  • 171. Data: 2004-05-18 19:45:01
    Temat: Re: pederasci
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości
    news:c8do7u$2b6$4@mamut.aster.pl...

    > Dobę chłopcze cie nie bylo bo do abuse sie trafilo.

    Widzisz głąbie mój post z 9.50 19.05? A z 17.05 godz.17.53?
    Gdzie popierdułko widzisz dobę? Myślisz że 24 godziny siedzę przed kompem.
    Za to jutro mnie odetną cioto. Wyjeżdżam rano na rybki;)

  • 172. Data: 2004-05-18 19:57:07
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > A więc cię jednak olał. Tak jak wszyscy w necie zresztą. I tak się
    traktuje
    > homosiów.

    a czy to aby nie podpada pod jakąś dyskryminację???

    b. wszystkich przepraszam za zabranie głosu,
    ale wątek był tak długi, że szedłem piechotą;

  • 173. Data: 2004-05-18 20:00:44
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c8dprh$u2b$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > a czy to aby nie podpada pod jakąś dyskryminację???

    Palacze też są dyskryminowani;))
    Alkoholicy również (osobom w stanie nietrzeźwym alkoholu nie podajemy;))).
    To i ze sqlwysynami-pedałkami trzeba krótko;)

    Pozdr
    Leszek

  • 174. Data: 2004-05-18 21:07:37
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To i ze pedałkami trzeba krótko;)

    No to sie wydal powód homofobicznego kompleksu. Masz krótkiego i zazdroscisz
    prawdziwym facetom ich siusiaków.

    Idz na operacje i sobie kaz doszyc. Popros tez panów doktórów o pare szarych
    komórek. Może znajda u jakiegos dresa ubitego w Łodzi, to ci doloza.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 175. Data: 2004-05-19 00:50:05
    Od: "PAweł" <pgoralsk@wp_niechcespamu.pl>

    > Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Moim zadaniem nie jest byc kochanym, tylko stawiac do pionu takich
    > pozytywnych inaczej jak ty.

    Oczywiście w ramach tolerancji dla innych poglądów:)

  • 176. Data: 2004-05-19 00:51:46
    Od: "PAweł" <pgoralsk@wp_niechcespamu.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    (...)

    Nie wstydz sie tego, ze cie cudze siusiaki pociagaja. Nie ukrywaj tego tak
    mocno. To nie
    > boli.

    Rozumiem, że wiesz o tym z własnego doswiadczenia

  • 177. Data: 2004-05-19 01:05:01
    Od: "PAweł" <pgoralsk@wp_niechcespamu.pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Serio? Zatem pary hetero, które pakują się w pupę są nienormalne? A jak z
    > seksem oralnym? A jak z wzajemną masturbacją? A stosunki w pozycjach
    innych
    > niż misjonarska ? A co z antykoncepcją - też beee ??

    I dlatego wracam do mojego wezwania:

    1. Żądamy parady lubiących analnie
    2. Żądamy parady lubiących oralnie
    3. Żądamy parady onanistów (z udziałem konia, aby naocznie przekonać
    nietolerancyjną publiczność, że rozsiewane o nich kalumnie,
    iż jakoby " biją konia" są z gruntu nieprawdziwe)
    4. Żądamy parady lubiących nie po misjonarsku
    5. Na życzenie środowisk kościelnych żądamy parady lubiących w pozycji
    misjonarskiej\
    6. Na specjalne życzenie gwiazdy polskiego senatu, p. Szyszkowskiej i
    Towarzystwa Miłośników Zwierząt żądamy parady lubiących
    ze zwierzątkiem! - To hanba dla tolerancji, aby takie same w swej celowości
    reprodukcyjnej zaspakajanie seksualne jak homoseksualizm, tyle tylko, ze z
    ulubioną np. sunią było karalne więzieniem. W obronie zoofili wzywam
    liberałów na barykady!!
    7. Precz z obskuranckim stanowiskiem sanepidu zabraniającego parady
    nekrofili!! Przecież żaden z nieboszczyków nie protestował przeciwko swemu
    udziałowi w orgiach!!

    W ogóle każdy powinien miec prawo demonstrować publicznie, deklarując co i
    jak lubi robic w sypialni, a i pokazywanie tego nie powinna wywoływać żadnej
    negatywnej reakcji.
    Bo co tam zdrowy rozsądek, my som europejczyki, ładne chłopczyki!!

  • 178. Data: 2004-05-19 05:04:29
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "PAweł" <pgoralsk@wp_niechcespamu.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście w ramach tolerancji dla innych poglądów:)

    Nie, nie toleruje skrajnych pogladów. Zarówno faszystowskich jak i
    'globalistycznych'.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 179. Data: 2004-05-20 20:04:25
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Idz na operacje i sobie kaz doszyc. Popros tez panów doktórów o pare
    szarych
    > komórek. Może znajda u jakiegos dresa ubitego w Łodzi, to ci doloza.

    Nie mogę ci odpowiedzieć bo mnie odcieli, popierdułko;)