  • 1. Data: 2004-11-30 14:20:49
    Temat: prawo pracy - urlop
    Od: "Agnieszka" <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    pracuje od sierpnia 2004 roku, a umowa konczy się 7 grudnia i ma być z tego
    co
    wiem ma być przedłużona. Poinformowałem swojego przełożonego o planowanym
    urlopie
    w okresie sylwestrowym już ponad tydzień temu a dzisiaj otrzymałam taki
    email:

    "W związku z faktem, iż sprzedaż towaru jest powiem szczerze
    niezadowalająca,
    nie jest możliwe branie urlopów w grudniu.
    Jednakże proponujemy możliwość brania dni wolnych w piątki 24 i 31 grudnia."

    Sprawę komplikuje fakt iż już zapłaciłam za pobyt w górach w okresie
    29XII-05 I.
    Na jaki & kodeksu pracy mogę się powołać?
    Czy pracodawca może mi odmówić urlopu? Dodam że nie odkąd pracuję nie
    wykorzystałam
    ani jednego dnia urlopu.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-30 20:35:06
    Temat: Re: prawo pracy - urlop
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Agnieszka napisał(a) w wiadomości news:cohvf1$btn$1@news.onet.pl:

> [...]
    > Na jaki & kodeksu pracy mogę się powołać?
    > Czy pracodawca może mi odmówić urlopu? Dodam że nie odkąd pracuję nie

    Nie specjalnie możesz się powoływać na to, że poinformowałaś o urlopie, bo wtedy
    kiedy wskazałaś urlop teoretycznie rzecz biorąc nie bedziesz już pracownikiem.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-12-02 15:25:23
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 30 Nov 2004 15:20:49 +0100, na pl.soc.prawo, Agnieszka napisał(a):
    > Na jaki & kodeksu pracy mogę się powołać?
    > Czy pracodawca może mi odmówić urlopu? Dodam że nie odkąd pracuję nie
    nie ma takiego paragrafu, a nawet jest wprost przeciwnie i rzeczywiście to
    pracodawca ma obowiązek wysłać cię na urlop, ale wtedy kiedy on chce.
    A ty tylko możesz przekazać mu swoje sugestie co do terminu, które on może
    uwzględnić lub nie.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)