  • 121. Data: 2004-05-17 08:08:19
    Temat: Re: pederasci
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c89r76$6nb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Sugerujesz, że nie pozdrawianie to oznaka złego wychowania, a używanie
    > wyrazów w rodzaju "gówniarz" i "pedalstwo" jest oznaką dobrego wychowania
    ?

    Jeśli współdyskutant to lubi i na takie miana zasługuje to dlaczego by nie
    stosować takich wyrażeń? Nawet profesor filologi polskiej takich słów używa.
    I nie ma to nic wspólnego z powiedzeniem "do widzenia" lub "dzień dobry".
    Jeśłi nie zauważasz różnicy to zapytaj rodziców.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 122. Data: 2004-05-17 09:28:50
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c89q1u$n2t$1@opal.icpnet.pl>, Leszek wrote:

    > Powtarzasz się przytępawy pedałku.

    Wiesz, mnie też nie jara specjalnie perspektywa wychowywania moich dzieci w
    tzw. ultratolerancyjnym społeczeństwie, ale jakoś zszedłeś (i oponenci też)
    w tej dyskusji poniżej pewnego akceptowalnego poziomu...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 123. Data: 2004-05-17 09:36:07
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

> [...]
    też)
    > w tej dyskusji poniżej pewnego akceptowalnego poziomu...

    A bo mnie wyznawcy Paetza wkurzyli swoim dorabianiem teorii do własnego
    zboczenia ;))
    Przepraszam, więcej nie będę.

    Pozdr
    Leszek

  • 124. Data: 2004-05-17 12:57:16
    Od: "Leszek S." <m...@p...onet.pl>

    wiadomości news:c860o2$msd$1@news2.ipartners.pl...
    > Slawek Kwasny wrote:

    ehhh. nawet cytowac ciebie nie warto.

    Powiem tylko tyle:
    homoseksualizm jest sprzeczny z natura człowieka(i nie tylko). Ale jesteśmy
    istotami rozumnymi i nich sie curlaja te pedałki w zaciszu domowym, nich
    maja swoje filmy porno, niech mają swoje kluby itp. Ale do jasnej cholery
    nie chce tak jak wiekszość społeczeństwa aby wyłazili na ulice i chwalili
    sie swoją innością mowiac ze ludzie sa nie tolerancyjni.
    Telewizja ma b. duzy wpływ na dzieci i tu nie mam watpliwosci. Dlatego pewne
    programy moga być puszczane po godzinie 22. Ja jestem starszy wiec moge z
    pełna odpowiedzialnościa wybierac jaki che program ogladac a dzieci niestety
    nie. Zobacza 2 całujacych sie pederastów w TV to beda ogladac z ciekawosci
    "co to takiego".

    To tyle
    papa

  • 125. Data: 2004-05-17 15:23:21
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 16. maja 2004 20:19 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane idiom:

    > A nie służy również do seksu ? Czyli rozumiem, że heteroseksualny
    > mężczyzna, który w ten sposób, swoją panią, to już też zboczeniec ?

    Zboczeniec to jedno, a promowanie dewiacji -- drugie. Nie chodzi o ściganie
    i tępienie homoseksualistów, ale o niepromowanie tego publicznie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 126. Data: 2004-05-17 15:53:56
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Zboczeniec to jedno, a promowanie dewiacji -- drugie. Nie chodzi o
    ściganie
    > i tępienie homoseksualistów, ale o niepromowanie tego publicznie.

    No i na szczęście jesteśmy na grupie w wiekszości.Zboczki już się wycofały;)

    Pozdr
    Leszek

  • 127. Data: 2004-05-17 16:36:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:

    > Zboczeniec to jedno, a promowanie dewiacji -- drugie. Nie chodzi o ściganie
    > i tępienie homoseksualistów, ale o niepromowanie tego publicznie.

    Tirstanie - zlituj się. Zaczynasz rozumować jak te trolowate głąby...

    Pokazanie w TV to nie jest od razu promowanie - Discovery nie promuje
    zbrodni prawie doskonałych czy Hitlera, choć te tematy pokazywane są 'na
    okrągło'.

    Czy to się komuś podoba, czy nie, homoseksualiści są i celowe unikanie
    tego tematu tylko dlatego, że jakiemuś homofobowi zaczyna stawać i od
    tego wariacji dostaje, było by gorzej niż dziecinne.

    Poza tym tego 'towaru' wypromować się po prostu nie da - albo ktoś jest
    homseksualistą, albo nie.

  • 128. Data: 2004-05-17 16:45:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek S. wrote:

    > Powiem tylko tyle:
    > homoseksualizm jest sprzeczny z natura człowieka(i nie tylko). Ale jesteśmy

    Za to antykoncepcja jest cholernie naturalna?

> [...]
    > nie chce tak jak wiekszość społeczeństwa aby wyłazili na ulice i chwalili
    > sie swoją innością mowiac ze ludzie sa nie tolerancyjni.

    Już taki jeden zamykał 'innych' w gettach. Źle skończył...

> [...]
    > nie. Zobacza 2 całujacych sie pederastów w TV to beda ogladac z ciekawosci

    Homoseksualizmem się nie 'zarazą'. Natomiast mogą ksenofobią, agresją i
    paroma innymi rzeczami. A na to jakoś żaden z tych wszystkich
    'stroskanych obywateli' nie narzeka.

  • 129. Data: 2004-05-17 17:07:20
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c8apmk$bph$1@news2.ipartners.pl>, Andrzej Lawa wrote:
    > Czy to się komuś podoba, czy nie, homoseksualiści są i celowe unikanie
    > tego tematu tylko dlatego, że jakiemuś homofobowi zaczyna stawać i od
    > tego wariacji dostaje, było by gorzej niż dziecinne.

