  • 1. Data: 2004-05-12 15:48:47
    Temat: umowa konsltigowo-doradcza
    Od: "Pawel" <w...@p...onet.pl>

    Taki list wyslalem do firm, ma moze ktos i pozwoli mi przejzec taka umowe ?

    W przypadku pomocy dla mnie ja postaram sie pomoc takze osobie ktora mi
    pomogla.

    Poszukuje po prostu wzoru umowy konsltigowo-doradczej.

    pozdrawiam

    Pawel

    Witam serdecznie,

    Ponieważ mam zamiar skorzystać z funduszy europejskich a konkretnie z
    funduszy strukturalnych (rolniczych) chciałbym się dowiedzieć co wchodzi w
    zakres doradztwa, które państwo oferujecie. Chciałbym także poznać umowę
    jaka musiał bym z państwem podpisać oraz cenę za doradztwo.

    Chodzi mi o to aby państwo przysłali do mnie hipotetyczna umowę np. na kupno
    linii produkcyjnej spirytusu, a także wysłali do mnie cennik oraz co i za co
    musiałbym płacić (chodzi mi np. o to czy w ramach doradztwo państwa firma
    obejmuje piecze nad takimi zagadnieniami jak pomoc w uzyskaniu pozwolenia
    budowlanego czy koncesji na możliwość produkowania owego spirytusu).

    Proszę o odpowiedz

  • 2. Data: 2004-05-12 21:43:59
    Temat: Re: umowa konsltigowo-doradcza
    Od: Fumfol <f...@o...pl>