  • Data: 2002-12-24 13:32:58
    Temat: Re: Poczta Polska i piorytet
    Od: "666" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystko ładnie pięknie.
    > Jestem za, ale....
    > Nie widzę powodu aby sztucznie obniżać jakość doręczania przesyłek zwykłych co
    można zaobserwować gołym okiem.
    > Co stoi na przeszkodzie aby były one doręczane tak jak za czasów
    przedpriorytetowych także na drugi dzień (w większości przypadków pomiędzy dużymi
    miastami czy w jednym mieście tak właśnie było).

    Dokładnie tak sie dzieje w przypadku przesyłek zagranicznych, dość dużo wysyłam
    listów do Niemiec i Anglii, do Niemiec zwykle robiłem to pocztą "lądową", bo pociąg
    do Berlina jedzie sześć godzin, a po wprowadzeniu tych priorytetów wszystkie lądowe
    dochodzą o jakies dwa dni dłużej niż przed reformą, chyba mają na poczcie specjalny
    magazyn do przetrzymywania tych listów, do Anglii wysyłałem lotniczą i nic sie nie
    poprawiło z priorytetem.

    > Tą przeszkoda jest to, że wtedy PRIORYTET byłby bez sensu, należy więc sztucznie
    "spowalniać" przesyłki zwykłe.
    > A to już paranoja.

    Dokładnie.
    JaC