  • 11. Data: 2020-11-15 14:18:29
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-15 o 08:14, Shrek pisze:

    > Nie wiadomo, nikt nie sprawdzał.

    > A no to jestem spokojnyy. Ojczyzna jest bezpieczna mając taki wojaków.
    > Ponoć nawet łożko w szpitalu znajdą, co go medycy zgubią;)

    Eee tam. Liczenie łóżek to akcja propagandowa.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2020-11-15 14:30:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 14:18, RadoslawF pisze:

    > Eee tam. Liczenie łóżek to akcja propagandowa.

    Czyli jednak nic nie robią. Bo bez jaj - operacyjna zdolnośc do obsługi
    termometru bezdotykowego to trochę mizerne oczekiwanie jak na armię bądź
    co bądź wcale nie najsłabszego militarnie na świecie kraju.

    Natomiast padł już w tym wątku update. Okazuje się, że jednak szpital
    polowy próbowali zorganizować. Nieznane są losy szpitala, ale wiadomo że
    spece wojskowe od zwalczania epidemi wrócili z koronką... Więc wojsko
    też można skreślić z działających służb. Zostają strażacy i skarbówka.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2020-11-15 15:20:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 14:18, RadoslawF pisze:

    > Eee tam. Liczenie łóżek to akcja propagandowa.

    Liczenie łóżek nie ma sensu, bowiem ktoś musi tych pacjentów obsługiwać,
    a nie wiem skąd miałaby się nagle rozrosnąć znacząco liczba medyków.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2020-11-15 16:06:07
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Liczenie łóżek nie ma sensu, bowiem ktoś musi tych pacjentów obsługiwać,
    > a nie wiem skąd miałaby się nagle rozrosnąć znacząco liczba medyków.

    W prawie powielaczowym nie napisali.
    "Medycy" pracujący z chorymi na covid mają zakaz pracy ze zdrowymi.
    Więc pan doktór nie popracuje w prywatnej przychodni a to oznacza
    że będzie mógł poświęcić więcej czasu do obsługi większej liczby
    łóżek.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2020-11-15 16:09:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-15 o 14:30, Shrek pisze:

    > Czyli jednak nic nie robią. Bo bez jaj - operacyjna zdolnośc do obsługi
    > termometru bezdotykowego to trochę mizerne oczekiwanie jak na armię bądź
    > co bądź wcale nie najsłabszego militarnie na świecie kraju.

    Robią masę innych rzeczy.
    Bo chyba nie będziesz się upierał że nikomu niepotrzebne liczenie
    łóżek to jedyna poważny obowiązek wojska.

> [...]
    > spece wojskowe od zwalczania epidemi wrócili z koronką... Więc wojsko
    > też można skreślić z działających służb. Zostają strażacy i skarbówka.

    Jedna kobieta to "spece którzy wrócili z koronką"?

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2020-11-15 17:58:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 16:09, RadoslawF pisze:

    > Robią masę innych rzeczy.

    Taaa. A co konkretnie?

    > Bo chyba nie będziesz się upierał że nikomu niepotrzebne liczenie
    > łóżek to jedyna poważny obowiązek wojska.

    No dobra - to co konkretnie robią oprócz leczenia łóżek i mierzenia
    temperatury. U mnie we firmie temperature mierzą tak zwane ciecie.
    Wojska do tego nie trzeba.

    > Jedna kobieta to "spece którzy wrócili z koronką"?

    I jej kolega. Pięciu zbadano, reszta chuj wie, bo robiono wszystko żeby
    nikogo nie znaleźć;)

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-11-15 19:38:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 16:06, RadoslawF pisze:

    > W prawie powielaczowym nie napisali.

    Co to?

    > "Medycy" pracujący z chorymi na covid mają zakaz pracy ze zdrowymi.

    Co oznacza, że mogą się migać.

    > Więc pan doktór nie popracuje w prywatnej przychodni a to oznacza
    > że będzie mógł poświęcić więcej czasu do obsługi większej liczby
    > łóżek.

    Tylko ich tam nie ma po prostu. W tym problem.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2020-11-15 22:42:54
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-15 o 17:58, Shrek pisze:

    > Taaa. A co konkretnie?

    Np. sprawdzają za policję "skazanych" na kwarantannę.

    > No dobra - to co konkretnie robią oprócz leczenia łóżek i mierzenia
    > temperatury. U mnie we firmie temperature mierzą tak zwane ciecie.
    > Wojska do tego nie trzeba.

    Wypełniają ustawowe zadanie wojska.

    > I jej kolega. Pięciu zbadano, reszta chuj wie, bo robiono wszystko żeby
    > nikogo nie znaleźć;)

    Jej kolega był z "urazem mechanicznym" czy jak to inaczej ładnie nazwali.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2020-11-15 22:56:19
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Co to?

    To co realizuje policja zamiast ustaw.
    Tu masz teorię:
    https://twojahistoria.pl/2018/04/02/prawo-powielaczo
    we-za-komuny-odbity-na-maszynie-swistek-mogl-miec-zn
    aczenie-wieksze-od-obowiazujacej-ustawy/
    A praktyka to np. wypisanie mandatu przez milicjanta człowiekowi
    myjącemu auto na myjce. Bo jemu napisali że ma wypisywać.

    > Co oznacza, że mogą się migać.

    W służbie zdrowia wprowadzono jakiś czas temu nakazy pracy.

    > Tylko ich tam nie ma po prostu. W tym problem.

    Jak się na gwałt łóżek dostawia czy wręcz tworzy nowy szpital
    to trzeba się liczyć z problemem znalezienia pracowników.
    Jak do tego dodasz niezaradność organizacyjną to faktycznie
    tylko problem widać.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2020-11-16 00:49:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Taaa. A co konkretnie?

    >No dobra - to co konkretnie robią oprócz leczenia łóżek i mierzenia
    >temperatury. U mnie we firmie temperature mierzą tak zwane ciecie.
    >Wojska do tego nie trzeba.

    A ciecie maja prawo ? :-)

    J.