  • 351. Data: 2023-04-15 14:31:17
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.04.2023 o 08:39, Shrek pisze:

    > Więc tradycyjnie nie będzie problemem jeśli zacytujesz?
    a zacytować to, co Ty sam napisałeś wcześniej? Ty możesz nie pa miętać,
    a mnie się może nie chcieć szukać.
    --
    Robert Tomasik

  • 352. Data: 2023-04-15 14:34:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.04.2023 o 08:49, Shrek pisze:
    > I co jeszcze - mają go jeszcze przesłuchać i dostarczyć wam protokół?
    W Twojej ocenie można udokumentować przesłuchaniem jako świadka
    sprzedającego fakt, że z góry nie miał zamiaru wysłać towaru?
    --
    Robert Tomasik

  • 353. Data: 2023-04-15 14:43:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > a zacytować to, co Ty sam napisałeś wcześniej?

    No skoro napisałem to w czym problem żeby zacytować "zawiadomienie o
    przykładowej tu przytoczonej treści,"

    > a mnie się może nie chcieć szukać.

    Jak zawsze:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 354. Data: 2023-04-15 15:55:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na pewno, przecież świadkom nie wolno kłamać ;-)

    -----