  • 201. Data: 2022-05-19 10:33:41
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.05.2022 o 18:17, Shrek pisze:

    > Ale to nie ty decydujsz:P Widzisz właśnie na tym polega problem, że
    > będziesz miał chuja do gadania, a władza będzie sobie legalnie cięła w
    > chuja.

    Widzisz, właśnie ci tłumaczę, że jak władza będzie chciała lecieć w
    chuja, to nie będzie potrzebować żadnego pretekstu.
    Więc to nie jest argument, żeby nie blokować fiutinowskiego ścieku.

    I teraz ci się podoba jechanie na RT (mnie w sumie też), a jutro
    > pisiorom się będzie podobało jebanie julek. I twoje zdanie będzie putina
    > warte. Przecież jest w miarę oczywiste, że kaczor czy inne zero to od
    > putina różnią się tylko tym, że mają mniejsze możliwości.

    > Weź mnie nie osłabiaj. NIe możesz być aż tak naiwny....

    Weź mnie nie osłabiaj, nie możesz być aż tak naiwny, żeby myśleć, że
    jakaś chora władza potrzebuje akurat takiego, a nie innego pretekstu.
    Nie byłoby takiego, to znaleźliby dowolny inny.
    I dlatego właśnie to nie jest argument za tym, żeby nie blokować
    fiutinowskiego ścieku.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 202. Data: 2022-05-19 10:37:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Oczywiście, że masz rację, że polscy żołnierze w tym nie uczestniczyli.
    > Ale w wypadku Rosyjskich żołnierzy też nikt się nie zastanawia, czy dany
    > konkretny żołnierz dopuścił się jakiegokolwiek niegodnego żołnierza
    > czynu. Wracając do polskich żołnierzy, to po prostu byli żołnierzami
    > jednej ze stron konfliktu i to strony, która dopuściła się tortur. Miło,
    > że sami nie wpadli na pomysł torturowania.

    I ta strona biegała tam po miastach i wioskach gwałciła i torturowała
    wszystkich jak leci? Strzelała dla zabawy z czołgów do rowerzystów
    jadących ulicą do sklepu po jedzenie?

    > A wracając do tematu ogólnego, to nie potępiam polskich żołnierzy, tylko
    > zwracam uwagę na to, że nie można wszystkich do "jednego worka" wkładać.

    I tego się właśnie trzymaj.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 203. Data: 2022-05-19 10:43:44
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Wiele racji w tym jest, choć uważam, że jednak trochę co innego walczyć
    > z przeciwnikiem w polu, a co innego po prostu zagazować.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Jeffery_Amherst_(1._ba
    ron_Amherst)

    Ja tam nie widzę różnicy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 204. Data: 2022-05-19 10:48:59
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > No widzisz jaki świat jest prosty i nieskomplikowany?
    > Nie każdy ma tyle szczęścia co ty.

    > Niesamowite.
    > Samodzielnie znalazłeś powód do zamknięcia fiutinowskiego ścieku.
    > Brawo.

    <cynizm> RT.com zostało zablokowane bo ABW musiało się wykazać że
    "coś robi" :-) </cynizm>

    Ilu Niemców "miało coś do Żydów"? Ilu z nich było gotowych z tego
    powodu poprzeć pognanie milionów ludzi do niemieckiego gazu przez
    "ich" państwo niemieckie? "So what?" (Co z tego?) to ważne pytanie.

    Można się (zasadniczo) zgadzać że RT.com to "Putinowski ściek" a nie
    zgadzać się że warto (opłaca się) go z tego powodu zablokować.
    "Swoboda przepływu informacji" nie będzie kluczowym elementem w
    grze z ChRL? Czy *warto* dla RT.com przeputać dość solidne pozycje w
    tej kwestii? "Wielka Gra" nie skończy się na "starciu" Rosja-Ukraina.
    Opierdalanie Putinistanu za blokowanie zachodnich stron www też
    jest wysoce prawdopodobne. Warto dawać Putinowi bardzo poręczny
    argument "No przecież wy też"?

    --
    A. Filip

  • 205. Data: 2022-05-19 11:23:16
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    czwartek, 19 maja 2022 o 10:26:00 UTC+2 Kviat napisał(a):

    > Czyli popieranie czego? Bo być może należałoby zablokować.
    >
    > I pytanie pomocnicze, czy Ukraińcy jeśdzili po rosji i wysadzali się w
    > powietrze w pasach szahida? Ostrzeliwali ze swojego terytorium rosję
    > rakietami?
    > Pytam, bo chciałbym się dowiedzieć skąd się u ciebie wzięła ta analogia.
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Strefa_Gazy#Historia_n
    ajnowsza

    > "W wielu obozach uchodźców w Strefie Gazy zaczęły od 1948 roku powstawać
    > grupy palestyńskich bojowników

    Skąd się wzięli palestyńscy bojownicy w nowo powstałym
    izraelu?

