  • 1. Data: 2004-05-12 15:43:56
    Temat: pederasci
    Od: oen <o...@g...pl>

    Witam

    Dzisiaj przegladalem programy i natrafilem na MTV i "program samce i
    samiczki" (albo moze cos podobnego - nie pamietam dokladnie nazwy).

    W programie chodzi o to ze jest 1 osoba ktora sposrod dwoch innych
    wybiera sobie towarzysza po calodniowej randce (mniej wiecej)

    troche sie mnie zagielo jak w programie wzieli udzial 3 pederasci i na
    dodatek sie w nim calowali.
    1) Czy nie jest zabronione pokazywanie czegos takiego? (o godzinie 17
    ???? wtedy dzieci siedza przeciez przy tv)
    2) Z tego co wiem to zboczone rzeczy nie powinne sie pokazywac w takich
    godzinach. (a to jest zboczenie).

    Pozdrawiam oen.

  • 2. Data: 2004-05-12 17:21:26
    Temat: Re: pederasci
    Od: "Maciek" <z...@z...bet>

    oen napisal/a o tym, ze:
    > 1) Czy nie jest zabronione pokazywanie czegos takiego? (o godzinie
    > 17 ???? wtedy dzieci siedza przeciez przy tv)
    > 2) Z tego co wiem to zboczone rzeczy nie powinne sie pokazywac w
    > takich godzinach. (a to jest zboczenie).

    Hmm... a jakby sie dwóch facetów calowalo na lawce w parku, to
    wolalbys policje celem zakucia w kajdany 'zboczenców'?
    Czy tez od razu bys wypalil do nich ze skrywanego w nogawce obrzyna?

    Hint: jak ci sie nie podoba jakis program w TV, to mozesz zmienic
    stacje albo po prostu wylaczyc telewizor. I uwazaj w przyszlosci na
    swoje dzieci - nigdy nie wiadomo, czy nie wyrosna na 'zboczenców'...

    Co za ludzie...
    --
    Maciek.

  • 3. Data: 2004-05-12 17:38:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    oen wrote:

    > troche sie mnie zagielo jak w programie wzieli udzial 3 pederasci i na
    > dodatek sie w nim calowali.

    Straszne. A na Discovery rżnęły się dwie zebry.

    > 1) Czy nie jest zabronione pokazywanie czegos takiego? (o godzinie 17
    > ???? wtedy dzieci siedza przeciez przy tv)

    To wygoń dzieci na podwórko. Niech nie kisną przed kineskopem.

    Tam będą mogły zobaczyć to samo na żywo.

    > 2) Z tego co wiem to zboczone rzeczy nie powinne sie pokazywac w takich
    > godzinach. (a to jest zboczenie).

    A może to ty jesteś zboczony? Zboczenie nazywa się 'stara dewota'.

  • 4. Data: 2004-05-12 17:42:56
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik oen napisał:

    > troche sie mnie zagielo jak w programie wzieli udzial 3 pederasci i na
    > dodatek sie w nim calowali.

    oh

    > 1) Czy nie jest zabronione pokazywanie czegos takiego? (o godzinie 17
    > ???? wtedy dzieci siedza przeciez przy tv)

    Czekaj, a w klanie tez sie caluja ludzie - np wczoraj Ola Lubicz ze
    swoim chłopakiem po maturze poszli w jakieś krzaczory i sie całowali ;)

    > 2) Z tego co wiem to zboczone rzeczy nie powinne sie pokazywac w takich
    > godzinach. (a to jest zboczenie).

    zboczone? twoja homofobia jest zboczona i bardziej szkodzi dzieciom niz
    calujacy sie ludzie w tv

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 5. Data: 2004-05-12 18:00:13
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    No tak - niech się pedałki dmuchają na ekranie a my to podziwijamy i nic nie
    mówmy

    [I R O N I A]

  • 6. Data: 2004-05-12 18:05:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    @dams wrote:
    > No tak - niech się pedałki dmuchają na ekranie a my to podziwijamy
    > i nic nie mówmy

    Ktoś ci karze oglądać i podziwiać?

    Mnie np. obrzydzenie bierze na widok jedzących mięso. To co? Zażądać
    usunięcia z TV treści mięsożerczych?

  • 7. Data: 2004-05-12 21:52:07
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > No tak - niech się pedałki dmuchają na ekranie a my to podziwijamy i nic nie
    > mówmy

    to juz jest twoj problem. musisz poczytac, jeszcze duuuuzo poczytac.

  • 8. Data: 2004-05-12 21:53:09
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > troche sie mnie zagielo jak w programie wzieli udzial 3 pederasci i na
    > dodatek sie w nim calowali.

    to juz jest twoj problem. musisz poczytac, jeszcze duuuuzo poczytac.
    troszke mi ciebie zal. ale tylko troszke hehehe.

  • 9. Data: 2004-05-12 23:08:17
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 12. maja 2004 19:42 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Janek Bohatyrowicz:

    > zboczone? twoja homofobia jest zboczona i bardziej szkodzi dzieciom niz
    > calujacy sie ludzie w tv

    Uważasz, że stosunki homoseksualne są normalne? Wśród zwierząt i ludzi
    tworzą się pary samiec-samica celem spłodzenia potomstwa. Stosunki
    homoseksualne są żadkością i odchyleniem od normy. To nie jest zdrowy model
    współżycia.

    Odrębnym zagadnieniem jest to, czy należy akceptować to bez zbędnych
    negatywnych emocji, a odrębnym problem promowania tego typu niewłaściwych
    postaw wśród młodzieży.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 10. Data: 2004-05-12 23:18:39
    Od: g...@s...tpi.pl

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Odrębnym zagadnieniem jest to, czy należy akceptować to bez zbędnych
    > negatywnych emocji, a odrębnym problem promowania tego typu niewłaściwych
    > postaw wśród młodzieży.

    Nie wiesz o czym piszesz.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org