  • 1. Data: 2006-03-01 11:32:48
    Temat: Czas oczekiwania na wynik rekrutacji
    Od: Menth0l <m...@-...pl>

    Ciekawi mnie jeden problem: otoz ubiegam sie o prace w jednej z renomowanych
    firm. Proces rekrutacji skladal sie z 3 etapow. Po kazdym etapie w
    przeciagu 2 tygodni (wlasciwie to juz na drugi dzien) bylem informowany o
    dopuszczeniu do kolejnego etapu. Po zakonczeniu procesu rekrutacji znowu w
    przeciagu 2 tygodni mialem byc poinformowany o jej wyniku (obojetne czy
    wynik bylby negatywny czy pozytywny). Kiedy jednak minal ten okres a nie
    bylo odzewu wyslalem maila z zapytaniem do rzeczonej firmy. Oczywiscie
    okazalo sie ze jeszcze nie ma wynikow i nie wiadomo dokladnie kiedy beda i
    zebym byl cierpliwy. Wczoraj minal 3 tydzien a moja cierpliwosc juz jest
    wyczerpana. Czy istnieją moze jakies przepisy regulujacy zalatwianie tego
    typu rzeczy? Czy firma owa jest ograniczona przepisami co do czasu i
    sposobu odpowiedzi? Innymi slowy: czy moge ich czyms postraszyc coby
    przyspieszyc ich pracę? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Menth0l

  • 2. Data: 2006-03-01 12:17:04
    Temat: Re: Czas oczekiwania na wynik rekrutacji
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Menth0l porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > typu rzeczy? Czy firma owa jest ograniczona przepisami co do czasu i
    > sposobu odpowiedzi? Innymi slowy: czy moge ich czyms postraszyc coby
    LOL
    Przepisu nie ma... ale jesli naprawde chcesz przyspieszyc proces
    rekrutacji mozesz wymyslec sobie jakis przepis i nim postraszyc... mysle
    ze w stosunku do Ciebie rekrutacja zakonczy sie bardzo szybko:)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-03-01 12:19:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Menth0l napisał(a):

    > Czy firma owa jest ograniczona przepisami co do czasu i
    > sposobu odpowiedzi?

    Nie jest w zasadzie ograniczona, chyba że sie do tego zobowiązała.

    > Innymi slowy: czy moge ich czyms postraszyc coby przyspieszyc ich pracę? ;)

    Strasz ich strasz, to na pewno dostaniesz pracę ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 4. Data: 2006-03-02 21:05:14
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Menth0l wrote:
    > Czy firma owa jest ograniczona przepisami co do czasu i
    > sposobu odpowiedzi? Innymi slowy: czy moge ich czyms postraszyc coby
    > przyspieszyc ich pracę? ;)

    Możesz ich co najwyżej postraszyć, że jesteś zdecydowany na pracę u nich
    tylko do dnia X, a potem ryzykują, że będziesz szukał (i znajdziesz)
    alternatywną propozycję [1]. Od Twojej wartości dla firmy zależy jak
    bardzo się tym przejmą.

    [1] Taka formułka nie musi mieć formy straszenia. Uważam, że
    wypowiedziana na koniec rozmowy kwalifikacyjnej pozwala się rozstać w
    atmosferze wzajemnego zrozumienia jaka jest sytuacja.