  • 41. Data: 2009-01-06 00:34:24
    Temat: Re: umowa o zakazie konkurencji - pracodawca nie placi
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gargamel wrote:

    > czyli co, wychodzi na to że OE ignoruje delkaracje kodowania UFT-8 w
    > nagłówku i trzeba stronę kodowania ręcznie wybierać?:O(

    wygląda na to, że OE jak ma post w UTF-8 i ma odpowiedzieć w ISO to nie
    potrafi przekodować utf na iso.
    Coś masz ustawione nie tak, bo nie chce mi się wierzyć, żeby OE był tak
    skopany.

  • 42. Data: 2009-01-06 07:42:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    gargamel wrote:

    > no kuźwa nie wytrzymam:O)
    > najpierw piszesz ze urzywasz OE i u ciebie wszystko działa, wiec
    > spytałem co ustawiass ze działa?
    > a poitem piszesz ze używasz QuoteFix, a na dodatek w nagłówku widzę
    > że OE i iso, czy ja rozmawiam, z kobietą?:O)

    Przecież piszę wyraźnie, że używam OE, ale trzeba
    do niego zainstalować jakąś nakładkę, która wyeliminuje
    błędy programu i poprawi jego działanie.
    Jako nakładkę zainstalowałem QuteFix.

  • 43. Data: 2009-01-07 19:25:34
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "witek" napisał:
    > wygląda na to, że OE jak ma post w UTF-8 i ma odpowiedzieć w ISO to nie
    > potrafi przekodować utf na iso.
    > Coś masz ustawione nie tak, bo nie chce mi się wierzyć, żeby OE był tak
    > skopany.

    OE nie jest tak skopany jak to gadają:O)
    wczoraj podłubałem we wszystkich opcjach i zapodaję co wyszło:
    mianowicie mam ustawione: używaj domyślnego kodowania dla wszystkich
    wiadomości przychodzących ( a domyślen jest ISO)
    gdy tą opcję odznaczę to OE rozpoznaje MIME newsów i wszystko ładnie
    wyświetla, ale niestety wtedy zaczyna wysyłać wiadomości w formacie jakim
    jest wiadomość na który odpowiadam czego nie chgcę(czyli jak jest w uft to
    wysyła w uft, pewnie jak by była w html to by odesłał w html) mimo tego że
    mam wyłączoną opcję "odpowiedz na wiadomoiść używając ormatu w jakim zostały
    wysłane)
    czyli i tak źle i tak niedobrze:O(

  • 44. Data: 2009-01-07 19:26:42
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "cef" napisał:
    > Przecież piszę wyraźnie, że używam OE, ale trzeba
    > do niego zainstalować jakąś nakładkę, która wyeliminuje
    > błędy programu i poprawi jego działanie.
    > Jako nakładkę zainstalowałem QuteFix.

    okj dzięki:O)

  • 45. Data: 2009-01-07 22:22:47
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-01-2009 o 20:25:34 gargamel <s...@d...pl> napisał(a):

    > gdy tą opcję odznaczę to OE rozpoznaje MIME newsów i wszystko ładnie

    > jest wiadomość na który odpowiadam czego nie chgcę(czyli jak jest w uft to
    > wysyła w uft, pewnie jak by była w html to by odesłał w html) mimo tego że

    Zgrubsza mówiąc - MIME to sposób budowy wiadomości, html to sposób zapisu
    treści wiadomości a kodowanie to sposób zapisu znaków w treści wiadomości,
    bo chyba utożsamiasz te słowa ze sobą

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 46. Data: 2009-01-07 23:17:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gargamel wrote:

> [...]
    > mianowicie mam ustawione: używaj domyślnego kodowania dla wszystkich
    > wiadomości przychodzących ( a domyślen jest ISO)

    no i to było właśnie do d..., bo OE widział wszystkie wiadomosci jako
    ISO mimo, ze takowe nie były.

> [...]
    > w uft to wysyła w uft, pewnie jak by była w html to by odesłał w html)
    > mimo tego że mam wyłączoną opcję "odpowiedz na wiadomoiść używając

    a nie ma oddzielnej opcji, która by mówiła odpowiedz zawsze w ISO /
    kowertuj na ISO (ale nie >czytaj zawsze w ISO< ) ?

  • 47. Data: 2009-01-08 00:48:37
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "witek" napisał:
    > a nie ma oddzielnej opcji, która by mówiła odpowiedz zawsze w ISO /
    > kowertuj na ISO (ale nie >czytaj zawsze w ISO< ) ?

    no właśnie juz się dowiedziałem zeby to działało w OE to trzeba QuteFix
    nakłądkę doinstalować:O)