  • 31. Data: 2006-03-05 09:31:28
    Temat: Re: uciazliwy najemca
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    >
    > I o to chodzi, że nie wwszystkie, wbrew temu, co twierdzi MKN.

    > Nie zrozumiałeś dyskursu. Chodziło o nieprawdziwą tezę MKN:
    > "Skazanie wyrokiem dyskwalifikuje wydanie świstka o niekaralności."
    > Niestety ani MKN, ani MŻ, ani tobie również nie udało się dowieść jej
    > prawdziwości.

    Czyli chcesz powiedzieć, że jest wydany wyrok i nie masz wpisu do KRS?

    Mówimy o wyroku z KK nie wykroczeniu.

    MZ

  • 32. Data: 2006-03-05 11:32:03
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Dnia 05.03.2006 Marcin Żyła <m...@m...com> napisał/a:

    > Czyli chcesz powiedzieć, że jest wydany wyrok i nie masz wpisu do KRS?
    >
    > Mówimy o wyroku z KK nie wykroczeniu.

    Mówimy o uciążliwych najemcach, którzy urządzają głośne imprezy i
    tupią po schodach. Czy uważasz, że to przestępstwo, a nie wykroczenie?

    Renata

  • 33. Data: 2006-03-05 12:22:22
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Mówimy o uciążliwych najemcach, którzy urządzają głośne imprezy i
    > tupią po schodach. Czy uważasz, że to przestępstwo, a nie wykroczenie?

    Wszystko zalezy d prawnika.
    Normalny zrobi z tego nękanie i przy drobinie szczęścia obraze, wiec już KK.
    MZ

  • 34. Data: 2006-03-06 07:54:09
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-03-05, Marcin Żyła <m...@m...com> wrote:

    > Wszystko zalezy d prawnika.
    > Normalny zrobi z tego nękanie i przy drobinie szczęścia obraze, wiec już KK.

    Nękanie tylko wtedy, gdy doprowadzi do jakiejś choroby, w innym
    przypadku to nękanie to wykroczenie.
    Ale takie wymyślanie jakichś tam wyjątkowych sytuacji dowodzi tylko tego,
    że nie każdy wyrok skutkuje wpisem do KRK i przeczy tezie MKN. CBDO

    Renata