  • 191. Data: 2023-04-10 16:15:24
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > wszystkich pokrzywdzonych, wszystkich świadków (osoby, które kupiły, ale
    > nie skarżą się, bo mogły po prostu zignorować oszustwo) oraz znane im
    > dane pozwalające na ustalenie tożsamości oszustwa. Wówczas się wszczyna
    > postępowanie i równolegle zleca właściwym jednostkom przesłuchanie
    > pokrzywdzonych oraz szuka sprawcy. Często z jednostek zamiast
    > przesłuchania przychodzi informacja, że on już tam składał
    > zawiadomienie, ale odmówiono wszczęcia albo umorzono. NA tej podstawie
    > oceniam, ze nie jest to jakiś lokalny problem, tylko powszechny w Polsce.

    Ale kodeks karny nic nie mówi o tym, że "nie popełnia przestępstwa ten
    co oszukał mniej niż 10 osób".

    Po prostu olewacie, bo się pojedynczych nie boicie zlewać. Allegeo się
    już boicie bo ini mają prawników, którymi moga poszczuć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 192. Data: 2023-04-10 16:25:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.04.2023 o 16:15, Shrek pisze:
    > Ale kodeks karny nic nie mówi o tym, że "nie popełnia przestępstwa ten
    > co oszukał mniej niż 10 osób".

    To akurat też by się dało tam znaleźć, gdybyś go przeczytał, ale liczba
    10 była przykładowa.
    --
    Robert Tomasik

  • 193. Data: 2023-04-10 18:23:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To akurat też by się dało tam znaleźć, gdybyś go przeczytał, ale liczba
    > 10 była przykładowa.

    Skoro się by dało to na pewno nie sprawi ci problemu podanie odpowienich
    numerków (tak jak z sygnaturkami spraw gdzie naciąganie na wnuczka nie
    było usiłowaniem;))

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 194. Data: 2023-04-10 18:26:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo jak pieszy przechodzi przez przejście dla pieszych, to sąd musi
    > ustalić, czy mógł.

    Nie rób z siebie większego idioty niż jesteś porównując napad z bronią w
    ręku do przechodzenia przez przejście.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 195. Data: 2023-04-10 18:28:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2023 o 09:51, J.F pisze:

    > ciekaw jestem profesjonalnej opinii Roberta.

    To musisz wybrać jedno z dwóch. _Każda_ jedna opinia roberta okazywała
    się niezgodna z obowiązującym prawem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 196. Data: 2023-04-10 21:17:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.04.2023 o 18:26, Shrek pisze:
    > Nie rób z siebie większego idioty niż jesteś porównując napad z bronią w
    > ręku do przechodzenia przez przejście.
    Piszemy o rzeczy która jest, albo nie oszustwem.
    --
    Robert Tomasik

  • 197. Data: 2023-04-10 21:18:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.04.2023 o 18:23, Shrek pisze:

    > Skoro się by dało to na pewno nie sprawi ci problemu podanie odpowienich
    > numerków (tak jak z sygnaturkami spraw gdzie naciąganie na wnuczka nie
    > było usiłowaniem;))

    Czemu ja mam za Ciebie czytać ustawę?
    --
    Robert Tomasik

  • 198. Data: 2023-04-10 22:20:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Piszemy o rzeczy która jest, albo nie oszustwem.

    Nie wiem o czym ty piszesz, ale kolejno porównałeś usiłowanie oszustwa
    na wnuczka do chodzenia po ulicy a potem napad z użyciem broni do
    przejścia przez ulicę. Nie wiem co bierzesz ale odstaw.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 199. Data: 2023-04-10 22:23:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czemu ja mam za Ciebie czytać ustawę?

    Misu - podanie argumentów za tezą leży po stronie tezującego. Więc
    podawaj proszę numerki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 200. Data: 2023-04-10 23:25:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.04.2023 o 22:23, Shrek pisze:

    > Misu - podanie argumentów za tezą leży po stronie tezującego. Więc
    > podawaj proszę numerki.

    Nie chce mi się. Jest to tak oczywiste, że po prostu dla Ciebie mi się
    tego nie chce. A to ty wymyśliłeś, że szukasz podstawy dla tych mniej
    niż 10, więc sobie poszukaj. Jest to niedaleko początku. Podpytaj swoich
    "kulsonów", może oni wiedzą.
    --
    Robert Tomasik