  • 91. Data: 2004-05-16 05:19:46
    Temat: Re: pederasci
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Slawek Kwasny" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c866lg$hi1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    ci
    > pupa kolegi

    > jest biale. Tak nie bylo i nie bedzie, jestes, buraku, w zasranej
    mniejszosci
    > i zawsze tak bedzie. Oby nastaly czasy kiedy bedzie sie was pedzilo jak
    bydlo
    > za miasto, bo tam wasze miejsce a nie wsrod spoleczenstwa. Swoim zboczonym
    > zachciankom mozesz dawac upust w kacie swojej piwnicy a nie glosic to jako
    > wielka madrosc publicznie.
    >
    > Reszte swoich smecen wsadz sobie w dupe (na tym w koncu sie znasz).

    Zgloszono do abuse.

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 92. Data: 2004-05-16 05:21:49
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Spadasz na grupę pl.soc.meskiebolcowanie ? ;)))

    Nie, na grupe pl.prawo.zglaszam.do.abuse

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 93. Data: 2004-05-16 06:53:11
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > uwazasz, ze cos jest zboczone? ok ale nie musisz, jak masochista, meczyc
    sie
    > przebywajac z liberalami i normalnymi ludzmi. idz do swoich, podobnych
    sobie
    > zacofanych buraczkow,

    Troche kultury, pedałku.

  • 94. Data: 2004-05-16 06:55:51
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Zgloszono do abuse.

    Co zgłoszono? Że jesteś pedałkiem i ktoś ci to powiedział?
    Przecież ty i A.L się tego nie wstydzicie. Ba, uważacie że to norma warta
    rozpropagowania..
    Więc o co ci bolcowniku chodzi?

  • 95. Data: 2004-05-16 07:01:20
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Nie, na grupe pl.prawo.zglaszam.do.abuse

    Poczułeś się obrażony mianem pedałka którym jesteś? Przecież przez cały
    wątek starasz się przekonać wszystkich, że pedalstwo to nic zdrożnego, jest
    normalne i należy je propagować na ulicach;)Więc nazwanie cię pedałem
    powinno być dla ciebie pieszczotą.
    Wychodzi na to, że nie jesteś tylko ciotą ale w dodatku tępą ciotą ;)

    Leszek

  • 96. Data: 2004-05-16 10:39:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn wrote:

    > Nie, na grupe pl.prawo.zglaszam.do.abuse

    E, nie ma co się przejmować tą parką (hehe) trolli.

    Plonkownica uaktualniona i już nie widzę wypocin tych niedorozwojów :-D

    No, chyba że któreś ścierwo znowu zmieni adres - wtedy faktycznie abuse
    i już.

  • 97. Data: 2004-05-16 10:43:31
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Slawek Kwasny wrote:

    > tresci typu orgie albo zoofilia

    Fajne zestawienie. Gratuluje.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 98. Data: 2004-05-16 11:11:58
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > P.S. Ciekawe dlaczego tak sprytnie nie poruszyles do tej pory problemu AIDS,
    > jakby nie bylo jasne, ze to wlasnie wsrod pedalow rozchodzi sie ta choroba
    > najczesciej. Najlepszy dowod jakie to zdrowe i naturalne.

    hehehe, jestes smieszny miejscami. poczytaj troszke. aids najbardziej
    jest rozpowszechniony wsrod heteroseksualnych dziwek/prostytutek, nastepna
    grupa to narkomani, a jedynie niespelna 15% zarazonych to homoseksualisci.
    taka jest prawda i tak mowia fakty a ty dales kolejny raz dowod, ze nie
    wiesz o czym piszesz tylko zalosnie trollujesz :P rozbawiles mnie do lez :)

  • 99. Data: 2004-05-16 12:56:59
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    SQLwysyn <s...@w...pI> napisał(a):

    > Użytkownik "Slawek Kwasny" <c...@g...pl> napisał w
> [...]

    Zebym to ja CIEBIE nie zglosil do abuse, synku. Odpisz jak wytrzezwiejesz to
    pogadamy o twoich kompleksach. Bedzie mnie tu straszyl, palant.

  • 100. Data: 2004-05-16 13:00:33
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    Leszek <l...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > powinno być dla ciebie pieszczotą.
    > Wychodzi na to, że nie jesteś tylko ciotą ale w dodatku tępą ciotą ;)

    Ciebie Leszku tez probowal wystraszyc tym abuse? He he.... szkoda gadac.