  • 1. Data: 2022-01-30 22:44:34
    Temat: cyrki na youtube
    Od: Henryk Hajdan <g...@r...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=u0Bg9TR-b8g

    Czy wystarczyłoby żeby palanty u władzy normalnie ustanowiły przepisy ??
    i nie byłoby takich filmów

  • 2. Data: 2022-01-31 06:05:09
    Temat: Re: cyrki na youtube
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2022 o 22:44, Henryk Hajdan pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=u0Bg9TR-b8g
    >
    > Czy wystarczyłoby żeby palanty u władzy normalnie ustanowiły przepisy ??
    > i nie byłoby takich filmów

    Nie sądzę - pamiętasz jak nasz grupowy policjant twierdził, że jak już
    zaczniesz czynności to musisz szukać roweru w gaciach i nie da się tego
    etapu czynności pominąć? Albo że jak masz plecak to jesteś przewożnikiem
    i może ci kontrolować towar w plecaku w oparciu o ustawę i cłach? Albo
    że AED jest od tego, żeby był na stanie i nie można go używać bo się
    wybrakuje i nie będzie wtedy sprawnego na stanie, a co jakby był potrzebny?

    No więc to wszystko pisał przedstawiciel bądź co bądź elity kulsonerii w
    randze chyba nadkomisarza. Pomyśl co reprezentuje sobą młodszy
    perspirant krawężnikowy - nie da się tak napisać prawa, żeby oni się nie
    ośmieszyli. Brutalna prawda jest taka, że przeciętny kulson, jakiego
    spotkasz na ulicy reprezentuje poziom inteligencji poniżej przeciętnej
    dla stanowisk niefizycznych.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 3. Data: 2022-01-31 10:36:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Henryk Hajdan napisał(a) :
    > https://www.youtube.com/watch?v=u0Bg9TR-b8g

    Ale ich zaorał. I to cudzoziemiec :-D
    Trochę się ciągnie, ale fascynujące.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 4. Data: 2022-01-31 11:20:28
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 31.01.2022 o 06:05, Shrek pisze:

> [...]
    > ośmieszyli. Brutalna prawda jest taka, że przeciętny kulson, jakiego
    > spotkasz na ulicy reprezentuje poziom inteligencji poniżej przeciętnej

    Jak co do czego, to policja oficjalnie pisze, że narkotyki u pana M.
    znaleziono podczas "rutynowej kontroli". Nawet nie szukają jakiejś
    podstawy prawnej, wystarczy im przewaga fizyczna.

    MJ

  • 5. Data: 2022-01-31 11:35:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2022 22:44:34 +0100, Henryk Hajdan wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=u0Bg9TR-b8g
    > Czy wystarczyłoby żeby palanty u władzy normalnie ustanowiły przepisy ??
    > i nie byłoby takich filmów

    A gdzie zwiazek zawodowy policjantow ?
    Powinien raportowac takie ciekawostki i domagac sie zmian.

    A swoja droga ... taki odwazny ten Bialorusin (?), czy prowokacja
    bialoruskiej TV - i chcieli pokazac jak polska policja bije murzynow?

    podejrzanie dobrze zna polskie przepisy ...

    co oczywiscie nie zmienia faktu, ze nasi dzielni policjanci sie nie
    popisuja ..

    J.

  • 6. Data: 2022-01-31 19:47:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 11:20, Michał Jankowski pisze:

    > Jak co do czego, to policja oficjalnie pisze, że narkotyki u pana M.
    > znaleziono podczas "rutynowej kontroli". Nawet nie szukają jakiejś
    > podstawy prawnej, wystarczy im przewaga fizyczna.

    I w sumie słusznie - krawiec kraje jak mu materii staje. Sam widziałeś
    co się dzieje, jak elita kulsonów wdaje się w dyskusje na temat prawa.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 7. Data: 2022-01-31 19:52:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 11:35, J.F pisze:

    > A gdzie zwiazek zawodowy policjantow ?
    > Powinien raportowac takie ciekawostki i domagac sie zmian.

    Ale jakich? Żeby wyjebać pajaców z formacji?

    > A swoja droga ... taki odwazny ten Bialorusin (?), czy prowokacja
    > bialoruskiej TV - i chcieli pokazac jak polska policja bije murzynow?

    O widzisz - dobrze kombinujesz. Na dołek szpiona!

    > podejrzanie dobrze zna polskie przepisy ...

    W sumie to w zasadzie żadnymi przepisami nie sypał. Po prostu zdominował
    ich intelektualnie, dlatego dopowiedziałeś sobie że jakoś doskonale
    nasze prawo znał na zasadzie kontrastu z kulsonami;)

    > co oczywiscie nie zmienia faktu, ze nasi dzielni policjanci sie nie
    > popisuja ..

    Moim zdaniem całkiem dobrze poszło. Zauważ, że dwóch postanowiło
    zastosować się do zasady "lepiej milczeć i udawac idiotę niż się odezwać
    i rozwiać wątpliwości". Swoją drogą, to oni już czwórkami chodzą - jaką
    funkcje pełni czwarty?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 8. Data: 2022-02-01 13:00:30
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 11:35, J.F pisze:

    > co oczywiscie nie zmienia faktu, ze nasi dzielni policjanci sie nie
    > popisuja ..

    Problem jest systemowy, a wszystko odbija się na policjantach w terenie.
    Intrygujące jest, czy podobne problemy mają policjanci w Francji,
    Austrii, Niemczech a także w Czechach czy na Słowacji.

  • 9. Data: 2022-02-01 13:06:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 01.02.2022 o 13:00, Krzysztof kw1618 napisał:

    > Problem jest systemowy, a wszystko odbija się na policjantach w terenie.
    > Intrygujące jest, czy podobne problemy mają policjanci w Francji,
    > Austrii, Niemczech a także w Czechach czy na Słowacji.

    z tego co wiem, to obecnie w Niemczech czy Francji częściej dochodzi do
    rękoczynów. W zależności, kogo jest więcej obrywają jedni bądź drudzy.
    Dobrze by było do tego nie doprowadzić w Polsce. Na razie większość
    ludzi jeszcze policji nie atakuje i dobrze by policjanci to docenili i
    zastanowili się, czy idąc do policji mieli działać dla narodu czy dla
    politykierów.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 10. Data: 2022-02-03 11:26:58
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-02-01 o 13:06, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > ludzi jeszcze policji nie atakuje i dobrze by policjanci to docenili i
    > zastanowili się, czy idąc do policji mieli działać dla narodu czy dla

    A o ich pensjach decyduje naród czy politykierzy?
    I już wiesz dla kogo pracują.