    Ano twoi fumfle zaczęli ich wyganiać z izraela
    aby zrobić miejsce dla swoich.

    Wygnania zaczęły się przed 1948 r.
    Ogólnie wygnano ok. 600-800 tys ludzi, po wygnaniu
    w niektórych miejscowościach przyjechały buldożery i zniszczyły
    ich domy.

    Czemu się dziwisz? Czym jesteś zaskoczony?
    Weź pałę idź ponapierdzielaj nią w gniazdo szerszeni i
    obserwuj co się dzieje.

    Aj, aj szerszenie mnie gryzo!

  • 206. Data: 2022-05-19 11:50:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 May 2022 22:45:36 +0200, Shrek wrote:

    > I sądzisz, że w hiszpanii naprawdę jakiś znaczący odsetek populacji to
    > czyta?

    Hiszpanski moze byc na Ameryke Południową ..

    > Szczerze - do świadomości istnienia takiego medium tak. Do spektrum
    > odbiorców - nie. Każdy raz sobie zajrzał i dalej ma to w D4.

    J.

  • 207. Data: 2022-05-19 12:14:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > nie pisał, ale napiszę, że pisał.
    (...)
    > Dorzuci link do strony rozpowszechniające fakenewsy podobne do demagoga

    LOL

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 208. Data: 2022-05-19 12:24:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.05.2022 o 10:37, Kviat pisze:

    > I ta strona biegała tam po miastach i wioskach gwałciła i torturowała
    > wszystkich jak leci? Strzelała dla zabawy z czołgów do rowerzystów
    > jadących ulicą do sklepu po jedzenie?

    Jeśli jakikolwiek czołg trafia w przejeżdżającego rowerzystę z zakupami,
    to mądry człowiek zada sobie kilka pytań. Po pierwsze, skąd na linii
    frontu znalazł się rowerzysta z zakupami? Po drugie, jak załoga czołgu
    ma odróżnić rowerzystę z siatką pełną ziemniaków od tego z siatką pełną
    granatów w kraju, w którym wydano wszystkim broń nie ubierając ich w
    mundury? Po trzecie, czy trafienie tego rowerzysty przez jadący czołg
    było celowym, czy przypadkowym? Negatywna odpowiedź na którekolwiek z
    tych pytań powoduje, ze trudno mieć pretensje do załogi.

    Problemem jest sama wojna. Załoga jest drobnym trybikiem. Do niej
    strzelają. Ona strzela.

    --
    Robert Tomasik

  • 209. Data: 2022-05-19 13:23:48
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli jakikolwiek czołg trafia w przejeżdżającego rowerzystę z zakupami,
    > to mądry człowiek zada sobie kilka pytań. Po pierwsze, skąd na linii
    > frontu znalazł się rowerzysta z zakupami?

    Nie front tylko mała mieścina do której wjechała kolumna czołgów i
    wozów bojowych. I nie czołg szczelał tylko karabin z wozu bojowego,
    z 50 metrów widać czy ktoś niesie karabin czy jedzie rowerem.

    > Załoga jest drobnym trybikiem.

    No ale jak pojawią się nagrania, ludkowie się oburzają.
    W PL był proces o zastrzelenie cywilów na wojnie?
    Był.
    W usa bywały takie procesy? Bywały.

    Natomiast ruska publika jest inna, zdecydowana większość
    cieszy się z wojny. Samozadowolenie/duma +300%.

    Co się działo kiedy Stolcman na usańską prośbę posłał
    wojaków PL na wojenkę/misje stabilizacyjną? Ludzie się cieszyli
    czy kurwili Stolcmana?

  • 210. Data: 2022-05-19 13:58:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jeśli jakikolwiek czołg trafia w przejeżdżającego rowerzystę z zakupami,

    No i sam widzisz. Znowu wylazło, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
    Oczywiście, że nie chodziło strzelanie z lufy czołgu, tylko strzelanie
    do ludzi przez czołgistę siedzącego na/w czołgu.
    A skoro nie zajarzyłeś, to tylko świadczy o tym z jakich źródeł
    czerpiesz informacje, skoro o tym nie słyszałeś/nie czytałeś.

    > to mądry człowiek zada sobie kilka pytań. Po pierwsze, skąd na linii
    > frontu znalazł się rowerzysta z zakupami?

    Ja pierdolę...
    Zadaj lepiej sobie pytanie, co ruski czołg robi w środku Ukraińskiego
    miasta.
    Mądry człowiek domyśli się, że to nie rowerzysta pojechał rowerem na
    linię frontu.

    W słowniku kulturalnych ludzi brakuje słów, którymi można by nazwać to
    co piszesz.

    > Po drugie, jak załoga czołgu
    > ma odróżnić rowerzystę z siatką pełną ziemniaków od tego z siatką pełną
    > granatów w kraju, w którym wydano wszystkim broń nie ubierając ich w
    > mundury?

    A po chuj ma odróżniać? Niech spierdala, nikt go tam nie zapraszał.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr