eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta Polska i piorytet › Poczta Polska i piorytet
  • Data: 2002-12-21 22:16:35
    Temat: Poczta Polska i piorytet
    Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    > -----Original Message-----
    > From: Sierp [mailto:N...@s...netskasuj]
    > Posted At: Friday, December 20, 2002 11:04 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: Poczta Polska i piorytet
    > Subject: Re: Poczta Polska i piorytet
    >
    > dowiedz sie, ale z tego co slyszalem jest tam taka mała gwiazdka
    > i napis "jest prawdą w 70% przypadków" (sformulowanie pewnie inne).
    > Tak wiec priorytet nie znaczy nic - bo zawsze moga powiedziec ze
    > znalazles sie w tych 30% ;-)
    > Dowiedz sie i daj znac

    PRIORYTET jest nazwa/okresleniem standardu w jakim wykonywana jest
    usluga doreczenia, a nie nazwa uslugi. Z tego co się orientuje to
    podobne standardy wystepuja w innych krajach. Poczta zas rozliczana jest
    z procentu doreczen spelniajacych te standardy.
    W przypadku listu zwyklego nie ma mozliwosci reklamacji. Zwiazane jest
    to z faktem braku potwierdzenia nadania listu. Jeżeli zas chodzi o
    priorytet-polecony to jak najbardziej można reklamowac usluge.

    A.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1