  • 1. Data: 2023-03-27 20:31:01
    Temat: Zarzuty z dupy cd
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://panstwowpanstwie.polsatnews.pl/odcinek/polic
    ja-oszukana-przez-kloszarda-skazany-niewinny-chlopak
    /

    Jakiś zul podał lewe dane i policja a za nimi prokuratura postawiła
    zarzuty z tak zwanej dupy, sąd klepnął nakazowo. Oczywiście policjanci
    uważają że wszystko odbyło się fachowo i zgodnie z procedurami i
    obywatel się do nich przypierdala.

    A potem się dziwcie, że ludzie traktują was jak gówno.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-03-27 21:15:20
    Temat: Re: Zarzuty z dupy cd
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 27.03.2023 20:31, Shrek wrote:
> [...]
    > obywatel się do nich przypierdala.
    >
    > A potem się dziwcie, że ludzie traktują was jak gówno.

    "Policjanci jednak nie chcieli go słuchać, twierdzili, że wszystkie
    procedury zostały zachowane."
    Boskie.

  • 3. Data: 2023-03-27 21:24:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.03.2023 o 21:15, Uncle Pete pisze:

    > "Policjanci jednak nie chcieli go słuchać, twierdzili, że wszystkie
    > procedury zostały zachowane."
    > Boskie.

    Dochodzę do wniosku, że jak będą im chcieli zabrać emki to będę za. Niby
    nie jestem za odpowiedzialnością zbiorową ale jakoś wszyscy mi znani
    kulsony uważają że jest w pytę, tylko oszołomy się przypierdalają. Więc
    skoro 100% znanych mi kulsonów tak się zachowuje to nie będzie wielkim
    błędem rozszerzyć to na całość.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-03-28 00:05:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.03.2023 o 20:31, Shrek pisze:

> [...]
    > obywatel się do nich przypierdala.
    > A potem się dziwcie, że ludzie traktują was jak gówno.

    Oczywiście tak nie powinno być, tym nie mniej ja bym znowu tak nie
    dramatyzował. Na całe szczęście zadziałała procedura. Od wyroku
    nakazowego wystarczy się odwołać i już "piłeczka jest po stronie
    prokuratora", który najpewniej wycofa akt oskarżenia, skoro już
    ustalono, że to nie ta osoba.

    To, że jakiś tam policjant oświadczył, że jego zdaniem wszystko odbyło
    się fachowo, to jest to tylko i wyłącznie zdanie tego policjanta.
    Zresztą niezbyt zgodne z prawdą, ale to inna sprawa. Pytanie, czy
    wiadomo, kto jest faktycznym sprawcą, albowiem za takie znieważenie
    pewnie by dostał jakieś roboty, a za 235 kk może dostać bezwarunkową
    karę pozbawienia wolności.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2023-03-28 05:52:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oczywiście tak nie powinno być, tym nie mniej ja bym znowu tak nie
    > dramatyzował. Na całe szczęście zadziałała procedura.

    Nie zadziałała. Jakby zadziałała to na trzech etapach powinno zostć
    zweryfikowane, że dane są lewe.

    > Od wyroku
    > nakazowego wystarczy się odwołać i już "piłeczka jest po stronie
    > prokuratora",

    Prokurator jest w pracy. Problem ma obywatel przez głupich kulsonów,
    który na dodatek nie widzą w tym swojej winy - "najwyżej się zmieni
    numerki albo umorzy"

    > Pytanie, czy
    > wiadomo, kto jest faktycznym sprawcą, albowiem za takie znieważenie
    > pewnie by dostał jakieś roboty, a za 235 kk może dostać bezwarunkową
    > karę pozbawienia wolności.

    Dość typowe - wrobiliście niewinnyego człowieka, ale martwicie się że
    ktoś nie poniósł konsekwencji za znieważenie kulsona.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-03-28 11:16:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 28 Mar 2023 00:05:48 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Oczywiście tak nie powinno być,

    Chyba masz zniżkę formy, bo liczyłem na jakąś wyrafinowaną teorię, że to
    jednak ten chłopak przebrał się za kloszarda i wszystko jest w najlepszym
    porządku.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2023-03-28 11:24:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.03.2023 o 05:52, Shrek pisze:

    > Nie zadziałała. Jakby zadziałała to na trzech etapach powinno zostć
    > zweryfikowane, że dane są lewe.

