    Subject: Re: Prezes pilnuje
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fb1a296$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb21098$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb21866$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 16 Nov 2020 07:30:53 +0100

    W dniu 16.11.2020 o 07:05, RadoslawF pisze:

    > Nie rozmawiamy o tym do czego wojsko jest niezbędne.
    > Rozmawiamy o tym co faktycznie robi.

    No to robi tyle co zwykly ciec. Nie za dużo... Może nich jeszcze listę
    obecności na nauce zdalnej sprawdzają? Można by to zrozumieć gdyby nie
    było dla nich innych zajęć, ale przypomnę że jakieś trzy tygodnie temu
    przewrócił nam się system opieki zdrowotnej. No tu wojsko by się mogło
    jakoś przydać. Może no sam nie wiem... tak strzelam - jakieś szpitale
    polowe - chyba jakieś kurwa jeszcze w tym zakresie możliwości mają? Jak
    będzie wojna, to też może niech sobie wtedy archiwa prządkują i trawę na
    zielono pomalują. Też będą mieli zajęcie.

    > A żandarmerii jest za mało oby mogła policję zastąpić.
    > Na wschodzie kraju policje zastępuje wręcz WOT.

    Tak bez żadnego trybu? To równie dobrze listonosz może sprawdzać albo ormo.

    > Czekają zwarci i gotowi na wojnę w międzyczasie organizując sobie
    > różne ćwiczenia.

    Czyli chuj wie czy są zwarci i gotowi a w zawiązku z pandemią nie robią
    raczej nic do czego byiby powołani. Na przykład nie słyszałem, żeby
    jakiś szpital polowy zadziałał, a już powinien bo cywilny system nam się
    przewrócił. Więc skoro nie zorganizowali żadnego to pewnie jest jakiś
    powód. Na przykład że nawet rozkazu nie dostali, bo ludzie na górze
    wiedzą, że to byłaby tylko kompromitacja? No bo jak inaczej to wytłumaczysz?

    > Przeczytałem.
    > Samochód z jednostki wyjechał po jednego potłuczonego i na miejscu
    > dosadzili im jeszcze niewiastę z objawami koronawirusa.
    > Skoro ona złapała to i ta jedna z pięciu przebadanych też mogła złapać.

    Czyli nie z urazem mechanicznym, bo to inna sprawa, tylko z 6 dwóch
    złapało koronkę - co z resztą nie wiadomo, bo nie zbadano, a winnych
    (ujawninienia) przeniesiono do innej parafii. Tu bardziej chodzi o noty
    za styl - weź pod uwagę, że nie odbyło się to u harcerzy z wot a w
    specjalnej jednostce zabezpieczenia medycznego - normalnie gang olsena;)

    --
    Shrek