  • 671. Data: 2022-06-02 06:54:18
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.06.2022 o 21:04, Kviat pisze:

    > Którego fragmentu mojej odpowiedzi nie zrozumiałeś?
    > Przecież ci wyraźnie napisałem, że jeżeli należy te media blokować, to
    > należy je blokować.

    No ale nie twierdziłeś że należy. A tu Marcin pisze, że należy żydowskie
    media blokować. I to nie bez powodu - bo uprawiają kłamliwą propagandę
    popierającą dysktyminację na tle rasowy oraz mniejszw i większe zbrodnie
    (również na tle rasowym) na okupowanych przez nich terytoriach.
    Antysemityzm jak nic!

    > I co to ma wspólnego z antysemityzmem?

    Zapytaj ministra spraw zagranicznych izraela:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 672. Data: 2022-06-02 07:08:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakoś tak szybko ta policja by się miałą na pis przenicować, więc de
    > facto nie są aż tak zależni i ślepoposłuszni - to jest jak już
    > oportunizm a nie wierność jakiejś konkretnej osobie.

    Oczywiście że tak. Politykę to sobie może uprawiać komendant główny i
    się go po prostu wymieni. Szeregowy kulson martwi się o to żeby do emki
    dotrwać i żeby dobrze psu do michy nakładali. Wzniosłe slogany ma w dupe
    i pewnie ich nawet nie rozumie.

    > Charyzma to nie jest zdolność do manipulowania suwerenem. To jest
    > zdolność, że tu suweren, uważałby Pinokia za kogoś wyjątkowego i w
    > dodatku lidera. ALe ta potrzebna charyzma dotyczy mniej suwerena a
    > bardzi pisich elit, a z tym w przypadku Pinokia jest MZ jeszcze gorzej.

    Pisie elity się rozpierzchną. Ale masz rację - wygra ten kto od dołu
    utopi resztę. Morawiecki teroretycznie miałby sznsę u suwerena (i to
    wcale nie przyzerową), tylko go "koledzy" upierdolą od środka.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 673. Data: 2022-06-02 08:18:08
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 31.05.2022 o 06:56, Shrek napisał:

    > To jest dokładnie ta sama argumentacja - mieszkasz gdzie indziej, nie
    > głosujesz.

    tylko jak to z automatu stwierdzić? Jeśli pozwalamy na głosowanie poza
    miejscem zamieszkania (bo ktoś może być w delegacji, pracować na
    placówce, być na urlopie i mieć 100 różnych przyczyn dlaczego jest gdzie
    indziej - przypominam u nas nie ma jak w USA wyznaczonego dnia na
    głosowania, więc ciężko zaplanować sobie, bo niektóre rzeczy trzeba
    planować z dużym wyprzedzeniem), to jeśli jest jakiś Polak mieszkający
    np w Hiszpanii to jak go odróżnisz z automatu od osoby będącej w
    delegacji/na urlopie ect bez przeprowadzania śledztwa?

    Możesz co najwyżej zaapelować...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 674. Data: 2022-06-02 11:45:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Jun 2022 19:14:23 +0200, Shrek wrote:

    > Ale causus jest ten sam. Nie mieszkasz w kraju nie powinieneś głosować.

    A jak chcesz wrocic?

    > Podobnie jak z miastem z którego pochodzisz - mieszkasz gdzie indziej,
    > głosujesz gdzie indziech, choćbyś był z tym miastem emocjonalnie
    > związany i leżało ci na sercu jego dobro, dobre imię i majątek. Po
    > prostu o sprawach, gminy/województwa/kraju powinni decydować jego
    > mieszkańcy. Dobrym przykładem są choćby "plebiscyty" i referenda
    > niepodległościowe. BTW - jak u nas z referendami? Głosowałeś?

    Ale mieszkancy, czy rodowici mieszkancy?
    Nazjezdza sie motłochu, i zacznie spokojne miasto wywracać :-)

    A jak ktos mieszka w wynajętym mieszkaniu, to kto powinien miec prawo
    wyborcze - najemca, czy wlasciciel?
    A rada miasta moze mieszac w zasadach najmu :-)

    > No płyną pod wisłą:P Tyle że nie wypływają. Swoją drogą to dość ciekawa
    > historia. Czaszkowski sytuację odziedziczył po hance i łańcuszek decyzji
    > i ich powodów jest dość zaskakująca a jednocześnie na swój sposób
    > logiczna. Między innymi - gówno wybiło, bo "bóg" tak chciał:P

    Jak nastapila awaria, to "Bog tak chcial".

    Tylko nie wiem ... cos tam pisali o plastikowych rurach.
    Wymienili na stalowe, wymienili na mocniejsze, wymienili pekniete
    odcinki, czy sytuacja bedzie sie powtarzac?

    Ktos tam jeszcze pisal o nieuninionym zamulaniu tego obnizonego
    odcinka.

    No coz - byc moze miasto powinno zrobic drugą oczyszczalnie.
    Ale czy ma gdzie? Czy musialoby to byc w innej gminie, lub trzeba by
    kupic kawalek terenu, a potem ... przenosic przynalezność ?

    J.

  • 675. Data: 2022-06-02 11:53:31
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 02 Jun 2022 01:19:49 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Natomiast trochę zastanawia, że odpowiedział po prostu "nie".

