  • 11. Data: 2023-04-03 16:51:24
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2023 o 11:17, J.F pisze:

    > Jedna z Niderlandów, to nie bedzie pilnowała.
    > Ale moze pismaki drugą uproszą.

    Druga jest z polski. Będą od czasu do czasu pisać.

    > Tylko widzisz - teraz przez rok nic sie nie bedzie działo.
    > A potem umorzą, bo sie przedawniło :-)

    To napiszą.

    > Ale prokurator? Nie powinnien miec powodów ... chyba, ze go sumienie
    > gryzie :-)

    Prokurator też człowiek.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-04-03 18:27:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Apr 2023 16:51:24 +0200, Shrek wrote:

    > Druga jest z polski. Będą od czasu do czasu pisać.

    Tylko wiesz - to wymaga pilnowania tematu.
    Pismak musi zadzwonic, spytac czy nic sie nie dzieje,
    albo rodzina musi poinformowac pismaka, ze sie dzieje.

    W sumie ... dobry temat wyborczy.

    > To napiszą.

    Ale wtedy juz bedzie po wyborach :-)

    O ile w ogole ktos im poradził, zeby sie zglosili na tych posiłkowych.

    W sumie ... nalezy im sie chyba odszkodowanie z OC radiowozu,
    ale niewielkie ...

    No ale zarobki dobre, posada pewna ...

    J.

  • 13. Data: 2023-04-03 18:45:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2023 o 18:27, J.F pisze:

    > Tylko wiesz - to wymaga pilnowania tematu.
    > Pismak musi zadzwonic, spytac czy nic sie nie dzieje,
    > albo rodzina musi poinformowac pismaka, ze sie dzieje.

    Poszkodowani poinformują. No chyba że nic się nie będzie dziać, to wtedy
    przypomną jak się przedawni...

    > No ale zarobki dobre, posada pewna ...

    Koleś o którym pisałem też na zarobki i pozycje zawodową akurat nie
    narzekał. Wiesz jak jest - jak trafi sebę to był po prostu miękki. Jak
    na dyrektora to miał depresję. Pozwolę sobie zaryzykowac, że na depresję
    akurat "elity" chorują.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2023-04-03 18:49:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Apr 2023 18:45:09 +0200, Shrek wrote:

    > Poszkodowani poinformują. No chyba że nic się nie będzie dziać, to wtedy
    > przypomną jak się przedawni...

    A zakladam, ze długo nie bedzie sie nic dziać ... przynajmniej dla
    nich.

> [...]
    > narzekał. Wiesz jak jest - jak trafi sebę to był po prostu miękki. Jak
    > na dyrektora to miał depresję. Pozwolę sobie zaryzykowac, że na depresję

    Chyba nie tylko, ale dopchac sie do psychologa z NFZ trudno ...

    J.

  • 15. Data: 2023-04-03 18:51:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2023 o 18:49, J.F pisze:

    > Chyba nie tylko, ale dopchac sie do psychologa z NFZ trudno ...

    Psycholog to już nie pomoże - psychiatra. Tylko trzeba chcieć.
    Generalnie jak ktoś go tam nie "zaciągnie" to sam nie pójdzie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2023-04-05 17:37:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2023 o 17:11, J.F pisze:
    > Z pewnym zdziwieniem widzę ciąg dalszy
    >
    > https://www.rmf24.pl/regiony/warszawa/news-wypadek-r
    adiowozu-z-nastolatkami-w-srodku-zarzuty-dla-policj,
    nId,6689985
    > https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1555471%2Cwypa
    dek-radiowozu-z-dwiema-nastolatkami-policjanci-uslys
    zeli-zarzuty.html

    > "Z jednym z podejrzanych czynności zostały wykonane pod koniec lutego.
    > Usłyszał on zarzut obejmujący m.in. spowodowanie wypadku, jak też
    > niedopełnienie obowiązków i przekroczenie uprawnień.
    > Czynności z drugim z funkcjonariuszy zostały zaplanowane"

    Aktualizacja:

    "Drugi z funkcjonariuszy, który brał udział w zdarzeniu, usłyszał
    zarzuty spowodowania wypadku, niedopełnienia obowiązków oraz
    przekroczenia uprawnień - informuje nieoficjalnie Onet. Wcześniej jego
    partner, który także brał udział incydencie, również usłyszał zarzuty
    m.in. spowodowania wypadku, niedopełnienia obowiązków oraz przekroczenia
    uprawnień. Policjantom grozi do trzech lat więzienia."

