    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Date: Fri, 31 Mar 2023 23:39:10 +0200

    W dniu 31.03.2023 o 23:28, J.F pisze:

    > Ale czy to nie wersja pismacka?

    Dopóki żaden pismak nie przegrał w sądzie to jest to wersja
    obowiązująca. Państwo ma nielimitowane środki na prawne chronienie
    reputacji kulonów. Skoro tego nie robi to znaczy że nie chcą iść do sądu
    bo albo nie mają racji albo się jeszcze większe szambo wyleje.

    > I tak mnie zaskoczylo, ze tu sie cos dowiedzielismy.

    Bez przesady. Sprawa była głośna to i będzie się co jakiś czas coś pojawiać.

    > No ale nadal cos grubego musiało byc.

    Pewne tak. Choć w sumie mógł popaść w depresję i robotę po prostu
    zaniedbać, stąd kontrole.

    > Przeciez pisał - pomoc w samobójstwie.

    Ale komu?

    > W miare pasuje, a przeciez i tak nieistotny - mozna zmienic :-)

    W sumie nie pasuje - już prędzej nakłanianie a nie pomoc. Pomoc to mi
    się kojarzy z memem o samobójstwie bez udziału osób trzecich.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!