  • Data: 2002-12-22 18:58:45
    Temat: Re: Poczta Polska i piorytet
    Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    > From: b...@g...pl (Tomas) [mailto:b...@g...pl]
    > Priorytetu-poleconego ale nie zwykłego priorytetu, to
    > następne oszustwo
    > Poczty Polskiej, te całe priorytety o dupe se można potłuc, wydaje się
    > więcej kasy a idą dłużej od zwyklej poczty. Na pocztach baby
    > w okienkach
    > robią mi problemy jak chce wysłać normalną najtańszą pocztą,
    > uczone bestie,
    > namawiają tylko na priorytet,,,.
    > Za granicą nie ma żadnych priorytetów, dalej jest normalna i
    > AirMail. To że

    Od jakiegos czasu ten tzw. "zachod" odchodzi od pojecia "AirMail" z
    prostego powodu: każdy mail jest air z wyjątkiem tych lokalnych.

    > się nasza złodziejska poczta chce dopasować do Uni
    > Europejskiej to dobrze,
    > może będzie mniej kraść, jednak normalna Surface przesyłka w
    > krajach uni ma
    > właśnie wszystkie standardy tej polskiej tak zwanej
    > priorytetowej a kosztuje
    > nie więcej a tu se u nas wymyślili już droższą opłatę. Ta
    > Unia to dobry
    > pretekst dla wielu firm aby se nabić kasę w kabzy, ja nigdy
    > nie wyśle nic
    > przez priorytek bo to nie działa i złodziejom płacić nie
> [...]

    Sadze, ze grube slowa ("zlodzieje", "nabijac kabze zlodziejom", "banda")
    nie wnosza nic do dyskusji. Z tego co wiem to PP od lipca robi badania
    doreczalnosci takich przesylek i wynosi ona ponad 80% (co jest wynikiem
    porownywalnym z Deutsche Post).
    Na moje oko to Priorytet zostal wprowadzony w biegu. Nie można oczekiwac
    przeciez, ze wszystko zostanie zatrzymane, zostanie wprowadzony
    Priorytet i pozniej wszystko ruszy. Nie można tez było wykonac "proby
    generalnej", prawda. No bo jak?
    Nawet najwieksi krytycy (poza oczywiście "uzytkownikami") spodziewali
    się gorszych wynikow w ciagu pierwszego polrocza dzialania priorytetu,
    ktory przeciez de facto jest tak samo jak u innych operatorow
    pocztowych, tylko wewnetrzna norma jakosciowa. A z tego co widac jest on
    przez caly czas ulepszany.

    A.