  • 131. Data: 2004-05-17 18:31:36
    Temat: Re: pederasci
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    news:c8alda$il6$2@serwus.bnet.pl...
    > W odpowiedzi na pismo z dnia nie 16. maja 2004 20:19 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane idiom:

    > Zboczeniec to jedno, a promowanie dewiacji -- drugie. Nie chodzi o
    ściganie
    > i tępienie homoseksualistów, ale o niepromowanie tego publicznie.

    Tristanie, ja nie pytam o "promowania dewiacji". Ja tylko zauważyłam, że nie
    ma co przesadzać z tym wyłacznie aseksualnym zastosowaniem odbytu, bo i
    heteroseksualnym panom zdarzają się takie działania jak pchanie się w cudzy
    odbyt.

    pozdrawiam

    Monika

  • 132. Data: 2004-05-17 18:35:32
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli współdyskutant to lubi i na takie miana zasługuje to dlaczego by nie
    > stosować takich wyrażeń? Nawet profesor filologi polskiej takich słów
    używa.
    > I nie ma to nic wspólnego z powiedzeniem "do widzenia" lub "dzień dobry".
    > Jeśłi nie zauważasz różnicy to zapytaj rodziców.

    Leszku, zapytałam mamy! Stwierdziła, że zdecydowanie woli, żebym
    nielubianych dyskutantów nie pozdrawiała, niż mówiła o nich per gówniarze
    lub pedalstwo. Ale moja mama jest starej daty :(

    Tata powiedział, że w wątku o homo to on się nie bedzie wypowiadał, bo to
    wywołuje zbyt wiele emocji w ludziach.

    Czy powinnam zapytać jeszcze kogoś ? Jakieś autorytety? Miodka ??

    BTW nie zauważyłam, żebyś do kogoś powiedział w tym wątku "dzień dobry" :)
    BTW 2 a co trzeba zrobić by zasługiwać na miano gówniarz (i co więcej - to
    lubić?)

    Monika

  • 133. Data: 2004-05-17 18:40:07
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Powtarzasz się przytępawy pedałku.

    A ja mam juz potwierdzenie z
    Internet Cable Provider Sp. z o.o.
    http://www.icpnet.pl
    ze doprowadzaja cie wlasnie do pionu.

    A teraz posluchaj nieszczesniku. Moim glownym celem na usenecie jest
    tepienie ciemnogrodu, pychy, glupoty, zadecia. Mój nick i haslo ze stopki
    NIE sa przypadkowe. Poczytaj troche na temat mojej dzialalnosci - np. na
    p.r.w. Tam paru bufonów nie ma juz zycia, bo jest ustawicznie sprowadzane do
    parteru.

    Teraz ty dolaczyles do mojej shortlisty. I nie zaznasz spokoju. Chyba ze
    ladnie przeprosisz.
    Ale nie sadze bys to zrobil, jestes typowym pieniaczem. Wiec marny twój los.
    Jak tylko admin ci z powrotem usenet przywróci po odcieciu.

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 134. Data: 2004-05-17 19:00:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 17. maja 2004 18:36 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > Pokazanie w TV to nie jest od razu promowanie - Discovery nie promuje
    > zbrodni prawie doskonałych czy Hitlera, choć te tematy pokazywane są 'na
    > okrągło'.

    filmy rzadko są promujące faszyzm i chwalące go lub chociażby pokazujące
    jako coś normalnego

    > Czy to się komuś podoba, czy nie, homoseksualiści są i celowe unikanie
    > tego tematu tylko dlatego, że jakiemuś homofobowi zaczyna stawać i od
    > tego wariacji dostaje, było by gorzej niż dziecinne.

    Sęk w tym, że prawo wyznacza większość. Ja np. jestem zwolennikiem pełnego
    poparcia dla erotyki i damskich ciał, a jednak spróbuj wypuścić gołą babę
    na ulicę.

    Po prostu większość ludzi nie akceptuje nagości (i tu się nie zgadzam) oraz
    większość nie uznaje homoseksualizmu za coś dobrego (i tu się zgadzam).

    > Poza tym tego 'towaru' wypromować się po prostu nie da - albo ktoś jest
    > homseksualistą, albo nie.

    Albo nim zostanie, bo to kul, modne i fajne i wszędzie o nim głośno, albo
    nim nie zostanie, bo nie słyszał, bo wie że to coś nieaprobowanego i
    nienaturalnego oraz niesmacznego.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 135. Data: 2004-05-17 19:04:21
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 17. maja 2004 19:07 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Samotnik:

    > Wiesz, seksualność to nietypowa dziedzina życia, zajmująca szczególne
    > miejsce w psychice każdego osobnika gatunku ludzkiego. Podawanie tutaj
    > przykładu, że Tobie się np. jedzenie mięsa nie podoba, jest zupełnie
    > nie na miejscu.
    >
    > Natura nas stworzyła tak, że zdecydowana większość osobników jest
    > heteroseksualna. Ponieważ seksualnosć to specyficzna rzecz, większość
    > społeczeństwa odbiera całujące się osoby tej samej płci jako...
    > niesmaczne, że tak to określę. Większość moich znajomych tak to właśnie
    > komentuje, że robi im się niedobrze na taki widok. Ot, natura
> [...]

