  • 101. Data: 2022-05-16 07:51:08
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wyciąłeś argumenty bez odnoszennia się do nich, po czym powtórzyłeś
    > swoją tezę.

    Ale jaki argument? Kwiatek pisał, że skoro wycinamy strony pedo i black
    markety w torze to powinniśmy rt.com.

    Argument tego typu, że skoro w usa jest kara śmierci, to jak mnie ktoś
    wkurwia to mogę mu wsadzić kosę pod żebro, bo w sumie to to samo -
    przecież i tu i tu zabija się człowieka - zresztą tamten z usa też mnie
    wkurwiał więc w sumie 1:1:P

    Tak jak napisałem - po ludzku nie mam nic przeciwko ograniczaniu
    kacapskiej propagandy, ale ne podoba mi się po prostu możliwość
    blokowania mediów "po uważaniu" władzy. I nie lubię argumentów robiących
    kurwę z logiki:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 102. Data: 2022-05-16 07:52:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może. Ale jak ktoś wie co to jest (nie nawet, że potrafi użyć) to raczej
    > nie będzie w grupie chcącej czytać RT.

    No właśnie się zastanawiam, kto tak naprawdę czytał to rt.com i jak
    blokada wpłynie na jego procesy myślowe. Obstawiam że jest to margines.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 103. Data: 2022-05-16 07:59:30
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 13.05.2022 o 17:57, Kviat napisał:

    > Wiem. Wszyscy wiedzą.
    > Dlatego został zablokowany.

    to czemu tak ciężko wydac decyzję? Skoro to takie jasne?

    > Oni też doskonale wiedzą co mają za uszami i wielokrotnie udowadniali,
    > że mają to w dupie, więc robią to z premedytacją.
    >
    > https://niezalezna.pl/440942-koniec-rosyjskiej-propa
    gandy-w-polskim-internecie-portal-marcina-roli-zablo
    kowany

    > A tu z 2019:
    > https://pl-pl.facebook.com/osrodek.monitorowania/pos
    ts/1021621271346339/

    ten pseudoośrodek, który przegrywa procesy i nie wiadomo czemu jest tak
    promowany?

> [...]
    >
    > Ostatnio zgłaszaliśmy m.in. filmy, w których redaktorzy wrealu24
    > pochwalali ataki na Marsz Równości w Białymstoku.
    >
    > Marcin Rola został już skazany w procesie za nazywanie uczestniczek
    > Czarnego Protestu "feminazistkami" (wyrok jest nieprawomocny), jego
    > kolega Roman Sklepowicz stanął przed sądem za słowa "kto to rucha" wobec
    > tych samych kobiet."
    >
    > "Przeciwko prowadzącym program Ośrodek złożył kilkanaście zawiadomień o
    > przestępstwa nawoływania do nienawiści."
    >
    > Niestety, z tego co widzę, na YT nadal funkcjonują.
    > Powinni reagować częściej i bardziej skutecznie.

    na prawdę jestes tak głupi, że nawet nie sprawdziłeś co zostało
    zablokowane? Ba nawet ich platforma video nie została zablokowana, tylko
    portal informacyjny,na którym akurat jeszcze informacji za bardzo nie
    było... Więc znowu p**sz jak potłuczony bez wiedzy, a jedynie przez
    pryzmat 'wydaje ci się'

    > No tak. Bo oczywiście internety mają krótką pamięć i wszystko
    > wcześniejsze zostało skasowane i zapomniane. Nigdy się nie wydarzyło.
    >
    > https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wrealu24-tv-us
    uniety-z-youtube-za-mowe-nienawisci-marcin-rola-zyje
    my-w-czasach-pelzajacego-totalitaryzmu

    ale Ty wiesz, ze nie rozmawiamy ani o yt, ani o platformach video?

    > "Autorzy wRealu24.tv zdecydowali się ukryć zdecydowaną większość
    > zamieszczonych wcześniej nagrań, tak żeby nie można było zgłosić
    > zastrzeżeń wobec nich i usunąć całego kanału."

    tak i dlatego mają własną platformę video i na niej zamieszczają i ta
    platforma nie została zablokowana, ale znowu "nie wiem, ale się
    wypowiem", co masz nader często w zwyczaju.

    > Ciekawe dlaczego, skoro w tych materiałach nic złego nie było...

    cóż fb Piotra Schrama w pewnym momencie banował za podanie oficjalnego
    komunikatu rządowego...

