  • 21. Data: 2009-01-03 23:59:08
    Temat: Re: umowa o zakazie konkurencji - pracodawca nie placi
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "cef" napisał:
    > No to sobie skonfiguruj poprawnie.
    > Ja też używam OE i mi postów Tomka -
    > poprawnie zadeklarowanych - nie wykrzacza.

    ok, może masz rację, więc powiec mi co mam źle skonfigurowane?
    mam kodowanie ISO i zadeklarowane MIME, co mam jeszcze ustawić?

  • 22. Data: 2009-01-04 00:10:50
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    gargamel wrote:

    > ok, może masz rację, więc powiec mi co mam źle skonfigurowane?
    > mam kodowanie ISO i zadeklarowane MIME, co mam jeszcze ustawić?

    Nie znam się na tyle. Wg mnie już nic nie zrobisz w samym OE.
    Musisz zainstalować jakieś narzędzie
    na ten kulawy czytnik - ja używam QuoteFix

  • 23. Data: 2009-01-04 01:14:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gargamel wrote:

    > a czytałeś stronkę: http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime ?
    > tam fachowo masz zapodane, fakt że obrazek jest dla OE, ale domyślam sie
    > ze Opera Mail ma podobnie:O)

    juz go po raz kolejny odsyłasz do tej stronki i nic z tego nie wynika.

    On ma wszystko w porządku

    To nie on krzaczy.

  • 24. Data: 2009-01-04 01:17:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gargamel wrote:

    > a czytałeś stronkę: http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime ?
    > tam fachowo masz zapodane, fakt że obrazek jest dla OE, ale domyślam sie
    > ze Opera Mail ma podobnie:O)

    No właśnie.
    To ty pieprzysz.
    Przekodowujesz jego poprawnie zadeklarowane utf-8 i wysyłasz jako
    iso-8859-2.
    Dlatego wszystkie twoje posty z jego postatmi jako cytatami wyglądają na
    skopane.

    Siebie odeślij do tej stronki i ustaw czytnik tak, aby odpowiadał w
    kodowaniu postu na który odpowiadasz, a nie na sztywno w ISO.

  • 25. Data: 2009-01-04 01:18:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

    > No to sobie skonfiguruj poprawnie.
    > Ja też używam OE i mi postów Tomka -
    > poprawnie zadeklarowanych - nie wykrzacza.

    Odpisz testowo na któryś z postów tomka.

  • 26. Data: 2009-01-04 01:19:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gargamel wrote:

    > ok, może masz rację, więc powiec mi co mam źle skonfigurowane?
    > mam kodowanie ISO i zadeklarowane MIME, co mam jeszcze ustawić?

    Szukaj jakiejś opcji aby jeśli post był w utf-8 odpowiadać również w
    utf-8. Nie na sztywno w ISO.

  • 27. Data: 2009-01-04 09:16:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomek wrote:

    > Napisz konkretnie co źle deklaruję

    Odpowiadam testowo - specjalnie na życzenie witka.
    I widzę, że przestawia mi się samo na utf.

  • 28. Data: 2009-01-04 09:40:04
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 04-01-2009 o 10:16:58 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Odpowiadam testowo - specjalnie na życzenie witka.
    > I widzę, że przestawia mi się samo na utf.

    Opera mi sama odpowiada w UTF, ale wczesniej konwertuje wszystko
    do tegoż UTF-a więc nie powinienem krzaków generować.
    Gdybym przestawił na ISO, to też zawsze bym odpowiadał w ISO,
    konwertując wcześniej UTFy.
    Witek z tego co widzę odpowiada w kodowaniu postu na który odpowiada,
    czyli pewnie w Thunderbirdzie można tak ustawić.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 29. Data: 2009-01-04 09:44:39
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 04-01-2009 o 10:40:04 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Witek z tego co widzę odpowiada w kodowaniu postu na który odpowiada,
    > czyli pewnie w Thunderbirdzie można tak ustawić.

    Hmm, chociaż też nie zawsze, ale w sumie co to zmienia

  • 30. Data: 2009-01-04 16:25:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

    > Odpowiadam testowo - specjalnie na życzenie witka.
    > I widzę, że przestawia mi się samo na utf.

    I dlatego nie ma krzaków.