  • 71. Data: 2012-05-02 19:46:54
    Temat: Re: niebezpieczne ogrodzenie - dylemat
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4fa15cfa$2$1301$65785112@news.neostrada.pl...

    > Śmiejka nastraszyłeś obiciem mordy ty bandyto, ale dla mnie musisz się
    > trochę bardziej postarać, więc opowiadaj co tam mi zrobisz, bo na razie to
    > nie robi na mnie żadnego wrażenia.
    > Rutkoski i koledzy z MO będą mnie namierzać?
    > Wyrwą mi paznokcie?
    > A potem co, zamkną mnie na 2 lata?
    > No odpowiedz bom bardzo ciekawy.

    Popieram, takie straszenie to w PRL-u i do niektórych nie dociera ze jednak
    nie nalezy sie bac takich oszołomów ...

  • 72. Data: 2012-05-02 22:46:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.05.2012 18:13, news pisze:

> [...]
    > to nie robi na mnie żadnego wrażenia.
    > Rutkoski i koledzy z MO będą mnie namierzać?

    Wycisną galaretkę z oczu - jest znakomita na tostach!

    > A potem co, zamkną mnie na 2 lata?

    Na 10. Wyjdziesz, jak będziesz pełnoletni.

  • 73. Data: 2012-05-02 22:47:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.05.2012 19:46, jerzy.n pisze:

    > Popieram, takie straszenie to w PRL-u i do niektórych nie dociera ze
    > jednak nie nalezy sie bac takich oszołomów ...

    Jerzynku, ty jednak jesteś skończonym debilem... Nie widzisz, że twój
    najnowszy ulubiony kumpel to oczywisty klasyczny troll?

  • 74. Data: 2012-05-02 22:58:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 maja 2012 20:41:53 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Drogi kolejny tępy kretynie!

    Brak argumentów zaczynaja sie wyzwiska

    > Primo: naucz się wreszcie, lamerze zasmarkany, zawijać wiersze.

    Juz Tobie kilka osób tłumaczyło po co i dlaczego było mkiedys konieczne zawijanie.
    ale do ciebie nie dociera. Trudno
    A jak juz masz jakies techniczne uwagi odnosnie zawijania i kodowania to do
    googlegroups pisz;)
    Albo po prostu zacznij uzywac normalnego czytnika.

  • 75. Data: 2012-05-02 23:21:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.05.2012 22:58, Kris pisze:

> [...]
    googlegroups pisz;)
    > Albo po prostu zacznij uzywac normalnego czytnika.

    Ortografia i interpunkcja to też już wg. ciebie przeżytek, zdobywco
    gietrychowej matury?

  • 76. Data: 2012-05-03 00:26:14
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-01 16:12, Andrzej Lawa pisze:
    > Wycofujesz swoje pomówienie, czy chcesz zrobić kilka wycieczek do Pruszkowa?
    A czy przypadkiem to nie Ty zafundowałbyś sobie kilka wycieczek w
    okolice pozwanego?
    Maciek

  • 77. Data: 2012-05-03 06:13:42
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    wiadomości news:4fa19d72$1@news.home.net.pl...

    > Jerzynku, ty jednak jesteś skończonym debilem... Nie widzisz, że twój
    > najnowszy ulubiony kumpel to oczywisty klasyczny troll?

    Swoje patologiczne teksty o doświadczeniach kryminalnych to w domu
    proponuje.A największym trollem to jesteś ty śmieciu ...

  • 78. Data: 2012-05-03 08:47:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 maja 2012 23:21:37 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > W dniu 02.05.2012 22:58, Kris pisze:
    po prostu zacznij uzywac normalnego czytnika.

    > Ortografia i interpunkcja to też już wg. ciebie przeżytek, zdobywco
    > gietrychowej matury?

    Powtarzasz sie. Robisz sie nudny po prostu z tym Swoim marudzeniem

  • 79. Data: 2012-05-03 10:49:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.05.2012 00:26, Maciek pisze:
    > A czy przypadkiem to nie Ty zafundowałbyś sobie kilka wycieczek w
    > okolice pozwanego?

    Pozwany jest w sprawie cywilnej.

    A pomówienie to sprawa karna.

  • 80. Data: 2012-05-03 10:50:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.05.2012 06:13, jerzy.n pisze:

    > Swoje patologiczne teksty o doświadczeniach kryminalnych to w domu
    > proponuje.A największym trollem to jesteś ty śmieciu ...

    Idź zaminować sobie ogród...