    BTW: a kobiety, a kobiety :) To co mówisz dotyczy mężczyzn, bo oczywiście
    zbliżenia z okolic erotyki między kobietami są o wiele pozytywniej odbierane
    w społeczeństwie.

  • 136. Data: 2004-05-17 19:06:25
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 17. maja 2004 20:31 opublikowane na
> [...]

    > nie ma co przesadzać z tym wyłacznie aseksualnym zastosowaniem odbytu, bo
    > i heteroseksualnym panom zdarzają się takie działania jak pchanie się w

    No cóż, nie twierdzę, że wszystkie pary hetero są normalne. Matematyka
    wyraźnie definiuje warunek konieczny oraz warunek wystarczający. Bycie
    hetero nie jest warunkiem wystarczającym na normalność, a jedynie
    koniecznym.

  • 137. Data: 2004-05-17 19:06:43
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > BTW: a kobiety, a kobiety :) To co mówisz dotyczy mężczyzn, bo oczywiście
    > zbliżenia z okolic erotyki między kobietami są o wiele pozytywniej
    odbierane
    > w społeczeństwie.

    W męskiej części społeczeństwa - chyba powinieneś powiedzieć. Bo jak
    wiadomo, każdy meżczyzna marzy o trójkąciku z dwoma kobietami ;)
    Dla mnie bardziej do zaakceptowania są dwaj panowie razem niż dwie panie....

    pozdrawiam

    Monika

  • 138. Data: 2004-05-17 19:08:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Samotnik wrote:

> [...]
    > miejsce w psychice każdego osobnika gatunku ludzkiego. Podawanie tutaj
    > przykładu, że Tobie się np. jedzenie mięsa nie podoba, jest zupełnie

    Ale argumenty mogą być użyte dokładnie takie same!

    Nienaturalne! Obrzydliwe! Szkodliwe (BSE np. ;) )

    > Natura nas stworzyła tak, że zdecydowana większość osobników jest
    > heteroseksualna.

    ...przynajmniej w okresie godowym.

    > Ponieważ seksualnosć to specyficzna rzecz, większość
    > społeczeństwa odbiera całujące się osoby tej samej płci jako... niesmaczne,

    Ja też. I co z tego? Niesmaczny jest dla mnie widok także palacza,
    mięsożercy...

    > że tak to określę. Większość moich znajomych tak to właśnie komentuje, że
    > robi im się niedobrze na taki widok. Ot, natura zabezpieczyła nas w ten sposób.

    Jakbyś czytał wątek uważnie, zauważyłbyś, że mnie też 'skręca'. Ale to
    moje prywatne 'skręcanie'. Mogę zadeklarować, że jest (podobnie jak
    homoseksualiści mają pełne prawo 'przyznawać się' do istnienia), ale nie
    powinno mieć ono wpływu na wolność innych.

    > Zapewne sobie zdajesz sprawę, jak ogromny wpływ mają bodźce związane z
    > seksualnością na bieżące i przyszłe życie człowieka. Uważam, że jeżeli
    > można skrzywdzić dziecko na całe jego dalsze życie pokazując mu kopulującą
    > heteroseksualną parę (co jest przecież naturalne), to równie dobrze, albo

    Dobrze, że napisałeś 'jeżeli'. Bo to nie jest takie jasne, proste i
    oczywiste - ta paranoidalna obrona dziecka przed 'nieczystymi
    praktykami' - także heteroseksualnymi - nie ma właściwie żadnych podstaw
    obiektywnych. Ba! Właśnie te grupy ludzi, które wcześniej i rzetelniej
    zostały poinformowane o całym tym 'procesie', później i świadomiej
    zaczynają życie płciowe.

    > może i bardziej, może je skrzywdzić widok całujących się gejów, bo to,
    > przy całym szacunku dla homoseksualistów, NIE JEST NORMALNE, żeby dwóch
    > facetów się lizało. Można szanować homoseksualistów, w końcu fakt ich

    Nie jest normalne, żeby dorosły człowiek lubił bawić się klockami czy
    kolejką elektryczną. W tym celu wykorzystywane są dzieci - zabawka dla
    dziecka, a bawić ię nią głównie tatuś ;)

    Nie jest normalne, żeby ktoś dobrowolnie odrzucał jedną grupę żywności
    (np. mięso). Zakazać pokazywania dań wegetariańskich?

    Nie jest normalne, żeby ktoś wolał na codzień jeździć motocyklem niż
    samochodem. A już właszcza jazda simą jest nienormalna. Zdelegalizować
    zloty elefantentreffen?

    Co, do licha z tego, że to jest wg. kogoś nienormalne? Może wprowdzić
    ustawę nakazującą kibicowanie klubom piłkarskim? Bo taka jest norma! A
    mnie piłka nożna nudzi....

