  • 21. Data: 2004-12-01 15:36:35
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty allegro.
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > czy
    >
    > Z teog co wiem aby moc cos wystawic trzeba podac swoje dane osobowe i sie
    > zajestrowac, na podany adres przyjdzie list aktywacyjny, wpisac z niego
    > numer i sie zalogowac.
    > Czyli mamy rozumiec ze sasiad podal Twoje dane i czekal az listonosz
    > przyjdzie, wtedy on przechwycil list i wystawia za Ciebie tak?
    > No niby mozliwe to juz wam zalatwi ta firma windykacyjna czy sad. No ale
    > napisales ze sam wystawiles samochod czyli skorzystales z ich uslugi, a
    > myslisz ze firma dziala przez net to mozna ja w balona zrobic?

    panie szanowny! a nie slyszal pan o szajce, ktora za pomoca allegro w ten sposob
    naciela setki osob ??!! robili to doklanie takim sposobem, z cudzej skrzynki
    wyciagali list aktywacyjny i juz, nabijali sobie komenatrze i sprzedawali
    przedmioty po 300 - 400 zl i po wplywie na konto naleznosci nabywca otrzymywal
    ziemniak, lub nic, ot tak to wyglada!
    a w balona zrobic dlatego ze dziala przez internet - no jak widac mozna!

    a oczyszczajac swoej imie- nie mam naleznosci allegro, rozwazanie bylo czysto
    teoretyczne.
    dixi
    pozdr.

  • 22. Data: 2004-12-01 19:16:56
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > genralnie zmierzalem do tego, czy allegro jest w stanie w jakis sposob
    > udowodnic, ze to ja zawarlem z nimi umowe... skrzynka sasiada, przedmioty
    > wystawiane z kawiarenek internetowych etc.

    To raczej bedziesz musial udowodnic, ze to nie ty zawarles z nimi umowe.

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!

  • 23. Data: 2004-12-01 20:01:02
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    js wrote:
    > To raczej bedziesz musial udowodnic, ze to nie ty zawarles z nimi umowe.

    ???

    KG

  • 24. Data: 2004-12-01 22:03:30
    Od: "js" <j...@i...pl>