  • 11. Data: 2009-01-02 23:46:10
    Temat: Re: umowa o zakazie konkurencji - pracodawca nie placi
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 02-01-2009 o 23:03:41 gargamel <s...@d...pl> napisał(a):

    > nie nie o tym piszę, nie jestem specem od kodowań, ale po prostu
    > wysyłasz śmieci:O(
    > http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime - o tym mówię:O)

    Wysyłam UTF-8, do tej pory nikt się nie skarżył,
    ktoś potwierdzi te śmieci?

  • 12. Data: 2009-01-02 23:52:59
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomek wrote:

    > Wysyłam UTF-8, do tej pory nikt się nie skarżył,
    > ktoś potwierdzi te śmieci?

    To gargamel deklaruje iso, a wysyła w utf -dlatego są śmieci.
    Nie jestem specem od kodowania, ale ja to tak widzę .

  • 13. Data: 2009-01-03 00:11:01
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    podepnę się tutaj, żeby nie śmiecić
    jakie warunki - chodzi mi o krotności zarobków, nie konkretne kwoty, + czas
    obowiązywania, zobowiązują Was w takich umowach?
    nie chodzi mi o teoretyzowanie, tylko konkrety - z zycia - tak dla
    przykładu. wiem, że takie umowy wyglądają bardzo różnie, ale chodzi mi o
    przykłady.
    naz pracodawca zamierza coś takiego wprowadzać i chciałbym sie rozeznać w
    "średniej krajowej" ;)

    Sebastian

  • 14. Data: 2009-01-03 04:39:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    basti78 wrote:

> [...]
    > przykłady.
    > naz pracodawca zamierza coś takiego wprowadzać i chciałbym sie rozeznać

    formalnie 25% pensji i mniej nie może, powyżej ile utargujesz tyle twoje.

  • 15. Data: 2009-01-03 16:34:10
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał:
    > Wysyłam UTF-8, do tej pory nikt się nie skarżył,
    > ktoś potwierdzi te śmieci?

    ale możesz nawet cyrylicę używać i mnie to wali, a to MIME zapewnia właśnie
    zgodność, zresztą co to dla ROOT#a ? 2 sekundy zabawy i zobaczymy czy będą
    efekty czy nie, no chyba ze ci się nie chce?:O)

  • 16. Data: 2009-01-03 16:59:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 17:34:10 +0100, gargamel napisał(a):

    > ale możesz nawet cyrylicę używać i mnie to wali

    Sugeruje uzyc czytnika ktory potrafi zrobic z tych smieci uzytek tak zeby
    oczy nie bolały :) OE srednio sie do tego nadaje, moze 40tude?

    --
    best regards,
    scream

  • 17. Data: 2009-01-03 19:16:43
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "scream" napisał:
    > Sugeruje uzyc czytnika ktory potrafi zrobic z tych smieci uzytek tak zeby
    > oczy nie bolały :) OE srednio sie do tego nadaje, moze 40tude?

    zanim zaczniesz sugerować to wiedz że OE też potrafi:O)
    tylko nie na tym zabawa polega zeby czytajac post przełączać się na
    kodowanie każdego posa z osobna, nie prościej poprawnie skonfigurować
    czytnik?:O)
    no chyba ze to dla kogoś zbyt skomplikowane to rozumiem.

  • 18. Data: 2009-01-03 22:16:52
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 03-01-2009 o 20:16:43 gargamel <s...@d...pl> napisał(a):

> [...]
    > czytnik?:O)
    > no chyba ze to dla kogoś zbyt skomplikowane to rozumiem.

    Napisz konkretnie co źle deklaruję

  • 19. Data: 2009-01-03 23:01:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    gargamel wrote:

> [...]
    > czytnik?:O)
    > no chyba ze to dla kogoś zbyt skomplikowane to rozumiem.

    No to sobie skonfiguruj poprawnie.
    Ja też używam OE i mi postów Tomka -
    poprawnie zadeklarowanych - nie wykrzacza.

  • 20. Data: 2009-01-03 23:55:41
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał:
    > Napisz konkretnie co źle deklaruję

    a czytałeś stronkę: http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime ?
    tam fachowo masz zapodane, fakt że obrazek jest dla OE, ale domyślam sie ze
    Opera Mail ma podobnie:O)