    Wiesz, seksualność to nietypowa dziedzina życia, zajmująca szczególne
    miejsce w psychice każdego osobnika gatunku ludzkiego. Podawanie tutaj
    przykładu, że Tobie się np. jedzenie mięsa nie podoba, jest zupełnie
    nie na miejscu.

    Natura nas stworzyła tak, że zdecydowana większość osobników jest
    heteroseksualna. Ponieważ seksualnosć to specyficzna rzecz, większość
    społeczeństwa odbiera całujące się osoby tej samej płci jako... niesmaczne,
    że tak to określę. Większość moich znajomych tak to właśnie komentuje, że
    robi im się niedobrze na taki widok. Ot, natura zabezpieczyła nas w ten sposób.

    Zapewne sobie zdajesz sprawę, jak ogromny wpływ mają bodźce związane z
    seksualnością na bieżące i przyszłe życie człowieka. Uważam, że jeżeli
    można skrzywdzić dziecko na całe jego dalsze życie pokazując mu kopulującą
    heteroseksualną parę (co jest przecież naturalne), to równie dobrze, albo
    może i bardziej, może je skrzywdzić widok całujących się gejów, bo to,
    przy całym szacunku dla homoseksualistów, NIE JEST NORMALNE, żeby dwóch
    facetów się lizało. Można szanować homoseksualistów, w końcu fakt ich
    orientacji nie powinien stanowić jedynego wyznacznika czy są dobrymi
    ludźmi czy nie, ale powiedzmy sobie szczerze - jest to nienormalne i
    jest to zboczenie. Matka natura (Bóg, etc.) stworzyła ludzi
    heteroseksualnymi. Mężczyzna i kobieta. Mąż i żona. On i ona. Penis i
    pochwa. Mięśnie i biust.

    Jeżeli społeczeństwo chroni dzieci przed pornografią heteroseksulną, to
    powinno je także chronić przed wszelkimi objawami seksualności
    homoseksualnej, bo ona ma znacznie większy ciężar gatunkowy przez to, że
    jest sprzeczna z naturą.

    > Poza tym tego 'towaru' wypromować się po prostu nie da - albo ktoś jest
    > homseksualistą, albo nie.

    Jeszcze jest kwestia tego, jak będzie wyglądało za XX lat społeczeństwo, w
    którym pozwoli się na supertolerancję i pokazywanie wszystkiego. Chciałbym
    jednak, aby moje dziecko miało pełną świadomość NORMALNEGO, NATURALNEGO
    charakteru i roli płci, bo jest to rzecz podstawowa, na której zbuduje całą
    resztę swojego życia. A jeśli będzie oglądało całujących się (a to
    przecież już się dzieje, do czego doprowadzi supertolerancja za 10, 20 czy
    50 lat?) gejów, to siłą rzeczy ta naturalna świadomość się zaciera. A jak
    już, chrońcie nas niebiosa, jego kolega ze szkoły będzie miał tatę-tatę i
    tatę-mamę?! Ufff, wolę nie myśleć.

    Bardzo chcę szanować homoseksualistów, ale w zamian oczekuję od nich, jako
    od mniejszości, szacunku dla rozwoju mojego dziecka. Bo oni całować mogą
    się w domu, a ja nie mogę zawiązywać dziecku oczu kiedy wychodzę z nim na
    ulicę albo włączam TV.

    P.S. Jeśli zbierzesz większość, to zabronisz mi jeść mięso w miejscach
    publicznych. OK, pogodzę się z tym, ew. wyjadę tam, gdzie nikomu to nie
    będzie przeszkadzało. Na razie większości takiej nie znajdziesz, a coś
    mi się wydaje, że jednak większość nie chce homoseksualnego rozpasania
    na ulicach.
    --
    Samotnik

  • 130. Data: 2004-05-17 17:21:03
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c8aq6r$c2t$1@news2.ipartners.pl>, Andrzej Lawa wrote:

    > Za to antykoncepcja jest cholernie naturalna?

    Chce Ci się rzygać na myśl o tabletkach antykoncepcyjnych? Nie. A
    wielu ludziom chce się rzygać na myśl o dotykaniu osoby tej samej płci.
    Jeśli ma tak większa grupa populacji, to jest to doskonały wskaźnik, co
    jest normalne i naturalne, a co nie. Myślisz, że dlaczego zgniłe jajo
    człowiek odbiera jako nieprzyjemnie śmierdzące i chce mu się rzygać?
    ŻEBY GO NIE JADŁ, bo się zatruje.

    > Już taki jeden zamykał 'innych' w gettach. Źle skończył...

    Ten jeden był chorym człowiekiem, realizował wizje podbudowane nienawiścią.
    Moja niechęć do manifestacji homoseksualizmu wynika z tego, że akurat
    jestem człowiekiem, którego natura stworzyła poprawnie pod względem
    reprodukcji i nie ma to nic wspólnego z agresją, czy nienawiścią. I wiesz,
    ja osobiście bym to wszystko jakoś zniósł, cokolwiek by się nie działo,
    powiedzmy, że mam istotniejsze tematy w życiu i łatwiej mi będzie kwestię
    'agresywnego' homoseksualizmu olać. Tyle że kiedy sobie pomyślę o moich
    dzieciach, to chyba zaczynają we mnie się budzić jakieś atawistyczne
    instynkty podtrzymania gatunku, które każą mi zabezpieczyć moich potomków.
    ;)

    Tak, wiem, napiszesz mi zaraz, że mi się tylko wydaje, że homoseksualizm
    jest nienaturalny. Na takie dictum spasuję i zrobię EOT.
    --
    Samotnik