  • 21. Data: 2006-03-03 23:07:56
    Temat: Re: uciazliwy najemca
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Czyli który konkretnie punkt?

    Wszystkie, choć amnestia chwilowo nam nie grozi czyli kreślimy pkt3,
    oraz 4 bo sprawa w PL, 6 bo już nie nieletni, oraz 9 i 10, bo nie są
    aresztowani.

    > Art. 1. 1. Tworzy się Krajowy Rejestr Karny, zwany dalej "Rejestrem".
    > 2. W Rejestrze gromadzi się dane o osobach:
    > 1) prawomocnie skazanych za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe,
    > 2) przeciwko którym prawomocnie warunkowo umorzono postępowanie
    > karne w sprawach o przestępstwa lub przestępstwa skarbowe,

    > 5) wobec których prawomocnie orzeczono środki zabezpieczające w
    > sprawach o przestępstwa lub przestępstwa skarbowe,

    > 7) prawomocnie skazanych za wykroczenia na karę aresztu,
    > 8) poszukiwanych listem gończym,

    Czyli wwersji dla słabszych intelektualnie, człowiek który:
    - został skazany za przestępstwo
    - przeciw któremyu było prowadzone postępowanie, ale zostało umorzone
    - przeciw któremu orzeczono środki zapobiegawcze
    - za wykroczenie poszedł do aresztu, w tym zamienie za grzywne...

    ląduje w KRK i zaświadczenia o niekaralności, czyli: "nie figuruje w
    KRK" brak.

    MZ

  • 22. Data: 2006-03-04 07:55:47
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <duai9u$l2o$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marcin Żyła wrote:

    > Wszystkie, choć amnestia chwilowo nam nie grozi czyli kreślimy pkt3,
    > oraz 4 bo sprawa w PL, 6 bo już nie nieletni, oraz 9 i 10, bo nie są
    > aresztowani.

    Pkt 1, 2, 5 - przestępstwo. Urządzanie imprez i tupanie po schodach to
    przestępstwa?
    8 - list gończy - odpada.
    Zostaje 7, czyli tak jak pisałam, jeśli zostaliby za te hałaschy
    skazani na karę aresztu.

    Jeśli nie zostaną skazani na areszt, a pewnie nie, to na jakiej
    podstawie mają być wpisani do KRK?

    Renata

  • 23. Data: 2006-03-04 15:14:09
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
    > skazani na karę aresztu.
    >
    > Jeśli nie zostaną skazani na areszt, a pewnie nie, to na jakiej

    Po pierwsze 1 i 2 "z palcem w nosie" może załatwić odpowiednio
    sformułowany wniosek o ściganie, kwestia odpowiedniego prawnika.
    7 - gdyby np nie zapłacili grzywny zamiennej na areszt,
    5 - najłatwiej zastosować, środki jakie Sąd może zastosować ;-) zwykle
    się zastosuja w przypadku gdy zstanie złozony pozew i pozwany się dwa
    razy nie pojawi na rozprawie.
    MZ

  • 24. Data: 2006-03-04 18:26:40
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

> [...]
    > skazani na karę aresztu.
    >
    > Jeśli nie zostaną skazani na areszt, a pewnie nie, to na jakiej

    Przecież to właśnie napisałem (bez szczegółowego rozbijania na punkty).
    Niektóre, nie wszystkie, wyroki są odnotowywane w KRK. Czy wyrok z
    omawianej sprawy trafił do KRK, nie wiem. Szklana kula poszła do
    naprawy.

    -------------------+
    -------------------+

  • 25. Data: 2006-03-04 21:59:45
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 03 Mar 2006 22:30:03 +0100, *Paweł Sakowski*
    <news:1141421403.4347.29.camel@neptune.sakowski.pl> napisał(a):

    > Ich: nie postraszy, tylko zaproponuje przyjęcie mandatu pouczając o
    > prawie do rozpoznania sprawy przez niezawisły sąd grodzki.

    > Właściciela: za co?

    Właściciel odpowiada za swoje mieszkanie, a także za zachowanie
    sublokatorów. Administracja wzywa własciciela w sprawie zaprowadzenia
    porządku w mieszkaniu.

    --
    Kaja

  • 26. Data: 2006-03-04 22:20:59
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Kaja napisała:
    > Właściciel odpowiada za swoje mieszkanie, a także za zachowanie
    > sublokatorów.

    Podstawa prawna?

    -------------------+
    -------------------+

  • 27. Data: 2006-03-04 23:03:44
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sat, 04 Mar 2006 23:20:59 +0100, *Paweł Sakowski*
    <news:1141510859.4310.20.camel@neptune.sakowski.pl> napisał(a):

    > Podstawa prawna?

    Poszukaj sobie na google.

    To co napisałam jest wzięte z życia. Podobna sprawa była z wynajmującymi
    mieszkanie obok mnie. Właścicielkę administarcja za mordę ściągnęła :-)
    Za dwa dni już w tym mieszkaniu nikt nie mieszkał i nastała cisza.

    --
    Kaja

  • 28. Data: 2006-03-05 00:56:17
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Kaja napisała:

    > Poszukaj sobie na google.

    Według mojej najlepszej wiedzy taka podstawa nie istnieje, dlatego
    Ciebie pytam skąd wzięłaś informację o takich obowiązkach właściciela.

    Zatem wzywam do podania podstawy prawnej pod rygorem uznania, że mijasz
    się z prawdą ;-)

    -------------------+
    -------------------+

  • 29. Data: 2006-03-05 06:35:55
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Dnia 04.03.2006 Marcin Żyła <m...@m...com> napisał/a:

> [...]
    > 5 - najłatwiej zastosować, środki jakie Sąd może zastosować ;-) zwykle
    > się zastosuja w przypadku gdy zstanie złozony pozew i pozwany się dwa

    Możesz podkręcić jasność wypowiedzi?

    Renata

  • 30. Data: 2006-03-05 06:42:35
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Dnia 04.03.2006 Paweł Sakowski <p...@s...pl> napisał/a:

    > Przecież to właśnie napisałem (bez szczegółowego rozbijania na punkty).
    > Niektóre, nie wszystkie, wyroki są odnotowywane w KRK. Czy wyrok z

    I o to chodzi, że nie wwszystkie, wbrew temu, co twierdzi MKN.

    > omawianej sprawy trafił do KRK, nie wiem. Szklana kula poszła do
    > naprawy.

    Nie zrozumiałeś dyskursu. Chodziło o nieprawdziwą tezę MKN:
    "Skazanie wyrokiem dyskwalifikuje wydanie świstka o niekaralności."
    Niestety ani MKN, ani MŻ, ani tobie również nie udało się dowieść jej
    prawdziwości.

    Renata