    Co ile minut - Twoim zdaniem - powinno się weryfikować dane
    podejrzanego, byś uznał to za właściwe? Ktoś ustalił i się pomylił.
    Kolejnym osobom nie przyszło do głowy, ze ten pierwszy zrobił to niedbale.

    > Prokurator jest w pracy. Problem ma obywatel przez głupich kulsonów,
    > który na dodatek nie widzą w tym swojej winy - "najwyżej się zmieni
    > numerki albo umorzy"

    Może był z "Twojego" gatunku i szukał tych "kulsonów", zamiast iść na
    Policję. Ale na ułomność umysłową ciężko znaleźć "złoty środek".

    > Dość typowe - wrobiliście niewinnyego człowieka, ale martwicie się że
    > ktoś nie poniósł konsekwencji za znieważenie kulsona.

    Już wiele razy Ci pisałem, że nie można znieważyć wytworu Twojej
    wyobraźni. jest kilka wyjątków, ale musiałbyś mu składać cześć i się do
    niego zacząć modlić, by ktoś się bliżej tym zainteresował.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2023-03-28 11:25:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.03.2023 o 11:16, Olin pisze:
    > Chyba masz zniżkę formy, bo liczyłem na jakąś wyrafinowaną teorię, że
    > to jednak ten chłopak przebrał się za kloszarda i wszystko jest w
    > najlepszym porządku.

    Wszystko jest możliwe, ale w tym artykule napisano, ze jednak Policja
    ustaliła, że to o innego człowieka chodziło. Bo takich, jak piszesz
    sytuacji też kilka widziałem.

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2023-03-28 11:35:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co ile minut - Twoim zdaniem - powinno się weryfikować dane
    > podejrzanego, byś uznał to za właściwe?

    Tyle żeby zidentyfikować właściwego. A ile minut twoim zdaniem powinno
    trwać identyfikowanie, żeby można było powiedzieć "a chuj tam" i wysłac
    papiery z wnioskiem o ukaranie pierwszego lepszego co się nazwisko zgadza?

    > Ktoś ustalił i się pomylił.
    > Kolejnym osobom nie przyszło do głowy, ze ten pierwszy zrobił to niedbale.

    I twoim zdaniem "pierwszy się pomylił a reszcie nie przyszło do głowy że
    mógł to zrobić niedbale" to jest "Na całe szczęście zadziałała procedura"?

    > Może był z "Twojego" gatunku i szukał tych "kulsonów", zamiast iść na
    > Policję.

    Przecież poszedł. Jak się dowiedział - no przecież chyba nie oczekujesz,
    że ludzie będą rutynowo chodzić na policję dowiedzieć się czy czegoś nie
    spierolili i przypadkiem im sprawy w sądzie nie założyli?
    > Ale na ułomność umysłową ciężko znaleźć "złoty środek".

    Tu się zgadzamy. Pytanie czemu policjanci okazali się ułomni. Przypadek,
    problem systemowy, negatywna selekcja, służba uszkadza psychikę?

    > Już wiele razy Ci pisałem, że nie można znieważyć wytworu Twojej
    > wyobraźni.

    Można - twierdzisz, że aspirant kulson nie istnieje? Przecież występował
    na konferencji i uśmiechał się jak małpa w cyrku. Potem jakaś akcja
    rekrutacyjna była "wstąp do drużyny kulsona":P Miej pretensje do
    komendantów że z was kulsonów zrobili.

    > jest kilka wyjątków, ale musiałbyś mu składać cześć i się do
    > niego zacząć modlić, by ktoś się bliżej tym zainteresował.

    O kufa - to już kościół kulsoni założyli i teraz to będzie obraza uczuć
    religinych?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-03-28 11:39:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 28 Mar 2023 11:25:46 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > w tym artykule napisano, ze jednak Policja
    > ustaliła, że to o innego człowieka chodziło.

    Chyba czytamy zupełnie inne artykuły, bo w moim stoi, że kulsony spuściły
    chłopaka na drzewo, bo przecie procedury zostały zachowane i nie chcieli go
    słuchać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek