    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Date: Fri, 31 Mar 2023 23:47:35 +0200

    On Fri, 31 Mar 2023 23:39:10 +0200, Shrek wrote:

    > Dopóki żaden pismak nie przegrał w sądzie to jest to wersja
    > obowiązująca. Państwo ma nielimitowane środki na prawne chronienie
    > reputacji kulonów. Skoro tego nie robi to znaczy że nie chcą iść do sądu
    > bo albo nie mają racji albo się jeszcze większe szambo wyleje.

    > Bez przesady. Sprawa była głośna to i będzie się co jakiś czas coś pojawiać.

    Ale drobiazg w koncu.

    Matka pilnuje, czy dziennikarze?

    W koncu jednak pojdzie w zapomnienie ...

    > Pewne tak. Choć w sumie mógł popaść w depresję i robotę po prostu
    > zaniedbać, stąd kontrole.

    no ale deperesja taka silna, ze w obawie przed zwolnieniem z pracy sam
    sie zabił.

    > Ale komu?

    Robert moze nie wie, ale my przeciez wiemy, ze mozna "w sprawie".

    > W sumie nie pasuje - już prędzej nakłanianie a nie pomoc. Pomoc to mi
    > się kojarzy z memem o samobójstwie bez udziału osób trzecich.

    Niewazne - sledztwo mozna zacząc, a potem sie wyjasni i np umorzy.

    J.