eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta Polska i piorytet › Poczta Polska i piorytet
  • Data: 2002-12-20 12:22:55
    Temat: Poczta Polska i piorytet
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "sa sprawy priorytetowe jak glosi reklama..."

    Zrezygnowalem z uslug jednej z firm telekomunikacyjnych. Na umowie jest
    zapis o 30-to dniowym okresie wypowiedzenia.

    Wyslalem list polceony priorytetem (pani na poczcie powiedziala ze dojdzie
    nastepnego dnia). Mialem 2 dni zapasu, wiec spokojnie wiedzialem ze nawet
    jak dojdzie za 2 dni to zdazy minac okres 30dni i nie bede musial placic
    100zl abonamentu za kolejny miesiac.

    Jedna faktura przyszla jak zwykle, w informacji dowiedzialem sie ze list
    dotarl do adresata po 7-miu dniach.

    Wyciagne z poczty zwrotke - sprawdze kiedy list doszedl.


    No i teraz mam kilka watpliwosci:

    Po pierwsze to jak sie maja zobowiazania poczty co do terminowosci (ma ktos
    jakis reglulamin/oferte tego proirytetu)?

    Po drugie jezeli nawet list doszedl do nich 3 dni po rozpoczeciu okresu
    rozliczeniowego to co reguluje to ze mam zaplacic abonamenty za caly okres
    a nie tylko za 3 dni?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1