    > orientacji nie powinien stanowić jedynego wyznacznika czy są dobrymi
    > ludźmi czy nie, ale powiedzmy sobie szczerze - jest to nienormalne i
    > jest to zboczenie. Matka natura (Bóg, etc.) stworzyła ludzi
    > heteroseksualnymi. Mężczyzna i kobieta. Mąż i żona. On i ona. Penis i
    > pochwa. Mięśnie i biust.

    Średniowiecze, seksizm, mizogenizm, hipokryzja, zaścianek.

    > Jeżeli społeczeństwo chroni dzieci przed pornografią heteroseksulną, to

    Od kiedy pocałunek jest pornografią?!?!?!

    > powinno je także chronić przed wszelkimi objawami seksualności
    > homoseksualnej, bo ona ma znacznie większy ciężar gatunkowy

    ROTFL

    > przez to, że jest sprzeczna z naturą.

    Też mi argument...

    > Jeszcze jest kwestia tego, jak będzie wyglądało za XX lat społeczeństwo, w
    > którym pozwoli się na supertolerancję i pokazywanie wszystkiego. Chciałbym
    > jednak, aby moje dziecko miało pełną świadomość NORMALNEGO, NATURALNEGO
    > charakteru i roli płci, bo jest to rzecz podstawowa, na której zbuduje całą

    Ktoś ci broni udzielić dziecku kompletnej i rzeczowe informacji?

    Mam wrażenie, że widzisz tylko dwie możliwości - "promocję"
    homoseksualizmu i spychanie na margines heteroseksualizmu albo spychanie
    homoseksualizmu do getta izolowanie "zdrowego" społeczeństwa od
    wszelkich informacji na temat tego, że istnieją także inni.

    To bardzo ograniczone rozumowanie.

    > resztę swojego życia. A jeśli będzie oglądało całujących się (a to
    > przecież już się dzieje, do czego doprowadzi supertolerancja za 10, 20 czy
    > 50 lat?) gejów, to siłą rzeczy ta naturalna świadomość się zaciera. A jak

    Masz na to jakieś konkretne dowody, czy tylko swoją histerię?

    > już, chrońcie nas niebiosa, jego kolega ze szkoły będzie miał tatę-tatę i
    > tatę-mamę?! Ufff, wolę nie myśleć.

    Jasne! Grunt to nie myśleć! Elektrycerz Krzemowy dobrze sprawdził tę
    metodę wędrówki przez życie...

    > Bardzo chcę szanować homoseksualistów, ale w zamian oczekuję od nich, jako
    > od mniejszości, szacunku dla rozwoju mojego dziecka. Bo oni całować mogą
    > się w domu, a ja nie mogę zawiązywać dziecku oczu kiedy wychodzę z nim na
    > ulicę albo włączam TV.

    Hipokryta.

    "Szanuję homoseksualistów, o ile zamkną się w gettcie i nie będą
    wychodzić na ulicze porządnych ludzi".

    > P.S. Jeśli zbierzesz większość, to zabronisz mi jeść mięso w miejscach
    > publicznych. OK, pogodzę się z tym, ew. wyjadę tam, gdzie nikomu to nie
    > będzie przeszkadzało. Na razie większości takiej nie znajdziesz, a coś
    > mi się wydaje, że jednak większość nie chce homoseksualnego rozpasania
    > na ulicach.

    Rozpasanie jest nielegalnie - niezależnie od orientacji.

    PS: uprzejmie proszę o przeniesienie wątku na pl.soc.seks.moderowana
    albojego zakończenie - bo z prawem on już nie ma nic wspólnego.

  • 139. Data: 2004-05-17 19:11:04
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

> [...]
    > wyraźnie definiuje warunek konieczny oraz warunek wystarczający. Bycie
    > hetero nie jest warunkiem wystarczającym na normalność, a jedynie

    Serio? Zatem pary hetero, które pakują się w pupę są nienormalne? A jak z
    seksem oralnym? A jak z wzajemną masturbacją? A stosunki w pozycjach innych
    niż misjonarska ? A co z antykoncepcją - też beee ??

    Monika (dość poważnie zaskoczona)

  • 140. Data: 2004-05-17 19:30:21
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    wiadomości news:c8b2ir$gl6$1@news2.ipartners.pl...

    > Jakbyś czytał wątek uważnie, zauważyłbyś, że mnie też 'skręca'. Ale to
    > moje prywatne 'skręcanie'.

    Ale tego nasze dyzurne homofoby z grupy nawet nie zauwazyly. Ze nie jestesmy
    za propagowaniem homoseksualizmu, tylko przeciw narzucaniu innym swoich
    totalitarnych pogladów.
    Jednakowo nie cierpie homofoba Lesia jak i demagoga z drugiej opcji Alkę
    (http://tinyurl.com/28du8). Bo
    ja po prostu nie cierpie, jak ktoś mi chce narzucac swoje poglądy. I pod
    przykrywką zasad moralnych chce mi własna nienawisc wpoic.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt