  • 21. Data: 2004-05-13 10:11:53
    Temat: Re: pederasci
    Od: Wiesław Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    Marcin Debowski wrote:
    > Ilu jest homoseksualistów? Ze 2-3% ZCP? To nie jest chwilowy wybryk,
    > to pewna regularność. Istnienie tego marginesu jest niczym innym jak
    > normą. Fakt, że nie ma pewności co do ewolucyjnej (czy podobnej) roli
    > H w populcji tej czy innej to jeszcze nie znaczy że jej nie ma a tym
    > bardziej że jest negatywna.

    Jest pewnosc. Takie stosunki nie prowadza do prokreacji.
    Osobnik nie przekaze swoich cech potomstwu.
    Widocznie natura uznala, ze to sa zle cechy :-)

    WL

  • 22. Data: 2004-05-13 10:33:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c7vhim$rtm$1@topaz.icpnet.pl>, Wiesław Lubas wrote:
    > Jest pewnosc. Takie stosunki nie prowadza do prokreacji.
    > Osobnik nie przekaze swoich cech potomstwu.

    Aby to stwierdzenie było jakimkowliek znaczącym argumentem musiałbys
    wykazać że homoseksualizm ma podłoże genetyczne. Po drugie zaś sam fakt
    że w danej populacji są osobniki bez mozliwości przekazania swojego
    materiału genetycznego nie przekreśla ich roli w owej populacji.

    > Widocznie natura uznala, ze to sa zle cechy :-)

    Nie natura, Ty uznałeś. Natury w to nie mieszaj :) Natura zna społeczności
    gdzie praktycznie 100% osobników jest bezpłodnych a społeczność rozwija
    się rewelacyjnie :)

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2004-05-13 10:54:02
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Wiesław Lubas" <v...@m...put.poznan.pl> napisał w wiadomości

    > Jest pewnosc. Takie stosunki nie prowadza do prokreacji.
    > Osobnik nie przekaze swoich cech potomstwu.
    > Widocznie natura uznala, ze to sa zle cechy :-)

    Czyli każdy, kto nie może oddawać się prokreacji (np. z bezpłodności) ma złe
    cechy, które zdaniem natury nie powinny być przekazywane potomstwu? To może
    powinniśmy zakazać leczenia bezpłodności ?

    Monika

  • 24. Data: 2004-05-13 11:35:12
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Jest pewnosc. Takie stosunki nie prowadza do prokreacji.

    aaaa :) to wg Ciebie stosunki powinny sluzyc tylko prokreacji? :P

  • 25. Data: 2004-05-13 11:35:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wiesław Lubas wrote:

    > Jest pewnosc. Takie stosunki nie prowadza do prokreacji.

    No popatrz. Czyżbyśbył jakąś ultradewotą żądającą delegalizacji
    wszelkiej antykoncepcji? Bo antykoncepcja też powoduje stosunku nie
    prowadzące do prokreacji...

  • 26. Data: 2004-05-13 11:50:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bd wrote:

    > aaaa :) to wg Ciebie stosunki powinny sluzyc tylko prokreacji? :P

    Może to jakiś Hare-Kishna - oni AFAIR potępiają nawet tzw. kalendarzyk...

  • 27. Data: 2004-05-13 12:26:46
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Może to jakiś Hare-Kishna - oni AFAIR potępiają nawet tzw. kalendarzyk...

    hmmm. imho niech sobie potepiaja ale niech wyraznie zaznaczaja, ze jest
    to ich przekonanie, a niech nie wmawiaja innym, ze takie jest jakies
    prawo naturalne, boskie, boze czy inne. bo dzis lpr, mw i inni skrajnie
    prawicowi faszysci sieja nienawisc i wciskaja ciemnote ludziom. robia to,
    jak mowia, w imie boga i dla boga. oni wlasnie obrazaja uczucia religijne
    ludzi wierzacych moim zdaniem. to sa fanatycy, ktorzy stanowia mniejsze
    lub wieksze zagrozenie dla spoleczenstwa.

    rozpisalem sie :). ale strasznie mnie drazni ksenofobia, homofobia, rasizm
    itp zjawiska, ktore wystepuja w polsce i to na taka skale.

    polakow jest pelno w calej europie i nie tylko. wszedzie jestesmy i domagamy
    sie rownego traktowania ale w polsce innych tepimy. to jest chore. to jest
    jak rozdwojenie jazni.

    drazniacy temat. drazni mnie dluszczyzna :P

    pozdr.
    marcin

  • 28. Data: 2004-05-13 14:56:39
    Od: Wiesław Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No popatrz. Czyżbyśbył jakąś ultradewotą żądającą delegalizacji
    > wszelkiej antykoncepcji? Bo antykoncepcja też powoduje stosunku nie
    > prowadzące do prokreacji...

    No i dostalo mi sie od homofobow.
    To tylko luzna, mozliwa linia obrony osoby potepiajacej pederastow,
    niekoniecznie w calej rozciaglosci moja.
    Poza tym nalezy rozroznic swiadoma antykoncepcje od sklonnosci do pewnych
    zachowan. Chyba ze sugerujecie, ze homoseksualizm jest swietna, naturalna
    metoda antykoncepcji i polecacie jej uzywanie wszystkim i sami z niej
    korzystacie, wiec opinia jest poparta doswiadczeniami praktycznymi.

    Zapewne nie wykazano zwiazku miedzy nieplodnoscia, a wadami genetycznymi
    potencjalnych rodzicow.
    Co nie znaczy, ze taka korelacja nie istnieje. Dobor naturalny rzadzi sie
    swoimi prawami i dlugo jeszcze ich nie zrozumiemy.
    Ale: wszelkie _naturalne_ utrudnienia rozrodu osobnikow sa przeciez czescia
    mechanizmu ewolucji (patrz Zubry z puszczy Bialowieskiej: z powodu
    krzyzowania sie osobnikow z ograniczonej populacji, zapadaja na choroby
    narzadow plciowych, utrudniajace lub uniemozliwiajace rozrod).

    Kto z Was jest w stanie wykluczyc, ze homoseksualizm nie jest rowniez
    pewnym, genialnym byc moze, mechanizmem ewolucyjnym? To, ze probujemy
    przechytrzyc nature, leczymy choroby i pomagamy zapladniamy in vitro, nie
    znaczy ze mechanizmy naturalne sa zle. Wlasnie wyksztalcily w nas nowe
    umiejetnosci, czyli spowodowaly ewolucje.

    WL

  • 29. Data: 2004-05-13 15:03:34
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 13. maja 2004 13:35 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane bd:

    > aaaa :) to wg Ciebie stosunki powinny sluzyc tylko prokreacji? :P

    A do czego? Człowiek ma różne elementy ciała przeznaczone do różnych
    czynności. Organy płciowe osobników o przeciwnej płci służą rozmnażaniu.
    Odbyt wydalaniu zbędnych organizmowi resztek jedzenia. Wprowadzanie członka
    do odbytu jest sprzeczne z zastosowaniem jednego i drugiego. Analogicznie
    jak próba picia przez nos.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 30. Data: 2004-05-13 15:07:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 13. maja 2004 14:26 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane bd:

> [...]
    > ludzi wierzacych moim zdaniem. to sa fanatycy, ktorzy stanowia mniejsze
    > lub wieksze zagrozenie dla spoleczenstwa.

    Nikt nie wspominał o Bogu i racz swój jad zostawić na inne okazje.
    Wspominane było o naturze oraz naturalnym przeznaczeniu danych części ciała.

    > rozpisalem sie :). ale strasznie mnie drazni ksenofobia, homofobia, rasizm
    > itp zjawiska, ktore wystepuja w polsce i to na taka skale.

    I sam siebie tolerujesz? Bo przecież właśnie wykazałeś się tym, czego tak
    nie lubisz.

    > polakow jest pelno w calej europie i nie tylko. wszedzie jestesmy i
    > domagamy sie rownego traktowania ale w polsce innych tepimy. to jest
    > chore. to jest jak rozdwojenie jazni.

    Nikt nie mówi o tępieniu! Ale co innego tępienie, a co innego propagowanie.