  • Data: 2002-12-22 11:00:34
    Temat: Re: Poczta Polska i piorytet
    Od: b...@g...pl (Tomas) szukaj wiadomości tego autora

    > PRIORYTET jest nazwa/okresleniem standardu w jakim wykonywana jest
    > usluga doreczenia, a nie nazwa uslugi. Z tego co się orientuje to
    > podobne standardy wystepuja w innych krajach. Poczta zas rozliczana jest
    > z procentu doreczen spelniajacych te standardy.
    > W przypadku listu zwyklego nie ma mozliwosci reklamacji. Zwiazane jest
    > to z faktem braku potwierdzenia nadania listu. Jeżeli zas chodzi o
    > priorytet-polecony to jak najbardziej można reklamowac usluge.
    >
    > A.

    Priorytetu-poleconego ale nie zwykłego priorytetu, to następne oszustwo
    Poczty Polskiej, te całe priorytety o dupe se można potłuc, wydaje się
    więcej kasy a idą dłużej od zwyklej poczty. Na pocztach baby w okienkach
    robią mi problemy jak chce wysłać normalną najtańszą pocztą, uczone bestie,
    namawiają tylko na priorytet,,,.
    Za granicą nie ma żadnych priorytetów, dalej jest normalna i AirMail. To że
    się nasza złodziejska poczta chce dopasować do Uni Europejskiej to dobrze,
    może będzie mniej kraść, jednak normalna Surface przesyłka w krajach uni ma
    właśnie wszystkie standardy tej polskiej tak zwanej priorytetowej a kosztuje
    nie więcej a tu se u nas wymyślili już droższą opłatę. Ta Unia to dobry
    pretekst dla wielu firm aby se nabić kasę w kabzy, ja nigdy nie wyśle nic
    przez priorytek bo to nie działa i złodziejom płacić nie będę. Priorytet se
    wynaleźli, banda dyszla.

    Tomek