  • 1. Data: 2022-01-30 18:16:42
    Temat: USA/NC: Nie ma zaszczepienia nie ma transplantacji nerki MIMO dwukrotnego zachorowania na kowid
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Nadgorliwość gorsza od faszyzmu? (jeśli chorował na kowid w ciągu
    ostatnich 6 miesięcy z potwierdzeniem testem) [A]

    IHHO to jest jako tako na polską grupę prawo bo do końca obecnego sezonu
    grypowego coś podobnego na 70% się trafi i w Polsce.
    Przypadek z USA w interpretacji _bardzo cynicznej_ może być szykowaniem
    pozwu dla spadkobierców.

    [A] https://www.wral.com/coronavirus/i-m-willing-to-die-
    nc-man-refuses-life-saving-kidney-transplant-over-va
    ccine-requirement/20106699/

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-01-30 23:09:57
    Temat: Re: Nie ma zaszczepienia nie ma eutanazji
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    A. Filip napisał(a) :
    > Nadgorliwość gorsza od faszyzmu?

    Tak.

    W DL-u jak w tytule.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2022-01-31 03:57:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-30, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    > grypowego coś podobnego na 70% się trafi i w Polsce.
    > Przypadek z USA w interpretacji _bardzo cynicznej_ może być szykowaniem

    MZ trafił swój na swego. A co do pozwu, USA są specyficzne jak wiadomo,
    więc nie mam pojęcia co z tego wyniknie, skoro tamci stosują tylko
    uznane w US standardy. A na gruncie bardziej nam bliskim, to chyba
    jednak wymagane będzie działanie ograniczające potencjalną szkodę?

    Per kulawa analogia, wiozę chorego do szpitala i jakiś idiota ładuje
    się na mnie ciężarówką, ale ja nie zmieniam pasa bo jadę prawidłowo a
    on nie.

    --
    Marcin