  • 1. Data: 2012-04-28 20:19:39
    Temat: Odpoweidz na pismo
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Witajcie.
    Powiedzcie mi proszę, co robić, kiedy urząd/inna instytucja nie
    odpowiada na złożone weń pismo? Ustawowy termin miesiąca minął, drugi -
    w przypadku spraw trudnych - też minął... a urząd nie odpowiedział.
    Miałem kilka takich przypadków i trochę mnie wkurza taka postawa
    urzędasów, bo olewają kowalskiego.
    W jakich przypadkach urząd nie musi odpowiadać? Co mogę zrobić jak nie
    odpowiada, a musi? Czy można wydobyć od nich jakieś pieniądze za takie
    traktowanie tytułem np odszkodowania?
    Może jakiś precedens by nauczył ich szacunku do praw obywatelskich...? ;-)

    pozdr
    Robert G.

  • 2. Data: 2012-04-28 20:34:40
    Temat: Re: Odpoweidz na pismo
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-28 20:19, Robert G pisze:
> [...]
    > traktowanie tytułem np odszkodowania?
    > Może jakiś precedens by nauczył ich szacunku do praw obywatelskich...? ;-)

    Każdy urząd (prócz burdelu zwanego p...) ma czapę, a więc zażalenie do
    jednostki nadrzędnej.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 3. Data: 2012-04-28 21:31:46
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik maruda napisał:

    > Każdy urząd (prócz burdelu zwanego p...) ma czapę, a więc zażalenie do
    > jednostki nadrzędnej.

    a co jest jednostką nadrzędną dla urzędu gminy?

  • 4. Data: 2012-04-28 22:08:08
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-28 21:31, Robert G pisze:

    > a co jest jednostką nadrzędną dla urzędu gminy?

    Gógla wyłączyli, czy szkołę zamknęli?
    (powiat)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 5. Data: 2012-04-28 22:20:57
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Gógla wyłączyli, czy szkołę zamknęli?
    > (powiat)

    NIe całkiem, powiat ma inne sprawy, to może zależeć od rodzaju sprawy.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 6. Data: 2012-04-28 23:43:52
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Stokrotka napisał:

    > NIe całkiem, powiat ma inne sprawy, to może zależeć od rodzaju sprawy.

    Tu akurat chodzi o drogę gminną i wywiązywanie się przez gminę z
    obowiązku jej utrzymania.
    Napisałem pismo do gminy kilka miesięcy temu, a oni milczą...
    Czy w powiecie mam interweniować? Czy iść do wójta gminy?

    pozdr
    Robert G.