  • 1. Data: 2004-11-30 14:47:56
    Temat: wezwanie do zapłaty allegro.
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    witam, dostałem w formie listownej /zwykły list, bez potw. odbioru/ wezwanie do
    zapłaty od Allegro. co stanie się jeśli wymienionej tam kwoty nie uiszczę?
    straszą przekazaniem sprawy firmie windykacyjnej. W związku z powyższym, czy
    mogę się w jakikolwiek sposób wymigać od zapłacenia wymienionej w wezwaniu
    kwoty? np. rozwiązaniem umowy z allegro?
    za wszelkie informacje dziękuje z góry.
    pozdr.

  • 2. Data: 2004-11-30 15:14:27
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty allegro.
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-30 15:47, Pawel Kozik wrote::

> [...]
    > mogę się w jakikolwiek sposób wymigać od zapłacenia wymienionej w wezwaniu
    > kwoty? np. rozwiązaniem umowy z allegro?

    A jesteś im winny jakies pieniądze?

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    Dlaczego nie fersteien? My wszystko fersteien. Proszę bardzo, pan

  • 3. Data: 2004-11-30 15:41:07
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > A jesteś im winny jakies pieniądze?

    kiedyś wystawiałem samochód na aukcji, nie sprzedał się.

  • 4. Data: 2004-11-30 15:47:57
    Od: "Paweł" <u...@w...pl>

    > mogę się w jakikolwiek sposób wymigać od zapłacenia wymienionej w wezwaniu

    To zależy jakie papiery mają na Ciebie.
    Za mało napisałeś.

    pozdrawiam
    pka

  • 5. Data: 2004-11-30 16:32:57
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-30 16:41, Pawel Kozik wrote::

    > kiedyś wystawiałem samochód na aukcji, nie sprzedał się.

    No to chyba jakaś prowizja im się należy, zgodnie z regulaminem, prawda?
    Winien -> płaci.

  • 6. Data: 2004-11-30 17:49:40
    Od: p...@n...pl

    > To zależy jakie papiery mają na Ciebie.
    > Za mało napisałeś.
    >
    > pozdrawiam
    > pka

    żadnych papierów nie mają, bo i skąd.
    ale dla pewności prosze powiedzieć o jakie papiery panu chodzi :)
    pozdr.

  • 7. Data: 2004-11-30 17:49:45
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

  • 8. Data: 2004-11-30 17:54:18
    Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl>

    Paweł wrote:

    > To zależy jakie papiery mają na Ciebie.
    > Za mało napisałeś.
    >
    > pozdrawiam
    > pka

    Hmm, allegro pobiera prowizję nie tylko od sprzedazy, ale również od
    wystawienia przedmiotu, moim zdaniem nie ma żadnych podstaw do tego, żeby
    osoba wystawiająca mogła się wymigać czy unikać płacenia. Allegro to nie
    zabawa, skoro się korzysta, to trzeba płacić, to firma jak każda inna i ma
    prawo domagać się zwrotu należności które jest im winny allegrowicz.

    Maciek C

  • 9. Data: 2004-11-30 17:58:51
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > zabawa, skoro się korzysta, to trzeba płacić, to firma jak każda inna i ma
    > prawo domagać się zwrotu należności które jest im winny allegrowicz.

    no ok.
    ale na litość boską, allegrowicz może być winny pieniądze jeśli ja zawrę z nimi
    umowę, a to nie miało miejsca... tzn. nie było żadnego podpisu z mojej strony,
    pod moją osobę może podszyć sie praktycznie każdy... wystarczy zaglądać do
    cudzej skrzynki pocztowej i po problemie!
    czyż nie?
    pozdr.

  • 10. Data: 2004-11-30 18:41:13
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <5...@n...onet.pl>, Pawel Kozik wrote:

    > pod moją osobę może podszyć sie praktycznie każdy... wystarczy zaglądać do
    > cudzej skrzynki pocztowej i po problemie!

    Ale podszył się?

    Renata