    Może takie właśnie było hasło.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 676. Data: 2022-06-02 11:56:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 01 Jun 2022 18:45:22 +0200, n...@o...pl wrote:

    > Dziwne, że armia kacapska nie składa się z emerytów. Toż to sama korzystać dla
    > państwa, zwłaszcza gdy polegnie. Nadajesz się na kacapskiego dowódcę.

    Moze ktos nie pomyslal.
    Albo pomyslal, ze w wojsku powinni byc mlodzi, silni i zdrowi,
    a starsi przydadzą sie w fabrykach :-)

    Ale cos mi chodzi po glowie, ze bojowa efektywnosc Panzerfausta slaba
    byla - tzn niewiele czolgow zniszczyly.
    A wyprodukowano ich 8 mln sztuk. Cos chyba staruszkowie woleli sie
    poddac niz zginąc za ojczyzne :-)

    https://en.wikipedia.org/wiki/Panzerfaust

    "In the Battle of Normandy, only 6% of British tank losses were from
    Panzerfaust fire despite the close-range combat in the thick bocage
    landscape. However, the threat from the Panzerfaust forced Allied tank
    forces to wait for infantry support before advancing.

    The portion of British tanks taken out of action by Panzerfäuste later
    rose to 34%, a rise probably explained by the lack of German anti-tank
    guns late in the war and the increased numbers of Panzerfäuste that
    were available to defending German troops."

    I nie wiadomo - dobra skutecznosc, czy brak innych srodkow :-)

    J.

  • 677. Data: 2022-06-02 12:05:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 1 Jun 2022 18:12:59 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Pamiętasz VOLKSTURM

    Gratuluję sędziwego wieku i świetnej pamięci.

    "Członkowie Volkssturmu często nie otrzymywali umundurowania, nosząc
    jedynie opaski z napisem Deutsche Wehrmacht lub Deutscher Volkssturm -
    Wehrmacht na cywilnym ubraniu"
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Volkssturm

    Ten rowerzysta miał jakąkolwiek opaskę?
    Członkowie Volkssturmu atakowali czołgi wielocypedami?

    Dalej nie wyjaśniłeś w jakim trybie zamordowano ludzi w Buczy, ani nie
    odniosłeś się do filmu z salonu samochodowego, gdzie Twoi ulubieńcy
    strzelają dwóm cywilom w plecy.

    --

    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 678. Data: 2022-06-02 12:15:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Jun 2022 09:02:38 +0200, Kviat wrote:

    > Za takie "wątpliwości" ktoś ci płaci, czy sam z siebie jesteś idiotą?

    Ale w jakim sensie?

    > To nie może być przypadek, bo z urodzinami hitlera w lesie miałeś
    > podobny problem.

    Bo mnie zastawia impreza na 8 osob, w tym dwie z TVN :-)

    Faszysci czy aktorzy-amatorzy?

    I gdzie tu "propagowanie ustroju fasystowskiego",
    za ktore ponoc zostali skazani?

    J.

  • 679. Data: 2022-06-02 12:24:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 01 Jun 2022 03:11:18 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Nie nie, strzelili tym co narobił dymku, ale rowerzysta się nie przejął,
    > to mogli go skosić jakąś seria.

    A km nie zrobilby dymku, czy np podejrzewasz, ze z innego miejsca
    strzelali?

    > Ale to nie był przykład wojenny a po prostu ilustrujący różnicę gdy mamy
    > bądź nie rozpoznany cel.

    ale "cel" to juz jakos blisko wojny stawia sprawe.

    Czy masz na mysli wrzucenie w czasach pokoju granatu przez przypadkowe
    okno, a potem sie okaze, ze za tym oknem bylo przedszkole, albo puste
    pomieszczenie, albo cala gama mozliwosci.

    > Jak oberwie przypadkiem lub w wyniku błędu w ocenie ale przy prawidłowej
    > ocenie (w sensie, że wyglądało, że to np. wojskowy), to pewnie
    > przechodzącego. Jak oberwie gdy ktoś widząc, że to cywil, lub mogąc tak
    > przypuszczać, go zakatrupił, to wina kacapa.

    Ale jak "front przechodzi", to zolnierze podejrzewaja, ze kazdy
    przechodzący to wróg ...

    > Myślę, że wszyscy rozumieją, że z tymi cywilami różnie być może, ale
    > jest jednak różnica w zabiciu kogoś bo wyglądało, że to żołnierz, a
    > strzelanie do wszystkiego co się rusza.

    Jak walki w miescie trwaja, to jakos tak sie robi.

    Ale w Buczy wtedy chyba nie trwaly.

    > Albo taki był modus operandi niektórych kacapich grup, a jak się zrobił
    > raban z Buczą to ich trochę na smycz wzięli.
    > Jakoś ostatnio tez mało słychać i kradzierzach AGD i innych?

    Wycofuja sie, to juz wszytko cenne rozkradzione :-)

    No dobra - w niektorych miejscach nacierają.

    J.

  • 680. Data: 2022-06-02 16:02:04
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.06.2022 o 12:15, J.F pisze:

    > Ale w jakim sensie?

    > Bo mnie zastawia impreza na 8 osob, w tym dwie z TVN :-)
    >
    > Faszysci czy aktorzy-amatorzy?
    >
    > I gdzie tu "propagowanie ustroju fasystowskiego",
    > za ktore ponoc zostali skazani?

    Właśnie w takim sensie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr