoga zdała
    pacjenta, którego odebrania odmawiał szpital, często mimo decyzji
    koordynatora ze strony wojewody. Fakty są takie, że po prostu nie ma
    komu pacjentów oddać - nie ma miejsc w całym województwie.

    > W szpitalu ostatnio nie byłem, do przychodni gdzie mam od dzisiaj
    > rehabilitacje nie ma kolejek, z karetkami też.

    Ty idiotę udajesz? O sorach romawiamy a nie o przychodni, gdzie nie ma
    kolejek (zwykle dlatego, że wszystko przez teleporady).

    > Ale burdel z rozdziałem pacjentów to raczej nie wina wojska.

    A czy ja piszę, że wina wojska? Pisze, że przewrócił się nam system
    ochrony zdrowia i jest to dobry powód, żeby wojsko zaczęło swoje
    szpitale rozstawiać jak umie. Problem w tym, że po efektach widać, że
    raczej nie umie, albo po prostu nie ma możliwości.

    > A za kogo może robić szeregowy z wykształceniem podstawowym?

    Już ci pisałem - to niech oddają myśliwce - przecież kołmuk po czterech
    klasach powszechniaka nie poleci. Mają jakiś medyków - no to właśnie o
    nich mówimy. A szeregowy niech robi to co mu ten medyk każe - do czegoś
    się przyda - od rostawiania namiotów do wynoszenia trupów.

    Kończę;)

    --
    Shrek

  • 62. Data: 2020-11-19 17:35:01
    Od: rAzor <zabzupa@dab_dupa.il>

    Shrek pisze:

    > szeregowy niech robi to co mu ten medyk każe - do czegoś
    > się przyda - od rostawiania namiotów do wynoszenia trupów.

    masz cos powyszej szeregowego rzolnierzu?

    --
    Molim was bardzo

  • 63. Data: 2020-11-19 18:07:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2020 o 17:35, rAzor pisze:

    > masz cos powyszej szeregowego rzolnierzu?

    Mam lepsze zajęcia niż słuchanie dacia ryja kaprala.

    --
    Shrek

  • 64. Data: 2020-11-19 18:31:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A najsilniejsza armia świata co zrobiła, żeby w USiech nie było tyle zgonów?

    -----
    > Drwiną jest twierdzenie, że wojsko nie powinno mieć zdolności do uprawiania
    medycyny polowej.

  • 65. Data: 2020-11-19 19:14:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2020 o 18:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > A najsilniejsza armia świata co zrobiła, żeby w USiech nie było tyle
    > zgonów?

    No przynajmniej jeden szpital wystawili... O tym jednym głośno było;)

    --
    Shrek

  • 66. Data: 2020-11-20 10:32:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 18 Nov 2020 23:41:33 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Mam cukrzycę, nadciśnienie i kilka innych
    > problemów. "Niedziałająca" służba zdrowia zapewniła mi nieprzerwany
    > dostęp do leków i konsultacji lekarskich. Nawet nowe okulary
    > dostałem. Jeśli idzie o mnie to niech tak "niedziałają" dalej.

    Chyba nie wszyscy mają tyle szczęścia:
    https://tvn24.pl/najnowsze/article4752216.ece/pop-2-
    wykres-zmarli-18_20.jpg

    I cały artykuł:
    https://tvn24.pl/polska/zgony-w-polsce-w-latach-2001
    -2020-porownanie-danych-z-tygodni-38-44-4752179

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl