  • 11. Data: 2004-11-30 19:13:23
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty allegro.
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:5d7a.00000997.41acb4da@newsgate.onet.pl...
    > ale na litość boską, allegrowicz może być winny pieniądze jeśli ja zawrę z
    > nimi
    > umowę, a to nie miało miejsca... tzn. nie było żadnego podpisu z mojej
    > strony,
    > pod moją osobę może podszyć sie praktycznie każdy... wystarczy zaglądać do
    > cudzej skrzynki pocztowej i po problemie!
    > czyż nie?

    Czyz nie.
    1. Logujac sie akceptujesz regulamin Allegro.
    2. Do zawarcia umowy nie jest potrzebny podpis.
    Strasznie duzo tych "podpisoszystow" na swiecie.
    3. Wystawienie samochodu na Allegro to wydatek 15 zl.
    Trzeba bylo napisac : "Sluchajcie, chce wydymac Allegro na 15 zl,
    pomozcie!"

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!

  • 12. Data: 2004-11-30 19:15:26
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Pawel Kozik napisał:

    > witam, dostałem w formie listownej /zwykły list, bez potw. odbioru/ wezwanie do
    > zapłaty od Allegro. co stanie się jeśli wymienionej tam kwoty nie uiszczę?
    > straszą przekazaniem sprawy firmie windykacyjnej. W związku z powyższym, czy
    > mogę się w jakikolwiek sposób wymigać od zapłacenia wymienionej w wezwaniu
    > kwoty? np. rozwiązaniem umowy z allegro?
    > za wszelkie informacje dziękuje z góry.

    Moim zdaniem nie ma po co robic cyrku o kilkanascie zlotych (zwlaszcza,
    ze racja jest i tak po stronie Allegro). Zaplac i tyle.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 13. Data: 2004-11-30 19:56:09
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > żadnych papierów nie mają, bo i skąd.
    > ale dla pewności prosze powiedzieć o jakie papiery panu chodzi :)

    ROTFL!

    Moze maja jakies MP3jki?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 14. Data: 2004-11-30 23:31:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    Oświadczyć wolę zawarcia umowy można w dowolny zgodny ze zwyczajem sposób. W
    tym wypadku zawarłeś tę mowę wystawiając samochód na aukcję.

  • 15. Data: 2004-12-01 00:16:27
    Od: "Tom " <g...@g...pl>

> [...]
    > mogę się w jakikolwiek sposób wymigać od zapłacenia wymienionej w wezwaniu
    > kwoty? np. rozwiązaniem umowy z allegro?

    Z teog co wiem aby moc cos wystawic trzeba podac swoje dane osobowe i sie
    zajestrowac, na podany adres przyjdzie list aktywacyjny, wpisac z niego
    numer i sie zalogowac.
    Czyli mamy rozumiec ze sasiad podal Twoje dane i czekal az listonosz
    przyjdzie, wtedy on przechwycil list i wystawia za Ciebie tak?
    No niby mozliwe to juz wam zalatwi ta firma windykacyjna czy sad. No ale
    napisales ze sam wystawiles samochod czyli skorzystales z ich uslugi, a
    myslisz ze firma dziala przez net to mozna ja w balona zrobic?

  • 16. Data: 2004-12-01 05:53:50
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. wto 30. listopada 2004 18:58 Pawel Kozik nie bacząc na śmiech i drwinę,
    bez lęku o własne życie, oznajmił/a:

> [...]
    > mojej strony, pod moją osobę może podszyć sie praktycznie każdy...
    > wystarczy zaglądać do cudzej skrzynki pocztowej i po problemie!

    jesli dobrze rozumiem, jestes oszustem.

    jesli źle rozumiem, zawiadom allegro, że ktoś się pod ciebie podszywa.

    Nie wiem jak wygląda obecna procedura rejestracyjna, ale moze jakies
    przestepstwo tez by sie znalazlo.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)

  • 17. Data: 2004-12-01 06:27:50
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <r...@g...pl> napisal(a):

    > Oświadczyć wolę zawarcia umowy można w dowolny zgodny ze zwyczajem sposób. W
    > tym wypadku zawarłeś tę mowę wystawiając samochód na aukcję.

    Ale widzisz jakiś sposób udowodnienia, że to on wystawił ten samochód?
    Bo ja nie. Fakt wysłania kodu aktywacyjnego zwykłym listem niespecjalnie się
    obroni. Mam w bloku takie skrzynki pocztowe, że mogę mieć konta na
    Allegro na wszystkich sąsiadów.

    IMO to musiałoby być zadłużenie na kilka tysięcy, żeby Allegro w ogóle
    stanęło do (raczej z góry przegranej) walki, bo to na pewno w
    uproszczonym trybie nie przejdzie.
    --
    Samotnik
    www.samotnik.pl - czartery jachtów na Morzu Śródziemnym

  • 18. Data: 2004-12-01 06:34:34
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. śro 1. grudnia 2004 07:27 Samotnik nie bacząc na śmiech i drwinę, bez
> [...]

    > Bo ja nie. Fakt wysłania kodu aktywacyjnego zwykłym listem niespecjalnie
    > się obroni. Mam w bloku takie skrzynki pocztowe, że mogę mieć konta na

    hmm, a zlecenia beziesz skladal z kafejki internetowej, czy z domu sasiadow?

    btw: to mi zaczyna podpadac pod oszustwo, ech gdzie ta grupa sprzed lat :(

  • 19. Data: 2004-12-01 08:44:00
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <s...@p...net.pl> napisal(a):

    > hmm, a zlecenia beziesz skladal z kafejki internetowej, czy z domu sasiadow?

    Fakt...

    Ale sam przyznasz, że uzyskanie nakazu zapłaty bez żadnego dokumentu z
    podpisem dłużnika, bez świadków itp. będzie bardzo trudne, prawda?

  • 20. Data: 2004-12-01 15:31:51
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > jesli dobrze rozumiem, jestes oszustem.
    >
    > jesli źle rozumiem, zawiadom allegro, że ktoś się pod ciebie podszywa.
    >
    > Nie wiem jak wygląda obecna procedura rejestracyjna, ale moze jakies
    > przestepstwo tez by sie znalazlo.

    eh. było to czysto teoretyczne rozważanie co by było gdyby...
    należności allegro reguluje na biezaco, rezygnowac z możliwości korzystania z
    allegro dla 50 zl to chyba głupota :) /a w moim przypadku strata znacznie
    wiekszej kwoty/.
    genralnie zmierzalem do tego, czy allegro jest w stanie w jakis sposob
    udowodnic, ze to ja zawarlem z nimi umowe... skrzynka sasiada, przedmioty
    wystawiane z kawiarenek internetowych etc.
    pozdr.