    > Czyli mogę przez np. rok srać komuś na wycieraczkę, zrobić sobie przerwę
    > na przebudowywanie i udawać, że wcześniej nic takiego nie miało miejsca?

    co to ma do rzeczy - gdyby było tak jak piszesz, zablokowali by przed
    przerwą, ale znowu p*sz od rzeczy i znowu jak mistrz nietrafionych
    analogii próbujesz wymyślić coś "na siłę", ale myślenie najwyraźniej nie
    jest Twoją najmocniejszą stroną.

    > A ile jeszcze powodów potrzebujesz, skoro ilość dotychczasowych cię nie
    > przekonała?

    jeden - oficjalnie podany wraz z uzasadnieniem w oficjalnej decyzji.

    > To świetny przykład. Dziękuję za przypomnienie.
    > Współcześni faszyści oczywiście w ramach tej samej wady umysłowej
    > nazywają wszystkich innych faszystami. Głoszą faszystowskie treści
    > równocześnie wstydząc się ich.

    wypisz wymaluj lewica w sejmie z jednej strony "moje ciało, moja
    sprawa", a zaraz potem "jak się nie zaszczepisz preparatem
    eksperymentalnym to trzeba odebrać ci prawa obywatelskie".

    --
    http://zrzeda.pl

  • 104. Data: 2022-05-16 08:06:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No to dlaczego nie w tej chwili skoro naczelnik już wielokrotnie naginał
    > co tylko się dało?

    Ale właśnie na tym polega myk, że ja jestem przeciwny takie możliwości
    nie tylko w tej chwili ale ogólnie.

    > No to ponownie, po co w ogóle jakaś ekstra ustawa? Niech powiedzą, że
    > zagraża państwu (bo zagraża, pisiemu) i zpacyfikować.

    No i tak właśnie się stanie. A argumentem za tym że tak można będzie -
    przecież nawet UE tak robi. I obiektywnie trzeba przyznać że to
    doskonały argument. Dlatego ja generalnie jestem przeciwny naginaniu
    prawa lub tworzeniu specustaw, bez bardzoooooo wyrażnej potrzeby. Po
    prostu wie, że wcześniej czy później zostaną wykorzystane w innym celu.

    > Co do zasady to jeszcze nie tak dawno działało to w oparciu o tzw.
    > kulturę i dojrzałość systemu politycznego, gdzie jak ktoś popełnił
    > łajdactwo (i wyszło ono na jaw) to związane środowisko pozbywało się
    > delikwenta.

    Tym niemniej dalej areszty nakładały sądy a nie politycy. I lepiej niech
    tak zostanie.

    > Tak się MZ nie da, bo jak kultura polityczna to wiadro gnoju, to każde
    > mikrozarządzanie da się obejść

    Akurat decysowanie przez partię a nie powołane do tego organy to
    mikrozarządzanie.

    > jak da się obejść praktycznie każdy
    > przepis.

    Ale to nie jest powód żeby popierać złe przepisy. Choćby komuchów dawno
    już nie ma, a mnóstwo przepisów po nich zostało.

    > Mówisz, że nie liczą się z Unią czy US, no to co ich
    > powstrzymuje przed momentalnym skokiem na całą kasę,

    Nawet w najwiekszych dyktarurach dyktator nie jest w stanie zagarnąc
    calości dla siebie.

    > tj. nad
    > zagarnięciem wszystkich instytucji? Po ich wyborcach to spłynie, jak
    > długo będzie pińcet plus w takiej czy innej formie.

    Przecież to właśnie robią.

    > Ba, pewnie nawet jest uważane za potrzebny element.

    Raczej nie - po prostu brakuje głosów, więc go tolerują.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 105. Data: 2022-05-16 10:36:42
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 16.05.2022 o 08:06, Shrek pisze:

    > No i tak właśnie się stanie. A argumentem za tym że tak można będzie -
    > przecież nawet UE tak robi. I obiektywnie trzeba przyznać że to
    > doskonały argument.

    Dla pislamskiego suwerena zwykle argument, że EU tak robi, to argument
    przeciwko - żeby właśnie tak nie robić.
    Ja wiem, że oni logicznie nie myślą i dobierają sobie argumenty akurat
    jakie im pasują, nawet jeżeli będą idiotyczne (no bo skora zła UE coś
    robi, to dlaczego to ma być pretekstem, że pislam też tak coś zrobi?).

    To tylko potwierdza to, co napisałem wcześniej - to żaden argument, jak
    będą coś chcieli zrobić, to to zrobią. Nie potrzebują pretekstu, a jeśli
    nawet, to wyciągną dowolny z dupy, czy będzie miał sens, czy nie będzie
    miał.

