  • 1. Data: 2023-03-31 17:11:34
    Temat: dwie nastolatki na drzewie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Z pewnym zdziwieniem widzę ciąg dalszy

    https://www.rmf24.pl/regiony/warszawa/news-wypadek-r
    adiowozu-z-nastolatkami-w-srodku-zarzuty-dla-policj,
    nId,6689985
    https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1555471%2Cwypa
    dek-radiowozu-z-dwiema-nastolatkami-policjanci-uslys
    zeli-zarzuty.html

    "Z jednym z podejrzanych czynności zostały wykonane pod koniec lutego.
    Usłyszał on zarzut obejmujący m.in. spowodowanie wypadku, jak też
    niedopełnienie obowiązków i przekroczenie uprawnień.
    Czynności z drugim z funkcjonariuszy zostały zaplanowane"

    No tak - trzeba ustalic możliwe zarzuty przed przesłuchaniem :-)
    Ale jednak cos długo trwa - ukrywa się na L4? :-)

    A co z zarzutem nieudzielnia pomocy? Czemu nie postawiono?

    Czyli jednak pismaki od początku prawde pisali?
    A tak jakos dramatycznie brzmialo ...

    J.

    P.S. A Robert chyba zajęty smiercią prokuratora

    https://www.rmf24.pl/regiony/zakopane/news-nieoficja
    lne-ustalenia-rmf-fm-ws-smierci-prokuratora-z-noweg,
    nId,6689987#crp_state=1

  • 2. Data: 2023-03-31 17:44:47
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 Mar 2023 17:11:34 +0200, J.F wrote:
> [...]
    > niedopełnienie obowiązków i przekroczenie uprawnień.
    > Czynności z drugim z funkcjonariuszy zostały zaplanowane"

    A jednak ... znowu te wredne pismaki?
    Bo powyzsze dzisiaj, a dwa dni temu:
    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/wciaz-bez-
    zarzutow-za-wypadek-radiowozu-probuja-wyciszyc-spraw
    e/y81vmfr

    "Mija trzeci miesiąc od wypadku spowodowanego przez policjantów,
    którzy wieźli w radiowozie dwie nastolatki. Mimo to żaden z nich nie
    usłyszał zarzutów, a w śledztwie wciąż mają status świadków. --

    Postępowanie dowodowe znajduje się na bardzo zaawansowanym etapie --
    twierdzi prokuratura, ale odmawia podania szczegółów.

    -- To porażające. W moim odczuciu oni próbują to jak najbardziej
    odciągnąć w czasie, żeby sprawa ucichła -- komentuje w rozmowie z
    Onetem mama jednej z dziewcząt."

    To jak - pismaki pogoniły sprawe, czy przypadkowa zbieżność dat?

    "Co ciekawe, postępowanie wciąż prowadzone jest in rem, czyli w
    sprawie, a nie przeciwko konkretnej osobie. Zaś policjanci w tym
    trwającym już prawie trzy miesiące śledztwie wciąż mają status
    świadków, a nie podejrzanych. Nadal żaden z nich nie usłyszał żadnych
    zarzutów. Nawet za spowodowanie kolizji. Nie mówiąc już o bezprawnym
    przewożeniu osób postronnych radiowozem oraz nieudzieleniu pomocy
    nastolatkom."

    To jak Robercie - kulsonów ochrona podejrzanych nie obejmuje?
    Czy na razie nikt ich nie przesłuchał, to status nieważny ?

    J.

    P.S.

    "Ostatnio, kiedy jakiś policjant, tu, w Holandii, zapytał ją o coś w
    sklepie, to aż zesztywniała -- taka była jej reakcja na widok munduru.
    Choć policja w Holandii jest dużo bardziej przyjazna i prospołeczna
    niż w Polsce i nie mamy z nią żadnych negatywnych doświadczeń. "

    a z drugiej strony
    https://demotywatory.pl/5110951/Policja-spacyfikowal
    a-protest-w-niedziele-przeciwko
    https://www.tvp.info/57883285/holandia-polak-twierdz
    i-ze-trafil-na-wozek-inwalidzki-po-interwencji-polic
    ji-prokuratura-krajowa-zapowiada-dzialania

  • 3. Data: 2023-03-31 18:05:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2023 o 17:11, J.F pisze:

    > Czyli jednak pismaki od początku prawde pisali?
    > A tak jakos dramatycznie brzmialo ...

    Jak zawsze:P Zobaczymy czego konkretnie dotyczy to przekroczenie uprawnień.

    > P.S. A Robert chyba zajęty smiercią prokuratora
    >
    > https://www.rmf24.pl/regiony/zakopane/news-nieoficja
    lne-ustalenia-rmf-fm-ws-smierci-prokuratora-z-noweg,
    nId,6689987#crp_state=1

    Zaraz - prokurator popełnił samobójstwo bo były zastrzeżenia (czyli albo
    podejrzewają że sam robił "wałki" albo krył wałki innych) do jego pracy
    w prokuraturze i sprawę prowadzi jego prokuratura?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-03-31 19:42:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 Mar 2023 18:05:41 +0200, Shrek wrote:

    > Jak zawsze:P

    Daleki jestem od "jak zawsze".

