  • 1. Data: 2023-03-31 09:45:53
    Temat: Kontakty policjanta z dilerami
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Pytanie formalne:

    Czy kontakty policjanta z gangsterami formalnie niosą jakieś
    konsekwencje? W sensie jakby się okazało, że policjant ma brata wobec
    którego postawiono mu pięć zarzutów związanych z udziałem w grupie
    przestępczej handlującej dragami a drugi podobny gagatek jest blisko
    związany z jego córką i byli na weselu (oczywiście wzmainkowany
    policjant także) tejże córki to jakoś formalnie przeszkadza, czy jest ok
    i to jego prywatna sprawa? Jak to się ma do poświadczenia bezpieczeństwa
    osobowego, które jest wymagane na stanowisku policjanta, gdzie jednak
    jego ewentualne życie prywatne jest brane pod uwagę?

    Oczywiście pytanie ma drugie dno;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-03-31 11:58:56
    Temat: Re: Kontakty policjanta z dilerami
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 Mar 2023 09:45:53 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > osobowego, które jest wymagane na stanowisku policjanta, gdzie jednak
    > jego ewentualne życie prywatne jest brane pod uwagę?

    Ale to są kontakty przyjaciółki córki, a nie komendanta.

    Kiedys były chyba bardziej bezposrednie (innych policjantów)
    ... no i sam wiesz - dopóki te wredne pismaki nie zrobią afery w
    mediach, to nie ma sprawy, a jak zrobią, to sie komendant dymisjonuje
    :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-03-31 12:07:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2023 o 11:58, J.F pisze:

    > Ale to są kontakty przyjaciółki córki, a nie komendanta.

    Niby tak, ale po pierwsze to nie każdy musi być komendantem. Jak brata
    szarpią za udział w grupie przestępczej, córka jest przyjaciółką żony
    drogiego typa od narkotyków, to może znalazł by się lepszy?

    No i komendant w ustawie jest wymieniony wprost jako osoba wobec której
    się przeprowadza postępowanie sprawdzające do poświadczenia
    bezpieczeństwa osobowego, a tam już się takie informacje sprawdza.

> [...]
    > ... no i sam wiesz - dopóki te wredne pismaki nie zrobią afery w
    > mediach, to nie ma sprawy, a jak zrobią, to sie komendant dymisjonuje

    Bo ja wiem - pamiętaj że to koleś co wywali diurę w podłodze blutufem -
    może córcia mu mp3 męża koleżanki przesłała i chciał posłuchać polskiego
    rapu;) Ach te wredne pismaki - wenszo i szkalujo!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-03-31 14:19:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 Mar 2023 12:07:00 +0200, Shrek wrote:

    > Niby tak, ale po pierwsze to nie każdy musi być komendantem. Jak brata
    > szarpią za udział w grupie przestępczej, córka jest przyjaciółką żony
    > drogiego typa od narkotyków, to może znalazł by się lepszy?

    Corka sie mogla znac z przyjaciólką "od przedszkola".

    > No i komendant w ustawie jest wymieniony wprost jako osoba wobec której
    > się przeprowadza postępowanie sprawdzające do poświadczenia
    > bezpieczeństwa osobowego, a tam już się takie informacje sprawdza.

    Kim jest partner przyjaciólki córki?
    A jak sie partner znudzi i znajdzie sobie innego?

    > Bo ja wiem - pamiętaj że to koleś co wywali diurę w podłodze blutufem -
    > może córcia mu mp3 męża koleżanki przesłała i chciał posłuchać polskiego
    > rapu;) Ach te wredne pismaki - wenszo i szkalujo!

    Mozna znalezc dziadka w Wermachcie, to mozna i przyjaciołke z mafii

    J.

  • 5. Data: 2023-03-31 14:43:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2023 o 14:19, J.F pisze:

    > Corka sie mogla znac z przyjaciólką "od przedszkola".

    I co to zmienia?

    > Kim jest partner przyjaciólki córki?

    Z art wynika, że osobą proszącą o przysługę.

    Albo żonę bujająca się z mafią...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-03-31 21:51:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2023 o 09:45, Shrek pisze:

    > Oczywiście pytanie ma drugie dno;)

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2023-03-31/komen
    dant-jaroslaw-szymczyk-reaguje-na-doniesienia-atak-n
    a-moje-dziecko/

    Dobra - wyjaśniło się, to tylko był bezprecedensowy atak okrutnym hejtem
    wiadomych, określonych sił na corkę k.o.medianta. Z dobrze
    poinformowanych źródeł wiadomo, że będzie się on bronił siłom i
    godno^^^H^H^H głośnikem prznośnym (takim na blutufa).

    PS - a ten gość jest... małym świadkiem koronnym.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-03-31 22:01:51
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalidh>

    Shrek w

    > Pytanie formalne:
    > W sensie jakby się okazało, że policjant ma brata wobec
    > którego postawiono mu pięć zarzutów
    [...]
    > Oczywiście pytanie ma drugie dno

    Potrafisz napisać to po polsku?
    Na jakiej podstawie postawiono policjantowi pięć zarzutów z powodu brata?

    Aha, jakby...
    No to NTG... Formalnie... IDIOTO!!!

    --
    Tomasz