    Obydwaj dostali zarzuty spowodowania wypadku? Trochę bez sensu - zaraz
    się okaże że będzie jak ze stachowiakiem - nie można postawić zarzutów,
    bo nie wiadomo który spowodował...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-04-05 17:56:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2023 o 17:37, Shrek pisze:

    > Obydwaj dostali zarzuty spowodowania wypadku? Trochę bez sensu - zaraz
    > się okaże że będzie jak ze stachowiakiem - nie można postawić zarzutów,
    > bo nie wiadomo który spowodował...

    To najprawdopodobniej jest błąd. Ale jak Ci pisałem, że sama treść
    zarzutu ma mniejsze znaczenie od wynikającej z samego przestawienia
    zarzutu zmiany roli procesowej, toś "pajacował", że proponuję kłamstwo i
    pisanie zarzutów "z dupy". Ostateczną kwalifikacje ustala sąd, a i to,
    dokąd nie uprawomocni się wyrok, to może się to wiele razy zmienić.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2023-04-05 18:14:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > zarzutu ma mniejsze znaczenie od wynikającej z samego przestawienia
    > zarzutu zmiany roli procesowej, toś "pajacował", że proponuję kłamstwo i

    Bo proponujesz. Numerek ma się zgadzać z treścią i przesłankami, a jak
    się nie zgadza to jest to albo błąd albo lecenie w chuja.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-04-05 18:45:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2023 o 18:14, Shrek pisze:
    > Bo proponujesz. Numerek ma się zgadzać z treścią i przesłankami, a jak
    > się nie zgadza to jest to albo błąd albo lecenie w chuja.

    Spróbuj zrozumieć, że w ostatecznym rachunku to ma małe znaczenie.
    Spokojnie mogę Ci opisać takie modus operandi, na które da się ułożyć
    zarzut kilku różnych przestępstw. A przecież nikt nie bedzie stawiał
    zarzutu, że albo oszukałeś (art. 286§1 kk), albo wyrządziłeś szkodę
    majątkową (art. 303§1 kk), albo posłużył się sfałszowanym dokumentem
    celem uzyskania korzyści majątkowej (art. 271§3 kk), gdy ktoś wystawił
    fałszywą fakturę pro forma na sprzedawany przez ALLEGRO przedmiot i go
    nie dostarczył. A ponieważ te transakcje są ubezpieczone, to jeszcze na
    upartego dałoby się napisać zarzut 298§1 kk.

    --
    Robert Tomasik

  • 20. Data: 2023-04-05 18:56:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Spróbuj zrozumieć, że w ostatecznym rachunku to ma małe znaczenie.

    Być może nie ma, być może ma. Choćby dlatego że sam pisałeś w sąsiednim
    wątku, że po kilku miesiącach nikt nie pamięta dokładnie a papier jest
    papier i jak na razie to tylko kolo twierdzi, że policjant źle
    zidentyfikował żula jako jego - i to w momencje gdy już prokuratura
    przeprosiła za pomyłkę. Więc wcale mi czytając ciebie nie jest trudno
    wyobrazić sobie policjanta, cho choćby skały stały jechał tym co jest w
    numerku, bo przecież policjant nichuja się nie przyzna że on lub policja
    się pomylili. Prawdę mówiąc obstawiam, że tak właśnie będzie - przypomnę
    - ty nie potrafisz się od lat przyznać, że AED używa się jak pikawa
    jeszcze pracuje, a jak już stanie to nic nie da. I prędzej kupę kamieni
    z pola zjesz niż przyznasz się że się mylisz:P A typowy kulson jest typowy.

    A niezależnie od tego ustawa mówi, że wpisuje się to na co są
    uzasadnione przesłanki a nie cokolwiek - co zasadniczo kończy temat.

    > Spokojnie mogę Ci opisać takie modus operandi, na które da się ułożyć
    > zarzut kilku różnych przestępstw.

    A ja wcale nie muszę sobie wybrażać, gdzie zarzuty stawia się z dupy bo
    nijak nie ma do tego przesłanek a ty to popierasz, jak również systuację
    odwrotną - gdzie są dość odczywistne przesłanki a zarzutów się nie
    stawia. Modus operandi jest takie że jak trzeba wziąć się za
    rzeczywistego przestępca (albo nawet "wykroczyciela") stojącego
    niewysoko w drabince poważności czynu, ale za to upiardliwego dla
    obywatela, to na chuju staniecie, żeby nic nie zrobić - to samo dotyczy
    tego jak sprawa dotyczy waszych kumpli. Natomiast jak macie dokuczyć
    zwykłemu obywatelowi to nagle okazuje się że się da wszcząć postępowanie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!