    >Zobaczymy czego konkretnie dotyczy to przekroczenie uprawnień.

    Nie wiem czy zobaczymy.
    Sprawa jeszcze troche poleży, potem może bez rozgłosu trafic do sądu,
    albo załatwią poza sądem .. a zarzuty mozna przeciez zmienic w miarę
    wyjasnien ...

> [...]
    >
    > Zaraz - prokurator popełnił samobójstwo bo były zastrzeżenia (czyli albo
    > podejrzewają że sam robił "wałki" albo krył wałki innych) do jego pracy

    Jesli naprawde samobójstwo ... chyba poważne wałki to były, i możliwe
    do udowodnienia .. no bo chyba nie "słaby psychicznie" ?

    Robert pewnie mógłby cos dopowiedziec, ale napisze, ze nie może ...
    no i w zasadzie nie może, sledzto w toku.

    > w prokuraturze i sprawę prowadzi jego prokuratura?

    Śledztwo w sprawie ... no nie wiem w jakies sprawie, chyba nie
    nieumyslnego spowodowania smierci :-)
    A może i to zasadny zarzut, jak mowa o "presji" ?

    Ale wizytator w był z prokuratury nadrzednej, to w sprawie presji
    sledztwa nie prowadzi jego prokuratura.
    Tylko podrzedna ... tez źle.

    Wyjasnieniem okolicznosci smierci chyba moze sie zając prokuratura
    lokalna ... no ale trzeba jakis "zarzut" wymysleć.

    No nic, u Roberta najwyraźniej mają doswiadczenie z wymyślaniem :-)

    Świeża sprawa, to jeszcze można prokuraturę zmienić.

    P.S. Google znajduje jedną aferke
    https://gazetakrakowska.pl/nowy-sacz-schorowany-emer
    yt-na-tropie-sadeckiego-ukladu-dziwne-sprawy-prezyde
    nta-ludomira-handzla/ar/c1-16450173

    adwokat powoda dostaje posadę w miejskim klubie ... ciekawe ?

    J.

  • 5. Data: 2023-03-31 19:59:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2023 o 19:42, J.F pisze:

    > Daleki jestem od "jak zawsze".

    A ja nie. We wszystkich głośnych medialnie spawach "obywatel kontra
    kulsony" zawsze wychodziło że to kulsony kłamały a nie pisamki.
    Statystycznie wychodzi "zawsze".

    > Nie wiem czy zobaczymy.

    Obstawiam, że nie zobaczymy...

    > Jesli naprawde samobójstwo ... chyba poważne wałki to były, i możliwe
    > do udowodnienia .. no bo chyba nie "słaby psychicznie" ?

    No albo grube trupy miał w szafie, albo komuś tak skutecznie
    przeszkadzał że na niego nasyłali kontrole i te kontrole coś znajdowały
    - tal czy inaczej nie powinna tego prowadzić miejscowa prokuratura.

    > Robert pewnie mógłby cos dopowiedziec, ale napisze, ze nie może ...
    > no i w zasadzie nie może, sledzto w toku.

    I słusznie. Jeszcze tego by brakowało żeby robet mówił coś o czym ma
    wiedzę:P

    > Śledztwo w sprawie ... no nie wiem w jakies sprawie, chyba nie
    > nieumyslnego spowodowania smierci :-)

    W sumie ciekawe jaki numerek nadali...

    > Wyjasnieniem okolicznosci smierci chyba moze sie zając prokuratura
    > lokalna ... no ale trzeba jakis "zarzut" wymysleć.
    >
    > No nic, u Roberta najwyraźniej mają doswiadczenie z wymyślaniem :-)

    Robert nie w tym wydziale - on zajmuje się niewszczynaniem postępowań w
    oszustwach na allegro;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-03-31 23:28:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 Mar 2023 19:59:28 +0200, Shrek wrote:

    > A ja nie. We wszystkich głośnych medialnie spawach "obywatel kontra
    > kulsony" zawsze wychodziło że to kulsony kłamały a nie pisamki.
    > Statystycznie wychodzi "zawsze".

    Ale czy to nie wersja pismacka?

    > Obstawiam, że nie zobaczymy...

    I tak mnie zaskoczylo, ze tu sie cos dowiedzielismy.

    > No albo grube trupy miał w szafie, albo komuś tak skutecznie
    > przeszkadzał że na niego nasyłali kontrole i te kontrole coś znajdowały

    No ale nadal cos grubego musiało byc.

    > - tal czy inaczej nie powinna tego prowadzić miejscowa prokuratura.

