  • 1. Data: 2022-01-27 22:38:30
    Temat: Testy na covid w pracy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.sejm.gov.pl/Sejm9.nsf/druk.xsp?documentI
    d=A096A91E85D8026FC12587D700674C18

    Polecam od razu uzasadnienie począwszy od strony 4:

    1 - Pracownikowi* będzie przysługiwał test raz na tydzień.
    2 - Pracodawcy będzie przysługiwało prawo do wymagania dobrowolnego
    testu od pracownika wymienionego w 1.
    3 - jak ktoś się zakazi, to pisze do pracodawcy, ten ma obowiązek
    przekazania do wojewody tych co nie poddali się dobrowolnemu testowi i
    wojewoda ściga ich do 5 pensji minimalnych.
    4 - jakby się nie znalazł chętny do podpierdalania kolegoów, to
    pracodawca może sam podpierdolić.
    5 - coś o jakiś policjach kowidowych, ale już dalej nie czytałem,

    *Przez pracownika nie uważa się pracownika w rozumieniu stosunku kodeksu
    pracy a wszystko co przyjdzie ustawodawcy do głowy i jeszcze trochę
    sytuacji które mu akurat do głowy nie przyszły;)

    Komentarz w sygnaturce (wyjątkowo w wersji skróconej - bez konfederacji)

    --
    Shrek

    ***** ***

  • 2. Data: 2022-01-28 10:28:40
    Temat: Re: Testy na covid w pracy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 27 Jan 2022 22:38:30 +0100, Shrek napisał(a):

    > 1 - Pracownikowi* będzie przysługiwał test raz na tydzień.
    > 2 - Pracodawcy będzie przysługiwało prawo do wymagania dobrowolnego
    > testu od pracownika wymienionego w 1.

    Nie byłem jeszcze na kwarantannie. Załóżmy, że mam pozytywny wynik i siedzę
    w domu.
    a. Dostaję normalnie pensję,
    b. 80% stałej pensji, jak na chorobowym,
    c. jakoś inaczej?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2022-01-28 11:11:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2022 10:28:40 +0100, Olin wrote:

> [...]
    > w domu.
    > a. Dostaję normalnie pensję,
    > b. 80% stałej pensji, jak na chorobowym,

    Pewnie inaczej, ale skoro masz pozytywny winik, to jestes chory i L4
    ci sie nalezy :-)

    Tylko kto ma wystawic - farmaceuta w aptece ?

    J.

  • 4. Data: 2022-01-28 11:14:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 28 Jan 2022 11:11:49 +0100, J.F napisał(a):

    > Pewnie inaczej, ale skoro masz pozytywny winik, to jestes chory i L4
    > ci sie nalezy :-)

    Jak jestem w dobrej formie, to też potrafię spekulować, ale może ktoś już
    to przerabiał na sobie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2022-01-28 13:20:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 28.01.2022 10:28, Olin wrote:
    > Nie byłem jeszcze na kwarantannie. Załóżmy, że mam pozytywny wynik i siedzę
    > w domu.

    Nie musisz mieć żadnego badania żeby dostać kwarantanne, także wynik nie
    ma znaczenia w dalszych rozważaniach.

    Informacja o kwarantannie lub izolacji, pojawi się pewnie najszybciej na
    Twoim koncie w https://pacjent.gov.pl/.

    > a. Dostaję normalnie pensję,

    Jeżeli masz zdolność do pracy zdalnej, oświadczysz to pracodawcy (żeby
    ten wysłał oświadczenie do ZUS że nie będziesz pobierał świadczeń z
    tytułu tej kwarantanny - możesz to zrobić też samodzielnie) i ten to
    zaakceptuje, to pracujesz dalej i dostaniesz to co zwykle.

    > b. 80% stałej pensji, jak na chorobowym,

    Jeżeli nie jesteś zdolny do pracy (chory) lub nie masz takiej możliwości
    to kwarantanna będzie traktowana jak chorobowe. Tylko ZUS musi się o
    niej dowiedzieć - teoretycznie powinna pojawić się sama w systemie PUE,
    ale w takim przypadku dopilnuj. Pracodawcę także oczywiście powiadom -
    jak na chorobowym.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2022-01-28 13:21:36
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 28.01.2022 11:11, J.F wrote:
    > Pewnie inaczej, ale skoro masz pozytywny winik, to jestes chory i L4
    > ci sie nalezy ?
    >
    > Tylko kto ma wystawic - farmaceuta w aptece ?

    Wpis o kwarantannie lub izolacja w ZUS PUE działa tak samo jak L4. Nie
    trzeba iść do lekarza.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2022-01-28 14:11:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 28 Jan 2022 13:20:08 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

> [...]
    > ma znaczenia w dalszych rozważaniach.
    >
    > Informacja o kwarantannie lub izolacji, pojawi się pewnie najszybciej na

    Dziękuję za odpowiedź.
    Kwarantanna to - przynajmniej na razie - sytuacja hipotetyczna, ale zawsze
    lepiej wiedzieć, czego się spodziewać od życia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2022-01-29 07:20:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Informacja o kwarantannie lub izolacji, pojawi się pewnie najszybciej na
    > Twoim koncie w https://pacjent.gov.pl/.

    Gwoli ścisłości też nie do końca. Dzieciak miał kwarantanne. Wchodzę na
    swój profil - szukam profilu dziecaka - nie ma. Szukam w necie - trzeba
    kliknąć "uprawnienia" i tam będzie profil dziecka. Jest kwarantanny nie
    ma. Odświeżam - już jest. Wylogowuje sięi loguję ponownie - nie ma.
    Odświeżam - już jest;) Także przy pierwszym wejściu po logowaniu się nie
    wyświetlała;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 9. Data: 2022-01-29 10:15:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Jan 2022 22:38:30 +0100, Shrek napisał(a):

    > https://www.sejm.gov.pl/Sejm9.nsf/druk.xsp?documentI
    d=A096A91E85D8026FC12587D700674C18

    Ty sie tu nie nabijaj. Wiesz jak nieziemsko się trzeba napracować żeby
    rozwiązać takie problemy jak:
    1. Jak tu wprowadzić ograniczenia cowidowe żeby ich nie wprowadzić.
    2. Jak tu podnieść podatki żeby wszystkim wmówić że się je obnizyło.
    3. Jak tu wykiwać Czechów żeby wyszło że to ich wina.
    4. Jak udowodnić że 500+podniesie dzietność choć nie podniósł.
    itd.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2022-01-29 10:23:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > 3. Jak tu wykiwać Czechów żeby wyszło że to ich wina.
    > 4. Jak udowodnić że 500+podniesie dzietność choć nie podniósł.

    Ale ja się nie nabijam. Prawdę mówiąc w pierszej chwili myślałem że to
    jacyś szeregowi kretyni za tym projektem stoją. A tu się ponoć okazuje,
    że sam naczelnik.

    Jeszcze okaże się że gra w szachy 5D - jako zwolennik szczepień,
    zamordyzmu koronawirusowego, zabijania praw obywatelskich postanowił po
    prostu tą idee osmieszyć. A na końcu okaże się że on od zawsze był
    szurem, tylko robił za szureskiego wallenroda:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.