    > Dlatego ja generalnie jestem przeciwny naginaniu
    > prawa lub tworzeniu specustaw, bez bardzoooooo wyrażnej potrzeby.

    Aaaa... no skoro wojna, tortury, gwałty i morderstwa nie są dla ciebie
    wyraźną potrzebą, to spoko.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 106. Data: 2022-05-16 10:44:08
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 15.05.2022 o 13:53, Shrek pisze:

    > Może dlatego, że analogia była z dupy.

    Nie. Zwyczajnie nie zrozumiałeś analogii.

    > Szczerze mówiąc nic o gwałtach ani torturach też nie było.

    Aaaa... to spoko.
    Przecież skoro nic nie piszą o torturach, gwałtach i morderstwach
    dokonywanych przez ich własną armię (<sarkazm>normalnie pełne
    zaskoczenie, że o tym nic tam nie ma</sarkazm>), to na pewno nie
    popierają i nie pochwalają tej wojny, czyli tortur, gwałtów i morderstw
    dokonywanych przez ich armię, więc można ich spokojnie puścić w eter.

    Ja pierdolę...

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 107. Data: 2022-05-16 10:48:31
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 16.05.2022 o 10:44, Kviat pisze:

    > Nie. Zwyczajnie nie zrozumiałeś analogii.

    Mała korekta.
    Ty zrozumiałeś tę analogię, głupi nie jesteś, ale jak znowu brniesz, bo
    wiesz, że nie masz racji.
    Tak jak ze szczepionkami i lokdałnami - czego nawet już mi się nie chce
    komentować.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 108. Data: 2022-05-16 11:32:18
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No właśnie się zastanawiam, kto tak naprawdę czytał to rt.com i jak
    > blokada wpłynie na jego procesy myślowe. Obstawiam że jest to
    > margines.

    <parafraza> No właśnie się zastanawiam kto tak naprawdę słuchał RWE
    (Radio Wolna Europa) i jak zagłuszanie tej stacji za PRL wpłynęło na
    jego procesy myślowe. Obstawiam że to był margines. </parafraza>
    <ironia> Komuniści RWE zagłuszali bo się go aż tak straszliwie
    bali. Historia przyznała rację ich obawom, nieprawdaż? :-) </ironia>

    P.S. Dla mnie duży ubaw to zderzanie ze sobą dwóch linii propagandowych :-)
    [ np. "PRL: Kraj z którego Polacy chcieli uciec a w którym Żydzi
    (marcowi) chcieli zostać. ]

    --
    A. Filip

  • 109. Data: 2022-05-16 15:24:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Może. Ale jak ktoś wie co to jest (nie nawet, że potrafi użyć) to raczej
    > nie będzie w grupie chcącej czytać RT.

    Czemu? Po prostu pytam. Nigdy nie byłem fanem RT i w sumie dowiedziałem
    się o tym portalu po tym, jak go zablokowano. Rzuciłem okiem z
    ciekawości, cóż on takie tam piszą i stwierdziłem, że w sumie niczego, o
    czym bym nie wiedział.

    > Ja to w życiu nie zrobiłbym niczego poważniejszego spod Windows
    > :) Zabezpieczenie przeglądarki to osobna sprawa. Takie rzeczy jak
    > Ghostery i inne blockery to raczej minimum, czy z bankiem czy
    > gdziekolwiek.

    No gdziekolwiek, to już niekoniecznie. Są serwisy, do których loguję się
    Google, czy FaceBook. Wydaje mi się, że nie ma co tu się spinać po prostu.

    --
    Robert Tomasik

  • 110. Data: 2022-05-16 15:31:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 May 2022 11:32:18 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

> [...]
    >
    > P.S. Dla mnie duży ubaw to zderzanie ze sobą dwóch linii propagandowych :-)
    > [ np. "PRL: Kraj z którego Polacy chcieli uciec a w którym Żydzi

    Ale wiesz, ze to tez duze uproszczenie?

    Jedni ["prawdziwi"] Polacy chcieli uciec, inni nie chcieli, albo bali
    sie troche.
    Niektorym Żydom zyło sie dobrze, czy nawet bardzo dobrze, to po co
    mieliby uciekac. Przyszedl 68 i sie zmieniło.
    Jedni na to "zasłużyli", inni oberwali rykoszetem, wiekszosc chyba
    wolala nazwiska zmienic.

    J.