    Kontrole chyba jak najbardziej tak.

    > W sumie ciekawe jaki numerek nadali...

    Przeciez pisał - pomoc w samobójstwie.
    W miare pasuje, a przeciez i tak nieistotny - mozna zmienic :-)

    No ale cos tam wiedział i o innych :-)

    J.

  • 7. Data: 2023-03-31 23:39:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2023 o 23:28, J.F pisze:

    > Ale czy to nie wersja pismacka?

    Dopóki żaden pismak nie przegrał w sądzie to jest to wersja
    obowiązująca. Państwo ma nielimitowane środki na prawne chronienie
    reputacji kulonów. Skoro tego nie robi to znaczy że nie chcą iść do sądu
    bo albo nie mają racji albo się jeszcze większe szambo wyleje.

    > I tak mnie zaskoczylo, ze tu sie cos dowiedzielismy.

    Bez przesady. Sprawa była głośna to i będzie się co jakiś czas coś pojawiać.

    > No ale nadal cos grubego musiało byc.

    Pewne tak. Choć w sumie mógł popaść w depresję i robotę po prostu
    zaniedbać, stąd kontrole.

    > Przeciez pisał - pomoc w samobójstwie.

    Ale komu?

    > W miare pasuje, a przeciez i tak nieistotny - mozna zmienic :-)

    W sumie nie pasuje - już prędzej nakłanianie a nie pomoc. Pomoc to mi
    się kojarzy z memem o samobójstwie bez udziału osób trzecich.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-03-31 23:47:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 Mar 2023 23:39:10 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > bo albo nie mają racji albo się jeszcze większe szambo wyleje.

    > Bez przesady. Sprawa była głośna to i będzie się co jakiś czas coś pojawiać.

    Ale drobiazg w koncu.

    Matka pilnuje, czy dziennikarze?

    W koncu jednak pojdzie w zapomnienie ...

    > Pewne tak. Choć w sumie mógł popaść w depresję i robotę po prostu
    > zaniedbać, stąd kontrole.

    no ale deperesja taka silna, ze w obawie przed zwolnieniem z pracy sam
    sie zabił.

    > Ale komu?

    Robert moze nie wie, ale my przeciez wiemy, ze mozna "w sprawie".

    > W sumie nie pasuje - już prędzej nakłanianie a nie pomoc. Pomoc to mi
    > się kojarzy z memem o samobójstwie bez udziału osób trzecich.

    Niewazne - sledztwo mozna zacząc, a potem sie wyjasni i np umorzy.

    J.

  • 9. Data: 2023-04-01 09:26:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2023 o 23:47, J.F pisze:

    > W koncu jednak pojdzie w zapomnienie ...

    Jeśli trafi do sądu a któraś albo opiekun prawny nieletnie zostanie
    oskarżycielem posiłkowym żeby do nich terminy wpadałto raczej nie.

    > no ale deperesja taka silna, ze w obawie przed zwolnieniem z pracy sam
    > sie zabił.

    Tak - rozmawiałem ostatnio z osobą co wyszła z depresji - nawet ciężko
    uwierzyć jakie to gówno...

    > Robert moze nie wie, ale my przeciez wiemy, ze mozna "w sprawie".

    To niech napisze, że się mylił i przestaniemy już z niego ciągnąć łacha.
    No ale nie napisze. On się nie myli.

    > Niewazne - sledztwo mozna zacząc, a potem sie wyjasni i np umorzy.

    Nie jestem taki pewny. Jak robert wpisze jakiś numerek komus, to sądząc
    po jego działalności na grupie prędzej losową osobę do sądu zaciągnie
    niż się przyzna że się mylił.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-04-03 11:17:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 1 Apr 2023 09:26:57 +0200, Shrek wrote:

    > Jeśli trafi do sądu a któraś albo opiekun prawny nieletnie zostanie
    > oskarżycielem posiłkowym żeby do nich terminy wpadałto raczej nie.

    Jedna z Niderlandów, to nie bedzie pilnowała.
    Ale moze pismaki drugą uproszą.

    Tylko widzisz - teraz przez rok nic sie nie bedzie działo.
    A potem umorzą, bo sie przedawniło :-)

    > Tak - rozmawiałem ostatnio z osobą co wyszła z depresji - nawet ciężko
    > uwierzyć jakie to gówno...

    Ale prokurator? Nie powinnien miec powodów ... chyba, ze go sumienie
    gryzie :-)

> [...]
    >
    > Nie jestem taki pewny. Jak robert wpisze jakiś numerek komus, to sądząc
    > po jego działalności na grupie prędzej losową osobę do sądu zaciągnie

    Ale nie wie komu.
    Poza tym przeciez on pisze, ze numerek mozna zmienic..

    A tu ... prokuratora-wizytatora chcesz oskarzyc ? :-)

    J.