eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta Polska i piorytet › Re: Poczta Polska i piorytet
  • Data: 2002-12-27 22:15:04
    Temat: Re: Poczta Polska i piorytet
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Artur <a...@j...net> napisał:

    > W przypadku listu zwyklego nie ma mozliwosci reklamacji. Zwiazane jest
    > to z faktem braku potwierdzenia nadania listu. Jeżeli zas chodzi o
    > priorytet-polecony to jak najbardziej można reklamowac usluge.

    List zwykły nie jest przesyłką rejestrowaną, w przeciwieństwie do listu
    poleconego który przesyłką rejestrowaną jest (znaczy to, że nadanie, przewóz
    i doręczenie/wydanie takiej przesyłki jest dokumentowane na poszczególnych
    etapach).
    Poczta Polska odpowiada materialnie za utratę, ubytek lub uszkodzenie
    przesyłek rejestrowanych oraz za opóźnienione doreczenie przesyłek
    rejstrowanych nadanych jako ekspresowe.
    W przypadku priorytetowego listu poleconego można jednie reklamować jego
    utratę, ubytek lub uszkodzenie, nie można natomiast reklamować jego
    opóźnionego doreczenia (gdyż Poczta nie gwarantuje terminów doręczenia
    przesyłek priorytetowych), chyba że list taki został nadany jako ekspresowy.

    Jarosław Łysio

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1