  • 1. Data: 2012-04-28 21:56:10
    Temat: Wspólnota mieszkaniowa - kto jest wierzycielem/wystawcą faktury?
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Witam

    Sytuacja jest taka: wspólnota mieszkaniowa zmieniła administratora pół roku temu. Nie
    bez zgrzytów, ale wszystko zostało przekazane do nowego administratora.

    Stary administrator przysłał mi właśnie wezwanie do zapłaty za fakturę z bodaj 2010
    roku (nie widziałem jej na oczy, wnioskuję z numeru). Czy to nie powinno być w
    ogólnym rozliczeniu i jeśli de facto coś wiszę - nie powinien się o to upominać nowy
    administrator?

    AdamK

  • 2. Data: 2012-04-28 22:10:17
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-28 21:56, Adam Klobukowski pisze:
> [...]
    ogólnym rozliczeniu i jeśli de facto coś wiszę - nie powinien się o to upominać nowy

    Jeśli wisisz, to Wspólnocie, a nie administratorowi. Wpłacasz chyba na
    konto Wspólnoty? Administrator tylko rozlicza rachunki Wspólnoty.
    Zapytasz nowego, czy coś wisisz i jego odpowiedź jest wiążąca.
    Dokładniej: Zarządcę, a nie administratora.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 3. Data: 2012-04-29 01:29:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Klobukowski wrote:
> [...]
    ogólnym rozliczeniu i jeśli de facto coś wiszę - nie powinien się o to upominać nowy

    jaką fakturę? za co to?

  • 4. Data: 2012-04-29 16:45:03
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Sunday, 29 April 2012 01:29:55 UTC+2, witek wrote:

> [...]
    ogólnym rozliczeniu i jeśli de facto coś wiszę - nie powinien się o to upominać nowy

    Nie mam pojęcia za co, na wezwaniu do zapłaty jest tylko numer.

    AdamK

  • 5. Data: 2012-04-29 17:19:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.04.2012 21:56, Adam Klobukowski pisze:

> [...]
    > wnioskuję z numeru). Czy to nie powinno być w ogólnym
    > rozliczeniu i jeśli de facto coś wiszę - nie powinien się

    1. zawijaj wiersze na max. 72 znaku

    2. mam podejrzenie, że coś cwaniakuje i swoje roszczenia względem
    wspólnoty usiłuje wyciągnąć od jej indywidualnych członków - bo jeśli
    miałbyś jakieś zobowiązania względem wspólnoty, to na pewno nie powinien
    się ich domagać dawny administrator/zarządca

  • 6. Data: 2012-04-29 20:29:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Klobukowski wrote:

> [...]
    administrator?

    > Nie mam pojęcia za co, na wezwaniu do zapłaty jest tylko numer.

    to sie dowiedz.