  • 1. Data: 2020-11-13 09:23:48
    Temat: Czyn honor/"honor" policji wymaga pozwu za zniesławienie? Bosak: "kilkudziesięciu BANDYTÓW w mundurach"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://wiadomosci.wp.pl/marsz-niepodleglosci-2020-k
    rzysztof-smiszek-vs-krzysztof-bosak-starcie-w-telewi
    zyjnym-studiu-6574958924422112a
    > [...] Poseł Konfederacji Krzysztof Bosak [...]
    > - Niestety, mówię to z przykrością, mieliśmy też kilkudziesięciu
    > bandytów w mundurach, którzy strzelali na oślep, pałowali przypadkowe
    > osoby i urządzali, prawdopodobnie na polecenie, coś w rodzaju
    > pacyfikacji - dodał poseł Konfederacji. [...]

    IMHO Policja sprawę o zniesławienie by *w sądzie* raczej+ wygrała ale
    takim kosztem wizerunkowym że ja podziwiałbym jej odwagę/głupotę.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-11-13 11:11:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-13, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > IMHO Policja sprawę o zniesławienie by *w sądzie* raczej+ wygrała ale
    > takim kosztem wizerunkowym że ja podziwiałbym jej odwagę/głupotę.

    Jak Bosak mówi, że miał bandytów w mundurach to nie znajdziesz wielu co
    by się z tym nie zgodzili. Tylko przyklasnąć takiej samokrytyce.

    --
    Marcin