  • 1. Data: 2022-01-31 10:22:49
    Temat: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    Jak na razie najbardziej wyraźną korelacją jest to, że im większy
    śmietnik w głowie, tym bardziej antyszczepowy.
    Tylko nie wiem, czy rośnie liniowo, czy wykładniczo.

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,280
    56934,bydgoszcz-grozby-smierci-na-wiecu-antyszczepio
    nkowcow-my.html

    "- To jest kij na poselski ryj - krzyczał ze sceny Wojciech O.,
    wymachując przy tym drewnianym kijem. Zapowiedział też, że posłowie,
    którzy zagłosują za ustawą wprowadzającą testowanie dla pracowników,
    "skazują się na śmierć". - My te listy śmierci tworzymy! Jak zagłosują
    na tak, to ja Wojciech O., chce ich zabić! A dlaczego nie? - powiedział
    wprost. - Jestem przepełniony radosną nienawiścią i chcę ich śmierci -
    krzyczał O., po czym tłum zaczął skandować: "Śmierć, śmierć!". Na
    przychylność antyszczepionkowców zasłużył tylko Grzegorz Braun - poseł
    Konfederacji, który hasło "będziesz pan wisiał" skierował wobec Adama
    Niedzielskiego i do tej pory nie poniósł konsekwencji."

    "Kim jest Wojciech O.?
    Wspomniany Wojciech O. z zawodu jest aktorem i patostreamerem. Opowiada
    się za sojuszem z Rosją i popiera rządy Aleksandra Łukaszenki na
    Białorusi. Twierdzi, że koronawirus nie istnieje lub jest kontrolowany
    przez Stany Zjednoczone - które są też "największym wrogiem polskim"."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 2. Data: 2022-01-31 10:26:43
    Temat: Antyszczepionkowców jest tyle samo w elektoracie PiS co PO UŚWIADOM TO SOBIE
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 3. Data: 2022-01-31 10:53:47
    Temat: Re: Korelacja
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 31.01.2022 o 10:22, Kviat pisze:
    > Jak na razie najbardziej wyraźną korelacją jest to, że im większy
    > śmietnik w głowie, tym bardziej antyszczepowy.

    A, to już zależy od bańki w której jesteś, dla mnie wygląda że im ktoś głupszy tym
    bardziej popiera przymus szczepień na covid.

  • 4. Data: 2022-01-31 11:38:26
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 31.01.2022 o 10:26, _Master_ pisze:

    Wątpię.
    UŚWIADOM TO SOBIE, że nie można usprawiedliwiać jednego śmietnika innym
    śmietnikiem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 5. Data: 2022-01-31 11:42:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2022 11:38:26 +0100, Kviat napisał(a):

> [...]
    >>

    > Wątpię.
    > UŚWIADOM TO SOBIE, że nie można usprawiedliwiać jednego śmietnika innym

    Hej, powinieneś mu odpowiedzieć w temacie. Inaczej może do niego nie
    dotrzeć :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2022-02-01 22:47:13
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    Pokaż te swoje badania elektoratów.

  • 7. Data: 2022-02-01 22:53:09
    Od: n...@o...pl

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał(-a):

    > A, to już zależy od bańki w której jesteś, dla mnie wygląda że im ktoś głupszy tym
    > bardziej popiera przymus szczepień na covid.

    Ja stwierdziłem całkowicie odwrotną korelację, chociaż nie znam nikogo
    popierającego przymus ;))

    Tak nawiasem przymus i tak jest lepszy niż odmówienie pomocy lekarskiej
    wszystkim szurom (zresztą oni sami powinni odmawiać pomocy, przecież leczyliby
    ich ci sami lekarze-zbrodniarze co chcą ich zaszczepić).
    Po pierwsze to drugie w życiu by nie przeszło, a po drugie i tak te ofermy
    życiowe mogą łazić i zarażać.

  • 8. Data: 2022-02-01 23:09:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.02.2022 o 22:53, n...@o...pl pisze:

    > Ja stwierdziłem całkowicie odwrotną korelację, chociaż nie znam nikogo
    > popierającego przymus ;))

    W sumie ja popieram. Albo przynajmniej do grudnia popierałem. Teraz to
    mam mieszane uczucia - popierałbym dla grup ryzyka, bo jednak zmniejsza
    szansę hospitalizacji i ciężkiego przebiegu, tylko mam dylemat czy
    należy dzielić ludzi na grupy pod względem przymusu, więc w ramach
    kompromisu poparłbym przymus dla wszyskich. Ale moje zdanie jest bez
    większego znaczenia, bo rząd nie popiera przymusu. Natomiast popiera
    dyskryminację ze względu na to czy wziąłeś _dobrowolne_ szczepienie, a
    tego z kolei nie popieram ja;)

    > Po pierwsze to drugie w życiu by nie przeszło, a po drugie i tak te ofermy
    > życiowe mogą łazić i zarażać.

    No ale zaszczepieni... tak samo łażą i zarażają (w zasadzie zakażają)
    IMHO nawet bardziej bo mają fałszywe przekonanie o tym, ze są
    bezpieczniejsi i władza ich w tym przekonaniu wspiera. I dla mnie tu
    jest logiczny zonk. O tym właśnie mówię.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 9. Data: 2022-02-02 11:56:08
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 1 Feb 2022 23:09:41 +0100, Shrek napisał(a):

    > No ale zaszczepieni... tak samo łażą i zarażają (w zasadzie zakażają)
    > IMHO nawet bardziej bo mają fałszywe przekonanie o tym, ze są
    > bezpieczniejsi i władza ich w tym przekonaniu wspiera.

    Ja tam jestem prymitywem, który wierzy w szkiełko i oko.
    To są Twoje spekulacje, które mogą być równie prawdziwe, jak przekonanie,
    że liczba zgonów zależy od PBK, a nie stopnia zaszczepienia populacji.
    Bardzo się przy tym upierałeś, ale współczynnik korelacji wyszedł marny.

    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vyGm_zdue2aP
    IyuNiV-0oVboBgS11XE1/edit?usp=sharing&ouid=115622087
    514474757554&rtpof=true&sd=true

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2022-02-02 18:55:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2022 o 11:56, Olin pisze:

    > Ja tam jestem prymitywem, który wierzy w szkiełko i oko.

    To weź szkiełko i spojrzyj okiem na dane.

    A porównałeś te zgony z tamta grafiką?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.